رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الثلاثون
رواية احببت طفلتي البريئة الفصل الثلاثون 30
ابرار ومسكت المايك وبصت لبراق وقالت الاغنيه دي بهديها لا ابويا واخويا وكل حاجه لانه سبب اني اكون هنا .
ابرار قالت:ولا اي كلمة حب اتقالت في يوم ما بين اثنين
تسوى حلاوة كلمه منك قلتها لي
عيد قلت ايه كدا تاني وثالث .. انا قلبي كله حنين
ولا يطفي ناره حبيبي غير لو عدتها لي ..
عارف بتعمل بيه ايه كلمة حبيبي
زي اللي اول مره بيحس بأمان
خليك معاي .. خليك معاي يا حبيبي مهما كان
خليك معاي .. يا حلم عمري اللي بخيالي من زمان ونزلت وهي بتغني مسكت ايد براق وعيطت وقالت دا الي احتواني لما اخويا رماني دا الشي شوفت معاها حنان دنيا كلها دا الي وخدني عشان يربني واتقا ربنا فيا ف بقول خليك معايا ي احلا بابا براق في دنيا.
براق: بعد م الفديو خلص راح عند السلم ونزل علي ركبته وقال وعد مني ليكي قدام الناس دي كلها انك هتفضلي طفلتي المدلله ملكه قلبي وعمر م حبي هيقل لو ثانيه.
ابرار بحب ودموعها نازله:وقالت وانا قدام الناس دي كلها بحبك وهحبك اكتر م انا بحبك انت ابويا واخويا وصاحبي قبل م تكون جوزي.
براق بحب:شال ابرار ولف بيها وقال بحبكككككككك ي ابرار.
الكل وقف يسقف علي منظرهم الجميل كميه الحب الي في عيونهم لي .
انا عند نادين:نزلت من علي سلم وكانت جميله جدا.
محمد:بيبص تنح من جمالها وقال هي مين دي.
نادين بغيظ:انا ي محمد ي حبيبي نادين.
محمد بحب:راح قال عارف ي ملكه قلبي والملكه مش بتمشي علي الارض كدا تؤ بتتشال علي العرش وراح شيلها وقال بحبكككككككك ي ملكه قلبي.
نادين بحب:بحبك ي محمد.
كل واحد خد عروسته وكانوا فرحانين ان كل واحد اتجمع مع حبيبه بقا حلاله وصلوا علي طياره.
محمد:غمضي عينك ي نادين مش تفتحي.
براق:هو كمان غمضي عينك ي ابرار اوعي تفتحي انتي كمان..
أبرار ونادين: مش فاهمين حاجه في اي.
براق محمد:غمضوا بس.
كل واحد غمض ومحمد مسك ايد نادين وطلعها الطياره.
براق:مسك ايد ابرار طلعها الطياره وقالوا بحب فتحوا.
ابرار ونادين:فتحوا عنيهم كان الورد بينزل عليهم من الي في طياره وبيسقفوا.
ابرار بصدمه:شافت صورهم كلها من وهي طفله عندها 8 سنين صور اول لقاء ليها مع براق هي طفله لحد وقتنا هذا متلزقه علي كراسي طياره وكل صوره اعتراف بكميه الحب براق ليها.
براق:هاا عجبتك الطياره دي الي جمعتنا سوا.
ابرار بحب:مش عارفه ققولك اي غير اني أحبك وسأظل أحبك مادام في قلبي نبض وخفقان. أحبك موت، لا تسألني ما الدليل، أرأيت رَصاصه تسأل القتيل،انا هاا المغرمه بيك، احببتك مثل القمر الذي يضيء السماء، لانك بالمرونه انت المنور تبع حياتي،نطفه حبي ليك بدأت تكبر مع مرور الثانيه والدقيقة والساعه لحد ماوصلنا لهذا اليوم ولهذه المرحلة ،مُتعلقة بِك وكأن الأرض لا تحتوي غيرك،أحبّك عدد ما قالوا العشاق كلمة أحبك، أحبك عدد ما سطرت الأوراق كلمة أحبك،انت زوج والامان وراحه القلب ،انت ونسي في هذه الدنيا الشاقه هل تعلم اني احبك قد امواج البحر.
براق بحب:هل تعلمي أنتِ اني اعشق التراب الذي تمشي عليه ،انا احبك ياونيسه عمري في دنيا والاخرة،وانا احبك واطالب بالدعاء لربي اكون جنتك في الاخري ي حبيبت القلب،انتِ حبي في الارض وفي الاخرة ،
ابرار:وانت حبي في الجنه.
الكل كان واقف عمال يسقف ليهم.
محمد:كان كاتب اسم نادين بلالين بي اسمها قد اي هو بيحبها.
نادين:كانت فرحانه جدا وحضنوا بعد بحب.
ركاب عليهم نزول من الطياره لقد وصلنا الي ارض القاهره.
زياد بتعب:بابا اها قلبي وجعني اوي ومكملش غير وهو واقع علي الارض.
حازم بخوف:طلع جري من المطبخ مالك ي حبيبي واتصدم لما لاقي ابنه واقع الارض راح شيله وجري علي مستشفي يتبعععععععععععع
•تابع الفصل التالي عبر الرابط: (رواية احببت طفلتي البريئة) اضغط على أسم الرواية