رواية عشق الحور الفصل العاشر 10 بقلم مروه شحاته

الصفحة الرئيسية

  رواية عشق الحور كامله بقلم مروه شحاته عبر مدونة  دليل الروايات

رواية عشق الحور

رواية عشق الحور الفصل العاشر 

في التاسعه ترجلا من السياره للداخل ليفاجيء بوجود جميع المنزل وكانهم بانتظاره
#سلامو عليكو ورحمه الله
#وعليكم السلام
عزه ترمقه بنظرات حارقه ماذا هل استيقظت غيرتها الميته الان بالتاكيد لا غيرتها ترتبط بوجود اكياس بيديهم غيرتها ترتبط بالمال وحسب ابتعدت الصغيره لتجسو علي قدميها امام والدته وتحدثها بصوت هامس ولكنها بالتاكيد تقول شيء يسعدها لانها احتضنتها وطبعت قبله حانيه علي راسها جلس علي المقعد يتابع حديثها مع والدته ويتمني ان يستمع ولو لجزء صغير منه عندما وقفت عزه وقالت بحنق
#انا طالعه انام يلا ياجاسر
#اطلعي انتي ياعزه انا هقعد شويه مع الحاجه وعيشه
لعلها المره الاولي التي يقول هذا لذا استغربت وهو ايضا تعجب رده ففي العاده كان يتمني كل لحظه قرب صعدت وهي تزفر بضجر وعندها بدات الصغيره توزع الهدايا لم يكن يعلم انها خصت ايناس بغطاء للراس وولدها الرضيع بهديه قالت ايناس
#داانتي منستيش حد بقي ..بصراحه متوقعتش تفتكريني
حور بود #ليه بتقولي كده ياام جاسر النبي قال تهادو تحابوا
ايناس بابتسامه #صدق رسول الله
والدته ببتسامه مشجعه
#ربنا يكملك بعقلك يابنتي ... امتحانك الجاي امتي
#بعد يومين ان ربنا اذن ....
عائشه بابتسامه
#مبروك علي الدبله ياحور
رفعت يدها تتامل الوانها الماسيه المنعكسه من الضوء وقالت بسعاده
#ربنا يبارك فيكي ياعيشه عقبالك تصبحوا علي خير بقي
جاسر #حور في شنطه انتي نسيتيها
تناولت الحقيبه الصغيره وقالت باسمه
#لاء مش نسيتها دي هديه ابله عزه بس مش رضيت ادهالها انا عشان متحرجنيش وممكن ترميها وتاخد ذنب فبفضل تديهالها انت تصبح علي خير
قالت جملتها وتوجهت نحو جناحها لتختفي بالداخل عائشه بالحاح
#عيله اد كده بس عليها مخ رهيب اموت واعرف جيبلها ايه
ايناس بحماس
#وانا كمان هموت واعرف
والدته #وبعدين معاكوا بقي ... اطلع ارتاح ياجاسر
ترجل للاعلي وهو ممتليء فضول من تلك الهديه لعلها قنبله فهو تبدو صلبه هز راسه نفيا ماهذا السخف ترجل للداخل وجد عزه جالسه علي مقعد الزينه تضع مرطبات البشره علي وجهها وهذه بالنسبه له لافته ممنوع الاقتراب تنهد بقوه وجلس علي طرف الفراش وبدات هي تثرثر
#يعني اخدها من الصبح وخرجت مش فارقه علي فكره لكن كمان تجيبلها هدايا ودبله الماظ
زفر بضيق وهو يرفع يدها
#انتي كمان لبسه دبله الماظ علي فكره ولو مش واخده بالك كل سنه في عيد ميلادك بتنزلي تختاري اللي انتي عوزاه ...
تخصرت وقالت بعصبيه
#انت عاوز تساوي بيني وبين حته الفلاحه دي
بغضب #مش انا اللي سويت انتي اللي اخترتي يبقالك شريك فيه ....حور مراتي ياعزه يعني اي اهانه هتوجهيها ليها كانها ليه بالظبط
قال جملته ودفع الكيس نحوها لتمسكه فتحت الكيس واخرجت اللفافه بالداخل
#ايه دا
#افتحيها وشوفي
كانت عيناه متعلقه بالفافه بفضول قاتل ولكن ماان اتضح مابها انفجر ضاحكا الصغيره قادره علي استحضار ضحكته حتي وهي غائبه رفعت عزه المصحف بيدها
# انت جيبلي مصحف
بالاكراه تحكم بضحكاته وقال
#مش انا دي هديه حور اوعي تعملي حاجه من اللي في دماغك حرام
نظرت للمصحف بعجز ووضعته بين يديه
#الهانم بتلوي دراعي مش كده ... مش عاوزه من وشها حاجه
رفع المصحف ليقبله ويضعه علي الكومود بجوار فراشه
#اوكيه مش عاوزاه انا هاخده بس مينفعش ترجعيه ليها ... علي الاقل تشكريها انها افتكرتك وجبتلك هديه
استلقت علي الفراش لترفع عليها الاغطيه وتقول بغيض
#ال اشكرها ال . انا هنام احسن بدل ما تجيلي نقطه
بدل ثيابه ليندس تحت الاغطيه الصغيره تفرض حضورها بالقوه كالعاده مرت براسه احدث اليوم والجنون الذي حدث علي الطريق ....لقد تملكته بجنونها الممتع وحركت كل عاطفته ... تري كيف يكون امتلاكها لقد احيت الصغيره بداخله شغف لم يعهده في نفسه ... . يحتاج فقط ان يفرغ تلك الطاقه التي اشعلتها الصغيره بعفويتها مازال تصريحها الممتع يتردد في اذنه
#جاسر لحور وبس
زفر بقوه الصغيره قادره علي اشعاله عن بعد اظافر طويله تحركت ببطء علي صدره ليتاوه بصوت مكتوم ثم همس جعله يفيق من نشوته
#حبيبي وحشتي اوي ....انا عاوزه خاتم الماظ ماشي
عاشقه المال تتحدث .... كل عاطفه لعزه معه يجب ان يكون لها مقابل كالعاده لقد تعود علي هذا لما اصابه كل هذا الغضب الان ....ابعد يدها ليوليها ظهره
#نامي ياعزه
اعتنقت ظهره لتمسح وجهها فيه وتهمس بنعومه
#بقولك وحشتني
النيران بداخله تحتاج ان تهدا ...التف ليواجهها
#عايزه ايه ياعزه
تتلمس شفتيه بنعومه لتهمس باغراء
#عوزاك ياحبيبي ...
بعد قليل استلقي علي الفراش بجوارها لترتاح هي علي صدره العاري لقد افرغ طاقته .. لما لايشعر بالراحه .... لما لمسه شفتيها ومداعبتها وهمستها مازالت تقتحمه بتلك القوه صوت عزه اخرجه من شروده
#هاه ياحبيبي هتجيبلي الخاتم بكره
ابعدها عنه وقال بضيق
#مش لازم كل حاجه بمقابل انا زهقت
قال جملته ودخل الحمام لتشيح بيدها وتهمهم
#برده هتجيبلي خاتم الماظ
للاسف سمع تلك الهمهمه وقف تحت الماء البارد ليسند ذراعيه للحائط ...لما يشعر بكل هذا الضيق ...ماالذي اختلف به طوال عشر سنوات وعزه ترضيه كامراه او فليكن صريح انه اعتاد عليها عزه ليست امراه شغوفه بطبعها وهو لن يري اخري في الحرام ... لذا طوع جسده واحتياجاته عليها ... ماالضرر في هديه لحبيبته ليخبرها بها انه اشتاق اليها .... زفر بضيق وخرج.من الحمام ليجدها غارقه في النوم تري ماذا تفعل الصغيره الان بالتاكيد نائمه بعد هذا اليوم المرهق ..يريد اااالحديث معها اوااااا ضمها بين ذراعيه ..
وااااتذوق شفتيها الخارقه رفع هاتفه انها الثانيه صباحا بالتاكيد نائمه حسنا سيرسل لها رساله فقط ...فتح الواتس اب ليكتب
#لسه صاحيه ولانمتي
علامه المشاهده جعلت قلبه يخفق
#مستنياك تتصل زي ماوعدتني وكنت بتعلم شويه علي التليفون
تمدد علي الاريكه وابتسم لقد تخبط بمشاعره ونسي هذا الوعد
# معلش اتاخرت عليكي بس انتي عرفتي ازاي ان انا
#مش محتاجه ذكاء يعني الخط جديد ومحدش يعرف رقمه غيرك 😛المدام قبلت الهديه طبعا واتبسطت بيها جدا 😡
كتم ضحكاته بصعوبه حتي لاتستيقظ عزه حسنا الصغيره تمنحه ضحكه من القلب كالعاده
#اه عجبتها جدا ... بس مكنتش اعرف انك لئيمه كدا
#انا دا انا ملاك مجنح 😇😇
تحكم في ضحكاته بصعوبه
#تمام يبقي عاوزه اشوف رد فعلها
تقنيا لم يفهم معني رسالتها
#طب ماانتي اكيد هتقبليها بكره
#توء عاوزه اشوفها كاركاتير بس مترسمنيش شيطان ماشي
قرا الرساله لاكثر من مره لما دوما تصر الصغيره علي تحريك مابداخله البعثره داخل غرفه المغلقه ....
#انت نمت
#لاء بس ايه اللي خلاكي تقولي كده
#هو انت زعلت
#لاء خالص
#يعني هترسم
#ماشي بس علي فكره انا اللي اخت المصحف
#👏 الحمد لله كده ضمنت اني هاخد ثواب ... الفجر قرب علي فكره ....
#عاوزه تنامي
#خالص اصل انا لما ببقي فرحانه مش بعرف انام
#اممممم يعني انتي فرحانه
#اوي عشان انت افتكرتني وكلمتني وكمان احنا طول اليوم مع بعض وانت فرحان ولا ا
ابتسم الصغيره ببعض كلمات حولته
#كنت مخنوق بس دلوقتي فكيت
#طب ليه كنت مخنوق
حك راسه وابتسم ماذا سيقول
# ذاكرتي ....علي فكره الماده اللي جايه صعبه
#ههههه قديمه اتعودت علي اسلوبك علي فكره مش هتهرب ...اعترف واالا🔫بوووووم
اتسعت عيناه
#عاوزه تقتليني ياحور
#بعد الشر عليك ربنا يحفظك ...بس بصراحه نفسي اقتل ناس تانيه 😈
تطلع الي عزه الغارقه في نومها ورغما عنه انفجر ضاحكا
# علي فكره حلوه اوي حكايه الكتابه دي
#فعلا ...هتذكرلي بكره
زفر بضيق فامامه الكثير من العمل
#عندي شغل جامد بكره واحتمال انزل البلد بس انا عارف انك ادها وادود
# تروح وتيجي بالسلامه ... هو انت بتروح الشغل الساعه كام
#سبعه ليه
#عشان اشوفك قبل ماتمشي ...
#لاء ادخلي نامي بقي
#اصلا الفجر ا ذن انا هقوم اصلي وانت كمان ونام ساعه وهرن عليك اصحيك ماشي
#ماشي تصبحي علي خير
#وانت من اهله
اغلق الهاتف واغمض عيناه للحظه نعم الصغيره لديها القدره في ابدال حاله تغمره السكينه ادي صلاته واستلقي علي الاريكه ليغمض عيناه .....
في السادسه والنصف كان ينزل الدرج عيناه تبحث عنها بالتاكيد نامت بعد ايقاظها له
#صباح الخير
التف اليها ليجدها تقف علي باب المطبخ
#صباح النور بتعملي ايه
بتلقائيه #جهزتلك الفطار يلا بقي
قالت جملتها وسحبته كالعاده للمطبخ ليجد الطاوله ممتلئه بالطعام ابتسم
#متبقيش تتعبي نفسك ياحور انا متعود اخرج من غير فطار
انتهت من تقشير البيضه لتضعها كامله في فمه
#يبقي تتعود تفطر انت بتتعب طول النهار ولازم حاجه تسندك ..
طفل مبهور بكل افعالها كل تصرفاتها العفويه تناله بقوه ..... انهي طعامه لتقول بسرعه
#تشرب قهوتك بقي
#لاء هشربها في المكتب ياحور وانت تدخلي تنامي ولما تصحي تعدي تذكري تمام
بوداعه طفله قالت
#حاضر
بدون وعي انحني ليطبع قبله علي جبينها وينصرف لتقفز هي عاليا وتحتضن نفسها الم اقترابه من غيرها مازال يجرح داخلها ولكن بضع كلمات منه اعادت ثقتها في نفسها انه يراها لم ينساها تحدث اليها تناول الافطار الذي اعددته له حسنا هي سعيده وهذا يكفي بعد قليل كانت تغرق بالنوم في التاسعه ترجلا من السياره للداخل ليفاجيء بوجود جميع المنزل وكانهم بانتظاره
#سلامو عليكو ورحمه الله
#وعليكم السلام
عزه ترمقه بنظرات حارقه ماذا هل استيقظت غيرتها الميته الان بالتاكيد لا غيرتها ترتبط بوجود اكياس بيديهم غيرتها ترتبط بالمال وحسب ابتعدت الصغيره لتجسو علي قدميها امام والدته وتحدثها بصوت هامس ولكنها بالتاكيد تقول شيء يسعدها لانها احتضنتها وطبعت قبله حانيه علي راسها جلس علي المقعد يتابع حديثها مع والدته ويتمني ان يستمع ولو لجزء صغير منه عندما وقفت عزه وقالت بحنق
#انا طالعه انام يلا ياجاسر
#اطلعي انتي ياعزه انا هقعد شويه مع الحاجه وعيشه
لعلها المره الاولي التي يقول هذا لذا استغربت وهو ايضا تعجب رده ففي العاده كان يتمني كل لحظه قرب صعدت وهي تزفر بضجر وعندها بدات الصغيره توزع الهدايا لم يكن يعلم انها خصت ايناس بغطاء للراس وولدها الرضيع بهديه قالت ايناس
#داانتي منستيش حد بقي ..بصراحه متوقعتش تفتكريني
حور بود #ليه بتقولي كده ياام جاسر النبي قال تهادو تحابوا
ايناس بابتسامه #صدق رسول الله
والدته ببتسامه مشجعه
#ربنا يكملك بعقلك يابنتي ... امتحانك الجاي امتي
#بعد يومين ان ربنا اذن ....
عائشه بابتسامه
#مبروك علي الدبله ياحور
رفعت يدها تتامل الوانها الماسيه المنعكسه من الضوء وقالت بسعاده
#ربنا يبارك فيكي ياعيشه عقبالك تصبحوا علي خير بقي
جاسر #حور في شنطه انتي نسيتيها
تناولت الحقيبه الصغيره وقالت باسمه
#لاء مش نسيتها دي هديه ابله عزه بس مش رضيت ادهالها انا عشان متحرجنيش وممكن ترميها وتاخد ذنب فبفضل تديهالها انت تصبح علي خير
قالت جملتها وتوجهت نحو جناحها لتختفي بالداخل عائشه بالحاح
#عيله اد كده بس عليها مخ رهيب اموت واعرف جيبلها ايه
ايناس بحماس
#وانا كمان هموت واعرف
والدته #وبعدين معاكوا بقي ... اطلع ارتاح ياجاسر
ترجل للاعلي وهو ممتليء فضول من تلك الهديه لعلها قنبله فهو تبدو صلبه هز راسه نفيا ماهذا السخف ترجل للداخل وجد عزه جالسه علي مقعد الزينه تضع مرطبات البشره علي وجهها وهذه بالنسبه له لافته ممنوع الاقتراب تنهد بقوه وجلس علي طرف الفراش وبدات هي تثرثر
#يعني اخدها من الصبح وخرجت مش فارقه علي فكره لكن كمان تجيبلها هدايا ودبله الماظ
زفر بضيق وهو يرفع يدها
#انتي كمان لبسه دبله الماظ علي فكره ولو مش واخده بالك كل سنه في عيد ميلادك بتنزلي تختاري اللي انتي عوزاه ...
تخصرت وقالت بعصبيه
#انت عاوز تساوي بيني وبين حته الفلاحه دي
بغضب #مش انا اللي سويت انتي اللي اخترتي يبقالك شريك فيه ....حور مراتي ياعزه يعني اي اهانه هتوجهيها ليها كانها ليه بالظبط
قال جملته ودفع الكيس نحوها لتمسكه فتحت الكيس واخرجت اللفافه بالداخل
#ايه دا
#افتحيها وشوفي
كانت عيناه متعلقه بالفافه بفضول قاتل ولكن ماان اتضح مابها انفجر ضاحكا الصغيره قادره علي استحضار ضحكته حتي وهي غائبه رفعت عزه المصحف بيدها
# انت جيبلي مصحف
بالاكراه تحكم بضحكاته وقال
#مش انا دي هديه حور اوعي تعملي حاجه من اللي في دماغك حرام
نظرت للمصحف بعجز ووضعته بين يديه
#الهانم بتلوي دراعي مش كده ... مش عاوزه من وشها حاجه
رفع المصحف ليقبله ويضعه علي الكومود بجوار فراشه
#اوكيه مش عاوزاه انا هاخده بس مينفعش ترجعيه ليها ... علي الاقل تشكريها انها افتكرتك وجبتلك هديه
استلقت علي الفراش لترفع عليها الاغطيه وتقول بغيض
#ال اشكرها ال . انا هنام احسن بدل ما تجيلي نقطه
بدل ثيابه ليندس تحت الاغطيه الصغيره تفرض حضورها بالقوه كالعاده مرت براسه احدث اليوم والجنون الذي حدث علي الطريق ....لقد تملكته بجنونها الممتع وحركت كل عاطفته ... تري كيف يكون امتلاكها لقد احيت الصغيره بداخله شغف لم يعهده في نفسه ... . يحتاج فقط ان يفرغ تلك الطاقه التي اشعلتها الصغيره بعفويتها مازال تصريحها الممتع يتردد في اذنه
#جاسر لحور وبس
زفر بقوه الصغيره قادره علي اشعاله عن بعد اظافر طويله تحركت ببطء علي صدره ليتاوه بصوت مكتوم ثم همس جعله يفيق من نشوته
#حبيبي وحشتي اوي ....انا عاوزه خاتم الماظ ماشي
عاشقه المال تتحدث .... كل عاطفه لعزه معه يجب ان يكون لها مقابل كالعاده لقد تعود علي هذا لما اصابه كل هذا الغضب الان ....ابعد يدها ليوليها ظهره
#نامي ياعزه
اعتنقت ظهره لتمسح وجهها فيه وتهمس بنعومه
#بقولك وحشتني
النيران بداخله تحتاج ان تهدا ...التف ليواجهها
#عايزه ايه ياعزه
تتلمس شفتيه بنعومه لتهمس باغراء
#عوزاك ياحبيبي ...
بعد قليل استلقي علي الفراش بجوارها لترتاح هي علي صدره العاري لقد افرغ طاقته .. لما لايشعر بالراحه .... لما لمسه شفتيها ومداعبتها وهمستها مازالت تقتحمه بتلك القوه صوت عزه اخرجه من شروده
#هاه ياحبيبي هتجيبلي الخاتم بكره
ابعدها عنه وقال بضيق
#مش لازم كل حاجه بمقابل انا زهقت
قال جملته ودخل الحمام لتشيح بيدها وتهمهم
#برده هتجيبلي خاتم الماظ
للاسف سمع تلك الهمهمه وقف تحت الماء البارد ليسند ذراعيه للحائط ...لما يشعر بكل هذا الضيق ...ماالذي اختلف به طوال عشر سنوات وعزه ترضيه كامراه او فليكن صريح انه اعتاد عليها عزه ليست امراه شغوفه بطبعها وهو لن يري اخري في الحرام ... لذا طوع جسده واحتياجاته عليها ... ماالضرر في هديه لحبيبته ليخبرها بها انه اشتاق اليها .... زفر بضيق وخرج.من الحمام ليجدها غارقه في النوم تري ماذا تفعل الصغيره الان بالتاكيد نائمه بعد هذا اليوم المرهق ..يريد اااالحديث معها اوااااا ضمها بين ذراعيه ..
وااااتذوق شفتيها الخارقه رفع هاتفه انها الثانيه صباحا بالتاكيد نائمه حسنا سيرسل لها رساله فقط ...فتح الواتس اب ليكتب
#لسه صاحيه ولانمتي
علامه المشاهده جعلت قلبه يخفق
#مستنياك تتصل زي ماوعدتني وكنت بتعلم شويه علي التليفون
تمدد علي الاريكه وابتسم لقد تخبط بمشاعره ونسي هذا الوعد
# معلش اتاخرت عليكي بس انتي عرفتي ازاي ان انا
#مش محتاجه ذكاء يعني الخط جديد ومحدش يعرف رقمه غيرك 😛المدام قبلت الهديه طبعا واتبسطت بيها جدا 😡
كتم ضحكاته بصعوبه حتي لاتستيقظ عزه حسنا الصغيره تمنحه ضحكه من القلب كالعاده
#اه عجبتها جدا ... بس مكنتش اعرف انك لئيمه كدا
#انا دا انا ملاك مجنح 😇😇
تحكم في ضحكاته بصعوبه
#تمام يبقي عاوزه اشوف رد فعلها
تقنيا لم يفهم معني رسالتها
#طب ماانتي اكيد هتقبليها بكره
#توء عاوزه اشوفها كاركاتير بس مترسمنيش شيطان ماشي
قرا الرساله لاكثر من مره لما دوما تصر الصغيره علي تحريك مابداخله البعثره داخل غرفه المغلقه ....
#انت نمت
#لاء بس ايه اللي خلاكي تقولي كده
#هو انت زعلت
#لاء خالص
#يعني هترسم
#ماشي بس علي فكره انا اللي اخت المصحف
#👏 الحمد لله كده ضمنت اني هاخد ثواب ... الفجر قرب علي فكره ....
#عاوزه تنامي
#خالص اصل انا لما ببقي فرحانه مش بعرف انام
#اممممم يعني انتي فرحانه
#اوي عشان انت افتكرتني وكلمتني وكمان احنا طول اليوم مع بعض وانت فرحان ولا ا
ابتسم الصغيره ببعض كلمات حولته
#كنت مخنوق بس دلوقتي فكيت
#طب ليه كنت مخنوق
حك راسه وابتسم ماذا سيقول
# ذاكرتي ....علي فكره الماده اللي جايه صعبه
#ههههه قديمه اتعودت علي اسلوبك علي فكره مش هتهرب ...اعترف واالا🔫بوووووم
اتسعت عيناه
#عاوزه تقتليني ياحور
#بعد الشر عليك ربنا يحفظك ...بس بصراحه نفسي اقتل ناس تانيه 😈
تطلع الي عزه الغارقه في نومها ورغما عنه انفجر ضاحكا
# علي فكره حلوه اوي حكايه الكتابه دي
#فعلا ...هتذكرلي بكره
زفر بضيق فامامه الكثير من العمل
#عندي شغل جامد بكره واحتمال انزل البلد بس انا عارف انك ادها وادود
# تروح وتيجي بالسلامه ... هو انت بتروح الشغل الساعه كام
#سبعه ليه
#عشان اشوفك قبل ماتمشي ...
#لاء ادخلي نامي بقي
#اصلا الفجر ا ذن انا هقوم اصلي وانت كمان ونام ساعه وهرن عليك اصحيك ماشي
#ماشي تصبحي علي خير
#وانت من اهله
اغلق الهاتف واغمض عيناه للحظه نعم الصغيره لديها القدره في ابدال حاله تغمره السكينه ادي صلاته واستلقي علي الاريكه ليغمض عيناه .....
في السادسه والنصف كان ينزل الدرج عيناه تبحث عنها بالتاكيد نامت بعد ايقاظها له
#صباح الخير
التف اليها ليجدها تقف علي باب المطبخ
#صباح النور بتعملي ايه
بتلقائيه #جهزتلك الفطار يلا بقي
قالت جملتها وسحبته كالعاده للمطبخ ليجد الطاوله ممتلئه بالطعام ابتسم
#متبقيش تتعبي نفسك ياحور انا متعود اخرج من غير فطار
انتهت من تقشير البيضه لتضعها كامله في فمه
#يبقي تتعود تفطر انت بتتعب طول النهار ولازم حاجه تسندك ..
طفل مبهور بكل افعالها كل تصرفاتها العفويه تناله بقوه ..... انهي طعامه لتقول بسرعه
#تشرب قهوتك بقي
#لاء هشربها في المكتب ياحور وانت تدخلي تنامي ولما تصحي تعدي تذكري تمام
بوداعه طفله قالت
#حاضر
بدون وعي انحني ليطبع قبله علي جبينها وينصرف لتقفز هي عاليا وتحتضن نفسها الم اقترابه من غيرها مازال يجرح داخلها ولكن بضع كلمات منه اعادت ثقتها في نفسها انه يراها لم ينساها تحدث اليها تناول الافطار الذي اعددته له حسنا هي سعيده وهذا يكفي بعد قليل كانت تغرق بالنوم

يتبع الفصل التالي اضغط على (رواية عشق الحور) اضغط على أسم الرواية
رواية عشق الحور الفصل العاشر 10 بقلم  مروه شحاته
حبيبة

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent