رواية المظلومة والقاسي المتعجرف الفصل العاشر 10 - بقلم اسراء الاتربي

الصفحة الرئيسية

رواية المظلومة والقاسي المتعجرف البارت العاشر 10 بقلم اسراء الاتربي

رواية المظلومة والقاسي المتعجرف كاملة

رواية المظلومة والقاسي المتعجرف الفصل العاشر 10

شاهيناز قومته وشغلت موسيقه.. وفضلت ترقص معاه... وقربت بتفك زراير قميصه. بس فجاءه.. شاهيناز حست بدوار حاولت تتماسك.. بس مقدرتش.. إلياس شالها حاطها عالسرير.
إلياس: انتي اللي اضطرتيني اعمل كده
إلياس طلع من الاوضه.. راح اوضة ميرا معدش بيرتاح غير لما يكون معاها وميعرفش ليه. طلع نام جنبها وحوطها. بايده و دفن راسه في شعرها ونام بعمق. 
و اول ما النهار طلع قام.. رجع اوضته. وشال قميصه جاب حاجه لون الدم رشها عالسرير وطلع جنب شاهيناز.ابتدت تفوق... وقامت كان إلياس صاحي. 
شاهيناز بدلع: صباح الخير ي حبيبي.. هو اي اللي حصل امبارح. 
إلياس:اللي انتي عايزاه حصل وخلاص ي شاهيناز... بس انتي نمتي بعدها. 
شاهيناز: انا اسفه ي حبيبي 
إلياس تجاهل كلامها.. وقام طلع هدوم وغير ونزل راح الشركه. 
عند ميرا باب اوضتها اتفتح وكانت شاهيناز 
شاهيناز بغل: اي مالك قالبه وشك ليه علشان إلياس كان معايا امبارح 
ميرا بغضب: لتاني مره تدخلي اوضتي من غير ماتخبطي. 
شاهيناز ببرود: ده بيتي، واعمل اللي انا عايزاه. 
ميرا بغضب: وبيتي انا كمان.
شاهيناز بحقد: تؤتؤ، الفيلا وحتي إلياس بتوعي لوحدي 
ميرا: اشبعي، بيهم يلا طرقينا. 
شاهيناز بصتلها بغل. وطلعت هي، كانت قاصده تروح وتغيظها.و راحت اوضتها وطلعت تلفونها اتصلت برقم. 
شاهيناز بشر: عايزاك في موضوع... وقالتله علي حاجه هيعملها. 
مجهول: اعتبريه حصل بس ازاي 
شاهيناز بغل: يبقا هكلمك تاني هقولك تنفذ امتا وفين.. شاهيناز قفلت مع اللي كانت بتكلمه. 
شاهيناز: انا هوريكي ازاي تلعبي مع شاهيناز. 
عند إلياس في الشركه.. كان قاعد ما تامر اللي اول ما دخل كان مستنيه. 
إلياس بجديه: تمام ي تامر انا موافق علي المشروع. 
تامر بخبث: اذا كان كده يبقا لازم اعزمك انت.. والمدام ع العشا. 
إلياس.. رفض وقاله انه هو عازمه عنده في الفيلا وهو ده بالظبط اللي تامر كان عايزو. 
بليل عند مراد وكاميليا سافره... مع بعض علشان المشروع. وكانو في حفله تخص الشغل. جت بنت وقربت منهم. 
البنت بدلع وكلمت مراد: هاي انا ماجي 
مراد: اهلا انا مراد 
ماجي سحبته من ايديه قومته 
ماجي: ممكن نرقص مع بعض 
مراد بص لكاميليا لاقها مش فارق معاها 
مراد: اكيد يلاا 

كاميليا كانت قاعده بتبصلهم... وحاسه بغيره مش عارفه ليه. بس مقدرتش وقامت بعدت ماجي عن مراد. و رقصت هي معاه. 
مراد: اي مالك زقتيها كده ليه 
كاميليا بغيظ: انت تسكت خالص 
مراد كان فرحان من جواه لانه شاف الغيره في عنيها. 
مراد بصلها بتوهان: انتي جميله اوي ي كاميليا. 
كاميليا: انت عايز اي ي مراد ملخبطني معاك. 
مراد: شوفتي مراد طالعه جميله منك ازاي 
كاميليا ابتسمت بخجل: خلاص بقا يعني انا اعتبرتك صديق مش اكتر 
مراد بصلها بصدمه: صديق جايه ع نفسك اوي الصراحه. 
كاميليا: مراد خلينا صحاب احسن 
مراد من جواه زعل بس قال صحاب احسن من مفيش. 
مراد: ماشي ي كاميليا... كامله الرقصه مع بعض وما حسوش بالوقت كل واحد فيهم جواه مشاعر بيداريها. علي التاني. مشاعر من النظره الاولي. 
بليل إلياس روح كان طالع لسه عالسلم لاقي شاهيناز مستنياه. 
شاهيناز بدلع: حمدالله على سلامتك ي حبيبي.. تعالي يلاا انا محضرلك العشا. 
إلياس ببرود: ليلتك كانت امبارح النهارده انا عند ميرا. 
شاهيناز بغضب: ي سلام انا لسه عروسه جديده المفروض تكون معايا علطول. 
إلياس: وهي برضو عروسه جديده ي شاهيناز ابعدي خليني اطلع. 
ميرا كانت عطشانه ومكنش عندها مياه طلعت من اوضتها كانت نزله علشان تشرب.. شاهيناز شافتها.. و راحت محوطه رقبت إلياس وقربت من شفايفه قبلته .. ميرا شافت المنظر و دخلت اوضتها تاني.. وإلياس اخد باله زق شاهيناز. 
إلياس بغضب: الحركات اللي بتعمليها دي بلاش منها احسنلك ي شاهيناز امشي علي اوضتك. 
إلياس طلع دخل اوضة... لاقها قاعده وكانت بتعيط اول ما شافته مسحت دموعها بسرعه. 
إلياس: ميرا انتي فهمتي غلط 
ميرا ببرود: اي اللي جابك ي إلياس بيه ما تروح تكمل. 
إلياس بغضب: ميرا انا مش ناقصك انتي كمان.
ميرا بزعيق: تمام اطلع من اوضتي 
إلياس بصلها بغضب... وقرب منها جذابها بقبضة ايده من خصرها بعنف. 
إلياس بهمس مرعب: انا مش عايز اسمع اي حاجه تاني انتي فاهمه. يلا علشان النهارده ليلتك. 
ميرا بخوف: يعني اي 
إلياس بخبث: يعني انا جوزك وانتي مراتي عايز حقوقي عليكي. 
ميرا.. برعب رجعت لورا.. وإلياس يقرب وهي تبعد لحد اخر الاوضه.. لازقت في الحيطه اللي وراها وإلياس حوطها. بايديه وقرب منها جامد... وفجاءة. 

رواية المظلومة والقاسي المتعجرف الفصل العاشر 10 - بقلم اسراء الاتربي
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent