رواية مطلوب حبيب الفصل الرابع 4- الجزء 2 بقلم منه محرم

الصفحة الرئيسية

    رواية مطلوب حبيب كاملة بقلم منه محرم عبر مدونة دليل الروايات

رواية مطلوب حبيب

 رواية مطلوب حبيب الفصل الرابع الجزء 2

 في الكليه 
مليكه: ماتغني ياليلي
ليلي: لا طبعا انتي هبله
مليكه: علشان خاطري بقه 
ليلي: لا مستحيل
مليكه: يلا بقه ونبي يلا  ياشباب يابنات تعالو احضرو ليلي هتغنلنا اغنيه اليسا 
ليلي: بتعملي ايه يابت 
مليكه: يلاا بقه يلا 
وفاء وهبه صحاب ليلي ومليكه: يلا ياليلي غني غني غني
ليلي طيب طيب خلاص
مليكه وموبايلها بيرن 
مليكه: ليلي دقيقه هرد علي الموبايل واجيلك تعالي ياهبه اقفي جمبها 
هبه: تمام 
وفاء: يلا بقه غني 
ليلي:يووووه طيب 
بقلمي/menna moharam
ايان: هو في حافله ولا ايه هناك 
عمر: مش عارف بس في بنت بتغني هناك باين تعال نشوف ياسطا 
ايان: تعال نشوف 
_ يلا بقه غني ياليلي 
ليلي :  إرسمني في ليلك نجمة
ضيها يلمع في العين
إكتبني في عمرك كلمة
يحكوها الناس بعدين
أنا نفسي أعيش فوق عمري
يا حبيبي معاك عمرين
ايان بتدخل: لو تطلبي مني عينيّ
لو تطلبي عمري كمان
هديكي سنيني الجاية
وهكون راضي وفرحان
إنت اللي وجودك جنبي
حسسني إن أنا إنسان
ليلي: ده من أول دقيقة
لحبك قلبي مال
عرفت بمية طريقة
تغير حال بحال
بتوه بين الحقيقة
يا عمري والخيال
ايان: صوتك حلو علفكره 
ليلي: وانت كمان بس انت مينن 
ايان: صدفه جميله اني شوفتك 
ليلي وهي بتقول لهبه بصوت واطي : مين ده ياهبه
هبه: شاب كده انما ايهه لوز الوز زي صوته بظبط
ايان: ممكن تسبينا لوحدنا شويه ياانسه حنان
هبه بسرحان: هبه هبه 
ايان: طب سبينا لوحدنا شويه ممكن
هبه: حاضر
ليلي: انتي راحه فين ياهبه هبهه
ايان: ممكن نقعد مع بعض شويه
ليلي: وانت مين انت علشان اقعد معاك
ايان: مممم سؤال حلو بس معنديش الاجابه 
ليلي: تمام عند اذنك
ليلي وهي بتقع
ايان وهو بيمسكها: حااسبي 
ليلي بتوتر من قربو: انا انا كويسه 
ايان: ممكن نتكلم شويه 
ليلي: سمعاك
ايان: انا الشاب بتاع المطعم
ليلي بصدمه: ااايه
ايان: انا الي اتشك 
ليلي: والله انا اسفه جدا انت جاي ورايا اكيد علشان تنتقم مني صح والله انا غلبانه جدا يااستاذ
ايان: ايان ياانسه
ليلي: ليلي
ايان: حلو اوي كده احنا اتعرفنا كده صح 
ليلي: لا بعد ازنك امشي 
ايان: همشي
ليلي: امشي 
ايان: تمام عن ازنك
ليلي: انت مشيت 
لارد
ليلي: احسن برضوه ده انت عيل غتت صحيح 
بقلمي/menna moharam
ايان: والله
ليلي بخضه: عاااااا انت هناا
ايان: لا هناك
ليلي: طب سلام علشان ورايا محاضره 
ايان: عندك كام سنه طيب
ليلي: ٢٣ يلا باي 
ايان وهو بيمسك اديها: تعالي طيب
ليلي: انت بتعمل اييه
ايان: هوصلك للمدرج
ليلي بتوتر: انا بعرف
ايان: لا تعالي يلا 
ليلي: طيب طيب امشي براحه طيب
ايان بفرحه : حاضرر
بعد شويه 
ايان: اهو يستي وصلنا
ليلي: شكرا ممكن بس توصلني لهبه 
ايان: اهي هناك اهي تعالي 
ليلي: شكرا 
بعد شويه
ايان: بس بس 
هبه: ايوه
ايان في باله: مدلوقه كده ليه دي 
هبه: هاا
ايان: مشوفتيش ليلي 
هبه: تلاقيها مع مليكه
ايان: طب فين مليكه دي 
هبه:تلاقيها روحت 
ايان: ونبي
بقلمي/menna moharam
ايان: ثواني موبايلي بيرن 
ايان: الو ياماما 
هنا: ايه ياحبيبي انت فين 
ايان:في الكليه نص ساعه وهبقا عندك  اهو 
هنا:مش هتروح المطعم 
ايان: لا مكسل انهارده 
هنا: طيب تعال يلا متتاخرش
ايان: طيب سلام
ايان في باله: مش هشوفها طيب قبل ماامشي ولا ايه 
تاني يوم 
هنا: ايان حبيبي مش هتروح الكليه 
ايان بتعب: مش قادر ياماما 
هنا بخوف: ايان مالك ياحبيبي فيك ايه
ايان: مش عارف
هنا وهي بتحط اديها عليه: ياخبر انت سخن اوي يا ايان 
ايان: كح كح 
هنا بقلق: استنا اجبلك مايه وقماشه وجيالك 
ايان وهو بيمشك اديها بتعب: انا بحبك
هنا بدموع: وانا كمان ياحبيبي 
ايان: بتعيطي ليه دلوقتي 
هنا: علشان انت تعبان
ايان: هبقا زي الفل 
هنا: طب استنا اجبلك العلاج والكمادات
ايان: طيب
في الكليه
مليكه: بخ 
ليلي: اخص عليكي يامليكه خضتيني
مليكه: كنتي سرحانه في ايه ياجميل
ليلي: في ايان
مليكه: ايان 
ليلي: احم انا قولت ايان
بقلمي/menna moharam
مليكه: اعترفييي مين ايان ده يابت
ليلي: انا انا مقولتش ايان
مليكه: لا قولتي 
ليلي: ايوه قولت بس معرفش مختفي انهارده ليه
مليكه: وانتي عرفتي ازاي انه مش موجود
ليلي: حسيت مش اكتر
مليكه: مممم حب ده يابت
ليلي: حب لا لا انا يعني 
مليكه: نينينينيني وقعتي يابطه 
ليلي: بس بقه يامليكه 
مليكه: انا عايزه اشوفه طيب 
ليلي بحزن: معرفش هيجي تاني ولا لا 
مليكه: طب هنعرفه ازاي
ليلي: اه صحيح عارفه المطعم الي اسمه مليكه
مليكه: ايوه يبنتي
ليلي: يبقا هو صاحب المكان 
مليكه: احلفي
ليلي: اه والله 
مليكه: طيب وايه جابو الكليه
ليلي: هحكيلك
فلاش بااااك
ايان في باله : مش هشوفها قبل ماامشي ولا ايه يوووه 
بعد شويه
ايان: انا انا اسف يا ادههه انتي 
ليلي: ايان
بقلمي/menna moharam
ايان: تعرفي ان اسمي احلو فجاه 
ليلي: ياراجل 
ايان: اه والله 
ليلي: انت شكلك كنت ماشي سرحان 
ايان: في واحده كده يلا ربنا يجعلها من نصيبي
ليلي:طب مش ممكن الواحده دي تضايق انك واقف معايا
ايان: هتضايق ازاي وهي معايا 
ليلي: قصدك ايه
ايان: هتفهمي بعدين 
ليلي: عن ازنك
ايان: استني بس ممكن نروح نقعد شويه في الكافيه
ليلي: اممممم موافقه هتجبلي دره
ايان: وهشربك حمص الشام كمان 
ليلي: طب يلا بينا بقه
ايان: بجد ونبي
ليلي: هههه بجد

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية مطلوب حبيب) اضغط على أسم الرواية
رواية مطلوب حبيب الفصل الرابع 4- الجزء 2 بقلم منه محرم
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent