رواية سلفتي ولكنها الفصل الخامس عشر 15 - بقلم ميرا ابو الخير

الصفحة الرئيسية

   رواية سلفتي ولكنها كاملة بقلم ميرا ابو الخير 


 رواية سلفتي ولكنها الفصل الخامس عشر 15

 سميه للظابط:  ودي صورها و مع كل الر"جالة يلي كانت بتجبهم هنا ما الهانم قابله البيت الشريف ضعا"رة و المفروض تنزلوها كده . 
الظابط:  تمم كده وانتي مين بقا. 
سمية بخبث:  انا ضرتها جوزها كان سلفي واتجوزني لما ما"ت جوزي. 
الظابط:  ما"ت جوزك ولا قت"لتيه عشان تتجوزي اخوه. 
سميه بخوف وتوتر: ا انت ب بتقول ايههه. 
الظابط: ايه خوفتي اوي كده ليه اصل الستا*ت دلوقتي الر*خيصه بتعمل او** من كده. 
سمية بتوتر:  قصدك ايه وبعدين مش دا يلي انت هنا عشانو. 
الظابط بهدؤء:  انتي هتعلميني شغلي ولا ايه. 
سميه بخوف: م مقصدش يا باشا. 
سجدة ببرود زقت الحرامي و العساكر مسكته:  اظن كده عملت يلي عليا. 
الظابط بابتسامة قطع الصور:  صح يا مدام سجدة شكرا ع تعونك معانا اننا نمسك المجر"م دا. 
سميه والحرامي بعدم فهم:  هو في ايه بيحصل هنا. 
سجدة ببرود وضحك انتصار:  هقولك في ايه انه الصور دي باين اوي انها متفبر''كه عشان وشي ابيض قشطه والجسـ. ـم دا مش لايق ولا دا شكلي اصلا العيل يعرفها وتاني حاجه بقا انه كان في حرامي البوليس بيدور عليه نط في العمارة يلي جنبنا انا خوفت الصراحه وبلغت و من ساعتها البوليس معايا خطوة بخطوة. 
سميه بصدمة:  ا ازاي. 
سجدة ببرود:  بص هنا كاميرا وبان اوي كلامه انه عايز يقتـ. ـلني يبقا ازاي جبته. 
الظابط بشكر:  متشكرين جدا لحضرتك و هنعمل اللازم... بص ع سمية.. لو حابه ترفعي قضية بلاغ وتشييـ. ـر تقدري. 
سجدة بهدؤء:  لا متشكرة دي مهما تكون مرات طليقي يعني سمعتها من سمعته. 
الظابط بانبهار من اخلاقها:  تمم يا مدام سجدة. 
مسك الحرامي و خرجوا. 
سميه بغضب ولسه هتتكلم سجدة زقتها ع الحايطه وحطت السكـ. ـينه ع ر"قبتها:  جربي تعملي الحركه الو*** دي تاني وانا يلي هد*بحك. 
سميه بخوف زقتها و خرجت جري. 
سجدة اتنهت بحرية وحمدت ربنا:  الف حمد وشكر ليك يارب لولا سمعت خطتها وانا طالعه كان زماني مقتو"لة او مسجو"نه شكرا اوي يارب انك معايا. 
باست ايديها وش وضهر. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
حكمت وصلت البيت و عرفت يلي حصل: استني بس يا ماما. 
حكمت بغضب:  هجيبها من شعرهاااا هوريهااااا. 
سجدة بضحك:  اهدي مش وقته المهم اتاخرتي ليه. 
حكمت:  اشربي المياة دي يا بنتي. 
سجدة: دي بقراءن صح. 
حكمت بابتسامة: اه يا ضنايا. 
بتاخد منها الازازة سميه شدتها منها شربتها هي. 
سميه ببرود:  اصلي داخلت لاقتك بتديها مياه وكنت عطشانه قولت اشرب انا. 
حكمت بغضب هتتكلم سجدة مسكتها:  خلصتي غوري بالسـ. ـم. 
شبح شوقي ظهر لما سجدة نطقت الجملة دي سميه طلعت تجري ع فوق. 
عند امجد. 
 ( نتيجة التحاليل غير متطابقه مع العينه). 
امجد بصدمة:  ي يعني دا. 
راح البيت جري وهو كله صدمة و قلبه مهزوز داخل لاقهم نامو ولاقي فون سجدة ابتسم ومسكه بهدؤء: هطلع احضر مفاجأة و نازل تاني يا سجودتي. 
طلع وهو مبسوط علي اخره. 
سميه بدلع ولابسه هدوم مقر"فه: نورت يا روحي. 
امجد: بنورك بقولك ايه انا كنت واخد عينه من شوقي نزلت التر"ب اجيبها مع عينه  DNA  وطلع غير ايجابيه وعملت جديد من شويه طلع ايجابي يعني يلي في بطن سجدة ابني. 
سميه اتصدمت صدمة حياتها هي قالت تقول مزورة بس اتقلبت عليها. 
امجد بهدؤء: هجهز وانزل عشان اصالح سجدة سلام. 
داخل امجد وسميه لابست الروب وكلها غضب اعمي. 
عند ام سجدة. 
امها بتصحا مخضوضه:  بسم الله الرحمن الرحيم. 
ابوها:  مالك يا وليه في ايه. 
امها بخوف قامت جري اتوضت:  هصلي لبنتي بنتي مش كويسه بنتي في حاجه هتحصلها يارب يارب. 
بدءت تصلي تحت استغراب الاب. 
( قلب الام فعلا بيحس بابنه). 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عند امجد. 
امجد عنده احساس بالفرح عشان ابنه و اخيرا اتاكد انه ابنه لاقي رسالة من سامي في فون سجدة. 
فتحه واتصل:  ملكش دعوة بمراتي وام ابني تاني انت فاهم يا حيو"ان. 
سامي ببرود:  خلصت ادهالي بقا اصلها وحشتني. 
امجد بغضب:  يوحشك عقر"ب يا زبا"لة اقسم بالله انت لو قدمي مكنت هر"حمك. 
سامي باستفزاز اكبر:  هتجوزها وهربي ابنك و هحر"مك منه عشان تتربي و علي فكرة هي بتحبني. 
امجد لسه هيتكلم سامي قفل في وشه: بن الكللللللللــــــــــ. ـب. 
قام خرج من الاوضه نازل لسجدة بغضب وغيرة عمياء. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
نزلت سميه وهي ع اخرها داخلت اوضه سجدة و
سميه ماسكه المخدة و بتقرب من سجدة يلي فاقدة الواعي و بتخـ. ـنقها:  موو"تييي بقا مو"تييي انا قتـ. ـلت جوزي عشان اتجوز جوزك مرة ومعنديش مشكله اقتـ. ـل الف مرة مووو"تييي. 
بتفرفص علي اخرها و سميه عمالة تخـ. ـنقها و تكتم نفسها. 
سمية بكل غل وشر الدنيا اتجمع ابلـ. ـيس اتشكل علي هيئتها و بقا عندها استعداد تقت*ل الف مرة. 
سميه وهي بتخـ.ـنق بشر كبير انعد*مت منه الانسا*نية:  ايوه انا يلي سمـ. ـيت جوزي وانا يلي سـ. ـحرت لجوزك وقولت انه يلي في بطنك من اخوه و قريب اوي هخلف منه وانتي هتكوني ميـ. ـته ايوا انا يلي شو"هت سمعتك ونشرت صـ. ـورك من اكونت فيك عشان الناس تكر"هك انا زورت التحاليل بس طلعت هي هي وامجد عرف يلي في بطنك ابنه مووو"تييي بقاااا مووو"تيييي. 
بتخنـ. ـقها علي اخرها بترفع المخدة وو.... 

 رواية سلفتي ولكنها الفصل الخامس عشر 15 - بقلم ميرا ابو الخير
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent