رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث 3 - بقلم اسراء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية طفلتي الصغيرة البارت الثالث 3 بقلم اسراء محمد

رواية طفلتي الصغيرة كاملة

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث 3

رعد:جنتي يلا اصحي ي حبيبتي ده كله نوم ومبيملس عليها بحنان وجنه صحيت وحضنته وطبعت قبله رقيقه ع خده 
جنه:احم انا شكلي نمت كتير اوي انا معرفش انا نمت امتي اصلا 
رعد:اه ي حبيبتي انتي نمتي كتير كنتي ف حضني ولقيتك نمتي 
وجنه بتمطع وفجاه جنه صوتت اعااااا بتبص لقت نفسها عر*ا*ه 
جنه بخجل:انا نمت كده 
رعد:انتي نمتي ي حبيبتي وانا معرفتش اغيرلك خفت انتي تزعلي مني أو تخافي مني انا غطيتك كويس وسيبتك وطلعت ولسه جاي 
ثم أكمل بخبث :ده انا حتي جوزك 
جنه ببراءه وخجل:طب ممكن توعي عاوزه اقوم 
رعد باس جبينها: حاضر ي حبيبتي انا هطلع اهو وطلع وهي قامت دخلت الحمام

ف مكان تاني مهجور 
مجهول ١:اخيرا جيت 
مجهول٢:معلش كنت مشغول اوي ومش عاوز حد يشك في حاجه عاوز كل حاجه تبقي عادي وطبيعيه 
مجهول ١:تبقي اي اخبار العينه 
مجهول ٢: بشر جاهزه والصفقه هتتم خلاص وهنقبض
وضحكوا بشر 

عند رعد وجنه قاعدين مع العيله ع العشا
ياسمين:كلي ي بنتي 
جنه :باكل ي ماما 
ياسمين طبطبت ع ضهرها بحنان 
ثم أكملت اي ي رعد ي حبيبي مالك 
رعد بابتسامه:مالي ي ست الكل مانا كويس اهو ومبسوط وبص لجنه وابتسم وطول ماهو قاعد عمال يأكلها  
ياسمين ام رعد كانت مستغربه جدا معامله رعد لجنه وكمان اول مره تشوف ابنها بيبتسم كده 
سليمان:رعد انت بكره هتنزل الشركه تمضي الورق بتاع الصفقه وتيجي ع طول عشان مراتك لولا أن كان الاجتماع ده والصفقه مهمه مكنتش خليتك تنزل يوم صبحايتك
رعد:حاضر ي بابا 
وانتهي العشي 
ورعد وجنه طلعوا الجناح
رعد قاعد ع اللاب شويه بيشتغل 
جنه :رعدي 
رعد بحنان:اي ي حبيبتي
جنه:شغلي كرتون ممكن 
رعد ضحك ضحكه بينت غمازاته 
كرتون ي طفله 
جنه بتوهان:انت ضحكتك حلوه اوي ي رعدي وانت حلو اوي 
رعد بخبث:قولتي اي ي جنتي قولي تاني كده وبيقرب منها 
جنه:ها لا مقولتش حاجه هاتلي كرتون بقاا 
رعد بحنان:حاضر ي جنتي وجبلها كرتون وقعدوا يتفرجوا هما الاتنين ويضحكوا وبعد شويه 
جنه :انا عاوزه انام ي رعدي 
رعد بابتسامه:طيب ي حبيبتي قومي نامي
جنه ببراءة:لا انا عاوزه انام هنا وشاورت ع حضنه 
رعد فضل مستغرب شويه منها وأن ازاي هي كده يعني ازاي هي بريئه اوي كده مخافتش مني ومكسفتش وبعد كده:حاضر ي حبيبي وقام خدها ع السرير ونيمها ف حضنه 
جنه:مسكت ايده ملس ع شعري وع ضهري ي رعدي بحنان 
رعد استغرب اوي وعمل كده وجنه نامت 
ورعد بقا مستغرب اوي 
:ياا اد هي محتاجه الحنان والحضن ده لدرجه انها بتطلبه بنفسها أن انا أحضنها أو اطبطب عليها ع رغم أن الحاجات دي مش بتطلب للدرجه دي ي حبيبتي محتاجه الحنان والحب ثم أكمل بشك:انا اصلا شاكك أن في حاجه غريبه ومش هسكت الا لما اعرفها 

عند سليمان وياسمين 
ياسمين: كان عندك حق ي ابو رعد ف ال قولتوا شكل البنت دي هتغر رعد فعلا زي مانت ماقولت انا اول مره اشوف رعد بيضحك كده ومعاملتوا كده 
سليمان:مش انا قولتلك ثم أكمل ف نفسه البنت دي كنز 

عدي الليل ع ابطالنا 
ورعد صحي قبل جنه طبطب عليها بحنان وقام اخد شاور ولبس بدلته ورش البيرفيوم بتاعتوا وكانت جنه لسه نايمه 
رعد بحنان: جنه جنتي يلا اصحي ي حبيبتي
جنه صحيت:صباح الخير ،اي ده انت خارج 
رعد:صباح القمر ،اه رايح الشركه عشان الاجتماع والصفقه معلش ي حبيبتي غصب عني 
جنه:عادي ي رعدي روح بس مش تتأخر عليا 
رعد :حاضر ي حبيبتي، عاوزه حاجه اجبهالك وانا جاي 
جنه ببراءة وطفوله:اه هاتلي حاجات حلوه وشوكلاته كتيره 
رعد بضحكه:حاضر ي حبيبي حاجه تاني 
جنه :لا سلامتك وقامت حضنته وباسته من خده (هي البت دي طيبه وهبله اوي كده لي 😂😂)ورعد مشي وجنه رجعت نامت تاني (غيبوبه البت دي😂😂)

عند رعد فالشركه
رعد بقلق:ها ي مراد عملت اي عملت اللي قولتلك عليه
مراد (صاحب رعد واكتر من أخوه ولي أسهم فالشركة)(معلومه الشركه فالقاهره وهما قاعدين فالصعيد)
مراد:اه ي رعد و........................
رعد بصدمه:ايييهههههه

رواية طفلتي الصغيرة الفصل الثالث 3 - بقلم اسراء محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent