رواية عشق الحور الفصل الثالث والثلاثين 33 بقلم مروه شحاته

الصفحة الرئيسية

    رواية عشق الحور كامله بقلم مروه شحاته عبر مدونة  دليل الروايات

رواية عشق الحور

رواية عشق الحور الفصل الثالث والثلاثين

جلس غيث بالسياره حيث تجلس عائشه تكاد تنفجر غضبا
#ممكن افهم ايه الحكايه بقي
عائشه بغضب #دا بني ادم معندوش زوق ولااحساس ..
#ممكن تهدي وتفهميني ايه اللي حصل
زفرت عائشه بقوه وقالت
#من ساعه مااجيت وهو كل اما يبص في خلقتي يستغفر ربنا زي ماكون بفكره بذنوبه ... عدتها واقفين جوا العمليات بناوله الالات عادي عارف اقسم بالله لوعندي جرب ماهياخد الحاجه بالشكل ده ....الحصان بينزف مسكت اله وقلت اوقف النزيف ايدي خبطت غلط في ايده ياربنا اااااا كان ناقص يغسل ايده سبع مرات مره منهم بالرمل
غيث # ليه كلب انتي
عائشه #متضحكش ياغيث انا متنرفزه .... واخر المتمه البيه بيقول عليه بتمايص طب بزمتك انا قلت ايه في المكتب عشان يقول كده .....انا بضحك وبتمسخر وبعدين حتي لو بعمل كده هو ماله هاه انت متنح كده ليه
ابتسم غيث وقال
#امممم كده فهمت ...
#فهمت ايه طب هو بيكرهني كده ليه فهمني انا عملتله ايه
ربت غيث علي كتفها وقال
#تعرفي اني ماخدش بالي انك كبرتي الادلوقتي
اشاحت بيدها
#انا بقول ايه وانت بتقول ايه ياغيث
ادار مقود السياره وقال باسما
#هيعتذر متزعليش نفسك
#هو دا بيعرف يعتذر زي البني ادميين
#شوفي ياعيشه اللي زي سليم متشدد بزياده حبيتين
قاطعته عاقده ذراعيها
#هو حد قالك ان انا بتحرش بيه ولاحاجه .... اساسا انا لبسي واسع ولبسه حجاب شرعي يعني مش فتنه من اصله
# بس اااا هو شيفك فتنه
بالنسباله
حدقت بوجهه
#انت بتقول ايه ياغيث
اوقف السياره امام الباب وقال باسما
#بقولك هو بيعمل كده ليه ... مش دا اللي منرفزك ...
حركت يدها امامه وقالت
#لالالا ... مفتكرش خالص ..
ووووبعدين دا لسه جاي من باريس يعني ساب بنات باريس كلها وجاي لختك اللي شبه السحليه العمشه تعمله فتنه
غيث ضاحكا
#سحليه وعمشه انت مستقليه بنفسك كده ليه داانت زي القمر وبعدين ياحبيبتي بالعقل كده لو الحكايه غير كده ايه اللي يخليه يغير من ابوه ...وكان عاوز يولعني وانا واقف قبل مايعرف اني اخوكي ...بس المهم انتي ايه
حركت يديها بارتباك
#انا ايه ايه ازاي يعني
لدغ خدها وهمس
#بيني وبينك ومش هقول لاحد يعني حاسه نحيته بحاجه
ولالاء
#مممعرفش بقي ااا تصبح علي خير ياغيث
قالت جملتها وخرجت ركضا الي غرفتها اغلقت الباب لتقف خلفه همست
#معقوله بيحبني
تحركت ناحيه المراه لتطالعها صورتها عيون سوداء فحميه واسعه مكتحله رموش طويله خدود مرتفعه نسبيا وشفاه مكتنزه هي لاتري تلك الصوره جميله ازاحت خمارها وفردت شعرها لينهمر ليل اسود يصل لركبتيها تقريبا .... تنهدت بقوه
#طب هيحبني علي ايه اكيد غيث فهم غلط .. لو بيحبني كان قلي كلمه حلوه دا كل مايشوف خلقتي يستغفر ربنا والله كل مااشوف خلقته هستغفر ربنا واوريله انها بتحرق الدم .. هه بس ... منك لله ياسليم يابن عم محمود .... هو بس لويفكها شويه .. يعني يبطل يكشر كده دا عنيه جميله اوي ... وضحكته حلوه وعنده غمزات استغفر الله العظيم ايه اللي انا بقوله ده... فوقي ياربنزال الله يهديكي انا اقوم اصلي احسن منك لله ياغيث مانا كنت متنرفزه احسن اهو بقي الفتنه بتعتي كده
منكو لله كلكوا وانا معاكوا يلا افرحيلي ياامي بنتك الوحيده لحس عقلها بن الدسوقي
--------------------------------------------

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشق الحور) اضغط على أسم الرواية
رواية عشق الحور الفصل الثالث والثلاثين 33 بقلم مروه شحاته
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent