رواية حور ياسين الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم مي

الصفحة الرئيسية

  رواية حور ياسين الفصل  الرابع و العشرون 24

رواية حور ياسين الفصل الرابع و العشرون 24

 الكل نزل واتغدو 
سعاد: في واحد برا بيقول اسمو هيثم وعايز ياسين بيه 
ياسين بغضب: دخلي مكتبي وانا جاي 
ودخلو المكتب سوا وبعد شويا 
ياسين بصوت عالي وكلو غضب: حووووووووور 
وخرج من مكتبو ملك اول ما سمعت صوت ياسين 
ملك: عملتي لي يانصيبة 
حور: والله معرف 
ياسين: حور تعالي عايزك ومسكها من ايدها وخدها معاه المكتب ودخلو سوا 
ياسين: ها عيد طلبك كدا يا دكتور هيثم 
هيثم وهو يبلع ريقه: احم طالب ايد انسة حور 
ياسين: اي رأيك يا حور 
حور: ها 
ياسين: شكل الاستاذ ميعرفش انك مكتوب كتابك 
هيثم: نعم مكتوب. كتاب مين 
ياسين:حور اللي حضرتك جاي تطلب ايدها ومن مين من جوزها يا دكتور 
هيثم قام بأحراج: انا مكنتش اعرف وحتى مفيش في ايديها خاتم خطوبة او جواز 
ياسين: معلش اصل حور بتخاف ان الخاتم يضيع منها فا بتشيلو عرفت بقا 
هيثم: تمام انا اسف بعد اذنكم وخرج من المكتب 
ياسين بغضب: حور امشي من قدامي بدل ما ادفنك هنا دلوقتي برااااا 
حور بعياط: ياسين والله انا مكنتش اعرف انو معجب بيا ومكنتش بكلم معاه واسأل ملك 
ياسين حاول يهدي نفسو: تمام يا حور خلاص 
حور: طب انت كدا هتمنعني اروح الجامعة صح 
ياسين بهدوء مصتنع: لا يا حور هتروحي عادي 
حور: طب انت مش زعلان مني صح 
ياسين: ودا هيفرق معاكي يا حور 
حور: ايوآ هيفرق معايا طبعآ
ياسين: ليه 
حور: ها بعد اذنك انا طالعة اوضتي وخرجت بسرعة
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم May Abdo  ـــــــــــــــــــــ
برا عند الكل بعد ما ياسين خد حور 
ملك: ياترا في اي 
منال بخبث: اكيد عملت نصيبة تانية وهي دي بيجي من وراها خير ابدآ
سيف: خالتي اظن ان ياسيت قالك قبل كدا ان ملكيش دعوة بي حور صح ولا لا 
حنان: سيف اتكلم مع خالتك بأدب 
ايمان: كل دا عشان ست حور بتاعتكم 
ملك: ايوآ مش بنت عمنا ومتربية معانا وكمان مرات اخونا ولا انتي نسيتي 
ايمان بغيظ: شكلك انتي كمان نسيتي ان هبقا مرات ياسين وهي هتطلق 
ملك: ههههههه سيف هي متعرفش ولا ايه 
منال: اي هو اللي متعرفوش 
ملك: ياسين مش هيطلق حور تؤ تؤ تؤ يا حرام وممكن كمان يلغي فكرة جوازكم من بعض 
ايمان: اي اللي انتي بتقولي دا 
ملك: اللي سمعتي يا روحي 
ايمان اول ما شافت حور واقفة: لأسف ياسين بيضحك عليكم عشان حور متفضلش تقول عايزة اطلق لحد ما تتم 23سنة 
ملك وسيف: كدابة 
حور طلعت على اوضتها بسرعة وملك وسيف شافوها وطلعو وراها حور فضلت تعيط
حور: كلكم كدابين كلكم وعيطت دخلو ملك وسيف 
سيف: حور متصدقيش كلامها يا حور هي كدابة 
ملك وهي بتحضنها: اه واللهي ايمان كدابة وانتي عارفة انها عقربة ومبتحبش لحد الخير ابدآ وبعدين ولو صح انتي زعلانة لي
سيف ضربها على دماغها: وبتقولي انا توأمها حور بتحب ياسين ومن زمان رغم انها بتخاف منو 
ملك: حور مين اللي بتحب ياسين 
سيف: بت انتي غبية هو في كام حور 
ملك: واحدة 
سيف: هي الواحدة دي اللي بتحب ياسين اخونا فهمتي
ملك: حوووووور نهارك اسود من غير ماعرف 
حور بعياط: بس هو مش بيحبني هو بيحب ايمان 
ملك: يعني كلام سيف صح يعني تقولي لي سيف وانا لا يا حور مش انا توأمك 
حور: انا مقولتش لي سيف ومعرفش اصلآ هو عرف منين ومكنتش ناوية اقول لقيتو هو عارف 
ملك: وانت عرفت منين يا سيف 
سيف بسخرية:يلا يا بت من هنا مش ناقصة هبل 
ملك: يعني مش هتقولي 
سيف: لا 
ملك: ماشي يا سيف 
سيف: اخرسي بقا هنعمل اي 
ملك وحور: في اي 
سيف: انتو الاتنين اغبا من بعض والله 
ملك: ليه كدا بس 
سيف: يعني هنعمل اي عايزين نبعد ايمان عن ياسين 
ملك: بس ازاي 
ياسين: مش عارف لسة بس لازم نفكر 
حور: لا ولا نفكر ولا منفكرش ياسين بيحب ايمان وخلاص يا سيف ويلا بقا برا عشان عايزة انام 
سيف وملك خرجو برا وحور حضنت صورة ابوها ونامت بعد وقت كبير 
ـــــــــــــــــــــــــ بقلم May Abdo  ـــــــــــــــــــــ
عند ياسين
ياسين: عايز الحاجة النهاردة انت فاهم 
..: حاضر ياياسين بيه هنبعتو حالآ على قصر حضرتك
ياسين قفل وفونو رن 
ياسين: نعم
ادهم: نعم الله عليك ها كلمتها 
ياسين: لا 
ادهم: ياسين لو انت مش موافق قولي على الاقل مفضلش متأمل عل الفاضي 
ياسين: لا و
قطعو ادهم: خلاص يا ياسين بدال رفضت اعتبرني مكلمتش اصلآ في الموضوع دا 
ياسين: اخرس يا زفت وسيبني اكمل كلامي لا هكلمها النهاردة وهقولك 
ادهم: انت بتتكلم جد يعني انت مش بتهزر صح 
ياسين بضحك: لا مش بهزر اقفل بقا سلام وقفل 
ياسين: ههههه مجنون والله ومسك ملفات وكمل شغل 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم May Abdo ــــــــــــــ
ملك: سيف هنعمل اي دا حتى حور مش هتساعدنا 
سيف:مش عارف انا طالع اوضتي سلام 
ودخل اوضتو  وملك دخلت اوضتها 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بقلم May Abdo  ـــــــــــــــــــــــ
عدا خمس سعات والكل نزل وياسين خرج من مكتبو 
حنان: يلا يولاد العشا جاهز
كل قعد على السفرة 
ياسين: اومال فين حور 
ملك: بتسأل ليه 
ياسين: هو اي اللي بسأل ليه دي في اي 
ملك: سؤال عادي يعني يا ابيه حور في اوضتها 
ياسين: تمام انا هطلع انزلها  وطلع خبط على الباب 
حور: ادخلي ياملك من امتا الاحترام دا 
ياسين دخل: منزلتيش ليه 
حور: مش جعانة 
ياسين: طب يلا يا حور خليني ناكل 
حور: مش جعانة هو بي العافية يعني 
ياسين: ايوآ يا حور ويلا مسك ايدها وشدها ونزل حور قعدت وياسين قعد مكانو 
منال: حنان احنا كلها يومين ونروح بيتنا انتو هتيجو معانا ولا بعدنا 
حنان: لا هنيجي بعدكم يا منال مانتي عارفة ياسين طول الفترة دي سايب الشركة هو وسيف وملك سايبة جمعتها يعني كمان اسبوع ولا اتنين بكتير ونبقا عندكم
منال: ماشي يا حنان ربنا يكملها على خير ويبعد العدو عن فرحتنا يارب 
ياسين: لو الكلام خلص ناكل بقا ولا اي 
حور زعلت بس مبينتش   بعد خمس دقايق سعاد دخلت ياسين يابني في واحد برا عايزك 
ياسين: تمام انا خرجلو اهووو ياسين قام 
ملك لي حور: ربنا يستر كل مرة تبقا بي نصيبة 
حور: ها 
ملك: هو اي اللي ها انتي مش معانا ليه يا بنتي 
حور بتوتر: لا عادي مفيش حاجة 
ياسين دخل: حوور

رواية حور ياسين الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم مي
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent