Ads by Google X

رواية مغامرات طفلة مع الجينرال الفصل السادس عشر 16 - بقلم ميرو محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية مغامرات طفلة مع الجينرال البارت السادس عشر 16 بقلم ميرو محمد

رواية مغامرات طفلة مع الجينرال كاملة

رواية مغامرات طفلة مع الجينرال الفصل السادس عشر 16

جهزت تحيه السفره والكل اتجمع علي السفره وكانت ناقصه رقيه . 
امجد : تحيه اندهي علي رقيه .رقيه من الخلف : انا هنا يابابا .
الكل نظر اليها وكان الكل في زهووووول .ابتمست تحيه .
كان الكل ينظر ومصدوم وفي زهول تام واحمد كانه هيدخل في غيبوبه ..
ولاكن يأتي من يعكر هذا الحدث وهو رحيم .
رحيم بنظرت تحدي لااحمد : طول عمرك جميله يارقيه وبتزيدي حلاوه اكتر واكتر انتي اجمل بنت شافتها عيني .
احمد قام وقف بغير وغضب : رحيييييييم فييييييي ايييه وجااااي لييييه .
رحيم ببرود : انا جاي لرقيه وكمان جاي عشان حاجه شخصيه .
ثم وجه النظر الي ام رقيه وقالها : حضرتك ولدت رقيه .
ام رقيه: ايوه يابني في حاجه .
رحيم وهو ينظر الي اعين احمد : انا طالب ايد رقيه. 
رقيه بزهول والجميع كمان . ابتسمت زينه بخبث 
احمد بنرفزه وغضب :انت اتجننت انت اطلع برا
رحيم بتحدي : مش هخرج غير لما اخد رد من رقيه والحجه .
احمد بغضب الجحيم: لاااااااء انت زودتها اوووي . 
وراح اتجها رحيم وضر.بو بلبكس في وشه ورحيم ردلو الضر.به . التنين يعتبر في نفس القوه والجسم .

امجد وهيثم بيفصلو بينهم ورقيه بتعيط بزعر وامها بتزعق وزينه عندها زهول وبتقول كل دا عشان خاطر الجربو.عه دي 

امجد بزعيق وتعب : قووووولت خلااااص انت وهو كفاياااا رحييييم اطلع براااا دلوقتييي .
رقيه جريت علي امجد لانه بان عليه التعب وكمان احمد جري عليه ورحيم هيثم بيشدو للخارج .

رحيم وهو خارج : انا همشيي دلوقتي بس رقيه بقت بتاعتي ياجينرال .

هيثم : يااخي اطلللع بقاااا . بقلمي ميرو محمد 

خرج هيثم ورحيم الي الخارج .

وامجد كان تعبان اوي رقيه بدموع : بابا حبيبي حقك عليا انا السبب .

امجد : متعيطيش ياحبيبتي انا كويس . خدني يااحمد طلعني فوق ارتاح .

زينه وهي عامله نفسها غلبانه وخايفه علي امجد : اساعدك ياعمي .

امجد : لاء يابنتي ملوش لزوم .

جلست رقيه في حضن ولدتها وهي تبكي : انا مش عاوزا اقعد هنا ياماما يلا نمشي .

امجد بحزن علي حالة هذه الفتاه : كده ياروكا وتسيبني لوحدي وانا كده .

جريت رقيه علي حضن امجد فاهي تحبه اوي لانها اعتبرته باباها 

رقيه بنهيار : مقدرش اسيبك يابابا بس بس انا انا تعبت اوي والله مش مكاني العالم دا 

مش مكاني يابابا من وانا صغيره معملتش حاجه عشان يحصل كل دا فيا قولي يابابا انا 

وحشه اوي كده . انا انا مفيش حد بيحبني انا حاسه اني لوحدي انا مليش حد مليش اااااه 

ياااارب يااارب تعبت اقف معايا يااارب. عشان خاطري يابابا انا عاوزا ابعد عن هنا مش عاوزا اقعد هنا ...

امجد بدموع علي حالة رقيه : حقك عليا ياروح قلبي هعملك الانتي عاوزا .

ام رقيه بدموع علي حالة ابنتها : انا هخد بنتي وامشي .  

امجد : قومي جهزي شنطتك وانا هوصلك للمطار .

رقيه قامت وقفت وليسه هتطلع السلم .

كانت الابتسامه علي وش زينه انها هتخلص منها 

بس اختفت الابتسامه لما سمعت صوت احمد بيقول لرقيه : لاء يارقيه متمشيش .

نظرت رقيه خلفها بعتاب وهي تقول لنفسها بعد ايه يااحمد بعد العملتو فيا ولو قعدت مش 

هقدر اشوفك مع زينه ايوه يااحمد انا حبيتك بس انت كسر.ت قلبي .

نظراتها كلها كانت عتاب لااحمد واحمد كانت نظرته رجاء انها تسمع الكلام وتقعد . 

لاكن صعدت رقيه دون رد ... ميرو محمد 

لجلس احمد بندم وهو يقول لنفسه : ايييه هتسبها تمشي مش كفايا كبرياء كفايا قولها 

قولها انك بتحبها ايوووه قوول قووول انك متقدرش تعيش من غيرها ايوه قول لكل العالم 

انك بتحبها وخدها في حضنك من العالم دا كله قول كفايا غرور كفايا . كفايا الزمن 

الكسر.ها هترجع تاني يااحمد لوحدك قوم خد الفراشه بتاعتك في حضنك واحتويها قوم 

يااحمد مضيعهاش من ايدك دي حبيبتك دي طفلتك دي الهتكمل عمرك معاها اتحدا الكل 

وخدها وابعد وعيش مع حبك الصغير ...

نزلت رقيه لكسره وهي تنظر لااحمد بدموع العشق والاشتياق نظر اليها احمد ودموعه 

نزلت وقال رقيه متمشيش .

رقيه بابتسامه وجع^: معلش بقا يااستاذ احمد انا عارفه اني مش هقدر احضر فرحك بس 

تتعوض هاجي اكيد وهبقا ابارك ليك . نظرت لزينه بدموع وجر.ح ربنا يتمملكم علي خير 

يازينه انتي تستهلي كلي خير عشان كده استاذ احمد هيكون شريك حياتك . ابتسمت زينه 
وسكتت .

 احمد بدموع ورجاء : رقيه متسبنيش .

رقيه بوجع^ونظرت عتاب : اسفه م.مبقاش ينفع خلصت طاقتي خلصت يااحمد مش هقدر 

اقعد اكتر من كده عن ازنك . يلا ياماما شدت رقيه شنطها وامها وامجد ورها . 

احمد بدموع وانهيار:رقييييه متسبنيششش وحياتي عندددك انا بحبكككك.

ماذا ماذا هل العالم توقف وعقرب الساعه لم يدق ولاكن قلبي يسمعه العالم كله نعم نعم 

احببتك احببتك انتي ونيسي انتي فراشتي اقفي اقفي لا تذهبي ياحبيبتي لا تتركني فاانا 

بدونك مثل الظلام مثل السماء بدون نجوم مثل بحر متعكر انتي نور دنيتي دنيتي تسوي ايه بدونك لااااا تتركنييي بحبككككك .


google-playkhamsatmostaqltradent