رواية عشق الحور الفصل الواحد والثلاثين 31 بقلم مروه شحاته

الصفحة الرئيسية

    رواية عشق الحور كامله بقلم مروه شحاته عبر مدونة  دليل الروايات

رواية عشق الحور

رواية عشق الحور الفصل الواحد والثلاثين

اغلق جاسر الهاتف وانفجر ضاحكا علي شكل حور التي
تلف حول نفسها
#يابت اتهدي انتي حامل
جلست علي ساقه وقالت بنعومه
#بس انت طلعت لئيم بشكل
#ليه بقي ... انا اللي لئيم ولاابن عمك هو اللي مقفل
قربت وجهها منه
#متقلقش عيشه هتصنفره وتشيل الصدا وتفتح القفل
#انا مش عارف اخره مشيي ورا كلام العيال دا هيوديني لفين
لثمت شفتيه
#اصل انت لو مش مقتنع كنت هتمشي فيها لاوايه بتحرجم علي بسمه كمان هبعت غيث معاها مش كده
انفجر ضاحكا
#كشفاني ديما ... لعلمك لولا اني شايف سليم راجل بجد ويستحقها وهيخاف ربنا فيها مكنتش عملت كده
#طب مانا عارفه ... طب وغيث
تنهد بقوه
#غيث عمل زي بسمه بالظبط دفن نفسه مع سما ... انت مش متخيله كان بيحبها اد ايه ياحور غيث فضل سنه بحالها مش قادر ينطق ولامصدق انها ماتت ... بس يمكن غيث كان عنده ذكريات شويه قصه حب سنتين وجواز ست شهور ... الاتنين شبه بعض اوي ياحور
تنهدت بقوه
#عارف بسمه دي كانت ضحكه البيت كله ... كل حاجه تقلبها هذار ... بابا بيقولي سماها بسمه عشان اول مااتولدت مكنتش بتعيط كانت نايمه بتبتسم .... اتبدلت بعد الجواز .... هي ملحقتش تتجوز اصلا .... عملت زي غيث ... دفنت نفسها بس من غير ذكريات ....
#بس انا ليه مشفوفتهاش ولامره روحت فيها عندكوا
# بتروح تقعد في بيتها وتيجي علي النوم ... تفتكر ممكن تخططنا ينجح ويتجوزوا فعلا
#دا نصيب بتاع ربنا وكل اللي يجيبه ربنا حلو
#طب قولي بقي مش هنقول لماما زينب اللي الدكتور قاله
هب واقفا
#تعالي هنقول لماما زينب بس لما تولدي بالسلامه يبقي الباقي يعرف تمام كده
قبلت خده
#تمام ياجسورتي ياعسل انت
#انت يابت بتدلعي عيل صغير
لدغت خده وقالت ضاحكه
#انت ابني وابويا واخويا وصحبي وحبيبي و
#وكدا حلو اوي عدي ادامي واعمل حساب انك حامل هاه
تحركت امامه للخارج ليستوقفهم صوت عائشه وغيث جاسر #انتي جيتي ياعيشه
غيث #ايوه ياسيدي السواق اللي جيبهولكوا باباه،،،،، اقعد استني الست هانم في العربيه خمس سعات
عائشه بضيق #خلاص بقي ياغيث دي مكنتش توصيله دي
جاسر #معلش ياغيث يعني كنت اسيبها تروح لواحدها
غيث بغيض
#ليه ماسيادتك مبلط في البيت اهوه تروح لوحدها ليه
حور # كده برضه ياابيه وانا اللي بقول عليك طيب وحنين عايزه يسبني تعبانه ويمشي
غيث #اه تعبانه اوي انت هتقوليلي باماره
كتم جاسر فمه # اششش . خلاص بقي
ابعد يده وزفر بضيق
#خلاص اتخرست اهوه
جاسر # حضري نفسك الساعه سته عشان هتحضري عمليه في عياده سليم .... في ايه ياعيشه متنحه كدا ليه
حركت راسها بقوه ثم قالت بثبات
#وانت طبعا اللي قلتله معلش ياابيه انا محبش ابقي حمل تقيل علي حد
جاسر # انتي عبيطه يابت ... علي فكره بقي هو اللي اتبرع انا قلتله هبعتها تتدرب عند الدكتور عبد الحميد قبل عمليه مرجان
حدقت بوجهه
#دا بجد .. يعني هو اللي قالك كده
عقد ذراعيه
#ايوه هو اللي قالي
حور #واصر والح اشد الالحاح انك لازم تطلعي من تحت ايده
مال جاسر علي اذنها
#كفايه كده وسعت منك اوي
حور #طيب المهم دلوقتي انت هتروحي ياعيشه مش كده
عائشه بحيره #مش عارفه انا محتاجه التدريب ده فعلا بس
حور # مفيش بس ابيه غيث هيوديكي ويجيبك
غيث بغيض #ابعد مراتك عن وشي دي راحت تعمل تحاليل في خمس سعات هعيش حياتي كلها جوا العربيه
حور #لاء لاء عربيه ايه بس ياابيه ... انت هتوصلها وتعد في بيتنا مع بابا ويونس لحد ماتخلص
غيث بحرج #اقعد في بيتكوا ازاي يعني مينفعش طبعا
حور بسرعه #ليه بس ياابيه ولايعني عشان بيتنا مش قد المقام
غيث بحرج #لا والله مااقصد كده بس يعني ميصحش اصلا متتكلم ياجاسر
جاسر #هي مدياني فرصه انطق .. عادي ياغيث لومش عاوز تدخل خد الواد يونس يسليك
ضربت حور قدمه
#لاء طبعا مينفعش وبعدين بابا اصلا مستنيك دا هما كلهم تلت تيام بس يعني هيعدوا هوا وانت قدها وقدود ياابيه
همس جاسر في اذنها
#كدابه بشكل
عائشه #خلاص ياجماعه متتعبوش نفسكوا انا مش راحه اصلا
حور #شوفت ياابيه انت واقف في طريق مستقبلها وسادد السكه ازاي
غيث ضاحكا
# يعني انا دلوقتي اللي واقف في طريق مستقبلها خلاص ياست عيشه انا موافق واهو اشوف الواد يحيي اصله وحشني ...
ابتسامه بلهاء مرسومه علي وجه حور دفعها جاسر برفق وقال هامسا
#عدي ادامي هتفضحينا يخرب عقلك
قالت بحماس
#كده فل حطينا البنزين جنب النار نستني بقي لما الدنيا تولع عشان نطفيها هاه هاه هاه ها
جاسر بحنق
#صبرني يارب ... هو انا هربيكي ولاهربي العيال
#احنا الاتنين ياحبيبي
قالت جملتها وفتحت الباب دون طرق لتطل براسها للداخل
#زوزو حبيبتي صاحيه
جاسر بحنق #والله لوقطعت راسك انا مش مسؤل
#تعالي ياشقيه وحشتيني
همس #انا نفسي افهم هي عملتها ايه بالظبط
تبعها للداخل ليري حور بين ذراعها وامه تربت علي كتفها بحنان رفعت وجهها
#هاديه وفاهمه هاه
حور #خلاص بقي يازوزو ميبقاش قلبك اسود ...
زينب #تعالي ياجاسر
تقدم جاسر ليجلس علي طرف الفراش من الناحيه الاخري
#طب الحمد لله انك افتكرتيني
زينب #وانا اقدر انساك ... هاه جينلي انتوا الاتنين في ايه
جاسر # احنا امبارح روحنا لدكتوره في البلد هي هتابع معاها وطمنتنا علي الحمل
زينب #الحمدلله بطلي تنطيط بقي واركزي ماشي واي حاجه يبقي نفسك فيها تقولي علي طول ... ربنا يتمم بخير يارب
حور #ربنا يخليكي لينا يازوزو ويتربوا في عزك ان شاء الله وتحطي علي الحجر ده انيس وعلي الحجر ده يونس
جاسر بحنق #انيس وعشق
حور #لاء انيس ويونس
زينب #باااس انتو الاتنين ... انت حامل في تؤام ياحور
هزت حور راسها وهي تحتضن بطنها بحنين
#اللهم لك الحمد .... يارب يتمملك بخير وتقومي بالسلامه بس مش عوزاكي تتكلمي كتير في الحكايه دي سيبيها مفاجاه زي ما ربنا خفيهم عن عنينا سيبهم مخفيين
جاسر #انا قلتلها كده برضه بس قالت نقول لماما
زينب #ربنا يسعد قلبك سبحان الله. معوض مخلف ... تفضل عشر سنين مع عزه من غير عيال عشان ربنا كاتب ان عيالك تبقي من حور مش منها ... وصلت معاها لفين
جاسر# لسه قدامي شويه عشان اخلص الموضوع كله .... متقلقيش انتي ...
#ربنا يوفقك للي فيه الخير
#يارب

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشق الحور) اضغط على أسم الرواية
رواية عشق الحور الفصل الواحد والثلاثين 31 بقلم مروه شحاته
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent