رواية طفلة الآرام الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم غنوة حبيب

الصفحة الرئيسية

    رواية طفلة الآرام الفصل الرابع و العشرون 24

رواية طفلة الآرام الفصل الرابع و العشرون 24



آرام بغضب؛ بتقولي ايه انتي يا زفتة  بتهيني رجولتي يعني 
شغف بخوف بتحاول تتصنع القوة  : زي ما قولت 
آرام غمض عينيه بغضب واتنهد ورجع فتح عينيه وقرب منها بخبث : عايزاني ابوس رجلك؟؟ 
شغف هزت راسها 
آرام قرب حملها وحاوط خصره برجليها وحطها على الطاولة وهي لسا ف حضنه 
ومد ايده وبقى يمسد رجلها من تحت وفضل يتجرأ ويرفع ايده لفوق
شغف بخوف:  ابعد ابعد 
آرام ثبتها كويس وقرب شفاي*فه بكل جرأة ووقا*حة وباس*ها من فخد*ها 
شغف انتفضت: ما تلمسنيش يا قليل الادب 
آرام بخبث: ليه مش عايزاني ابوس رجلك؟؟
شغف زقته : سا*فل قليل ادب ابعد عني 
آرام اتنهد : ارجوكي شغف ارجوكي 
شغف بحزن:  انا ايه اللي يضمنلي انك مش هتشك بيا تاني ومش هتفضل شخصية صعبة؟؟ 
آرام باسه*ها بهدوء : التجريب هو افضل دليل ولو انا عملت حاجة وحشة موافق تبعدي عني 
واكمل بتمتمة: بأحلامك تبعدي 
شغف بعبوس: على فكرة سمعتك 
آرام ضحك : طب وربنا وحشتيني يا اوزعة 
شغف بكسوف وانت كمان وحشتني 
بس انا بالفترة القصيرة  دي كبرت اوي ومش هسمحلك تهيني تاني 
آرام بص على جس*مها بوقا*حة : والله واضح انك  كبرتي اوي اوي 
شغف بكسوف: ساف*ل 
آرام حملها: وربنا هتشوفي السفا**لة دلوقت 
شغف بدلع: يا رومييييي خلاصص 
آرام بعد عنها بصدمة: رومييي؟ 
شغف : ااه روميتي فيها ايه يعني؟؟
آرام ضحك وقرب بخبث: مافيهاش يا قلب رومي 
وزقها ووو..... 
____________________________
آدم ورهف قاعدين بملل على التلفزيون 
رهف  : انت زهقان صح؟؟ 
آدم بصلها: اه 
رهف : ايه رأيك نغير المود شوية 
آدم بصلها بخبث: نغير مود فين بالضبط هنا او بالاوضة ؟ 😉 
رهف بصدمة : يا ساااااااا*فل انا قصدي نتسلى شوية لحظة ما تتحركش 
وقامت الاوضة ورجعت معها علبة 
آدم  : ايه ده 
رهف: تسمحلي احطلك ماسك 
آدم بغيظ: نعم ياختي هو انا سوسن ولا ايه ؟ 
رهف  بدلع: اندوميييييي 
آدم بتوهان  : عيون اندومي 
رهف  : سيبني اتسلى شوية بعدين ده مش ميك آب على فكرة يستخدموه الشباب لو عندهم مشاكل ف البشرة عشان الترطيب وكده 
آدم : اه ده لو كان عندي مشكلة ف بشرتي بس انا كويس الحمدالله 
رهف بصتله بحزن 
آدم : غوري من وشي 
بعد خمس دقايق كان آدم نايم على الكنبة وماسك الفراولة على وجهه 
رهف بضحك ادته المراية يشوف شكله 
رهف بضحك: شكرا انك تحملتني شوية .
آدم اتفزع من منظره المضحك وزق الماسك عن وشه 
آدم : وديني مش عارف اخرة دلعي ليكي هيعمل ايه 
رهف باسته برقة: بحبك اوي انا 
آدم حملها ودخل الاوضة: استعنا على الشقى بالله ووووو... 
___________________ 
 نسمة خرجت من الحمام وهي هتطير من الفرح
نسمة بصوت عالي: اميرررررررر 
امير جري ليها بلهفة: مالك في ايه؟ 
نسمة: امير شكرا انك ف حياتي 
امير ضحك: عشان كده بتناديلي 
نسمة ابتسمت 
امير بابتسامة: بحبك انا اوي 
نسمة ضحكت؛ واحنا منحبك اوي 
امير بعدم فهم: انتو مين؟؟ 
نسمة مسكت ايده وحطتها على بطنها 
نسمة بدموع: انا مبسوطة اوي اوي 
امير نزلت دموعه غضب وقرب حط راسه على بطن نسمة 
امير بهمس: انا بحبك اوي يا نسمة انتي عوضتيني عن اهلي ربنا يرحمهم وبقيتي نور حياتي ربنا يخليكي ليا 
نسمة حضنته بحب: وانا بحبك اوي 
امير شالها ودخل الاوضة 
نسمة : بكسوف: بالراحة عشان البيبي 
امير ابتسم وقرب منها وووو... 
___________________ 
عدت الايام وكل حد  مع حبيبته وعايش معها بسعادة
الباب بيخبط 
قاسم خرج يفتح واتصدم من اللي شافه 
قاسم بصدمة: سمر....!!! 

رواية طفلة الآرام الفصل الرابع و العشرون 24 - بقلم غنوة حبيب
nada eid

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent