رواية حبيبة الاعمى الفصل العاشر 10 والأخير - بقلم لونا

الصفحة الرئيسية

رواية حبيبة الاعمى البارت العاشر 10 والأخير بقلم لونا

رواية حبيبة الاعمى كاملة

رواية حبيبة الاعمى الفصل العاشر 10 والأخير

اية بعد ما فاقت 
اية / كلامك مظبوط وتين بنتنا 
فريد / مين قالك 
اية حكت ل فريد 
فريد / انا عرفت مين
اية / مين؟
فريد / مها مرات ابوكي
اية وبدأت تعيط / انت هتهزر مرات ابويا اسمها سماح
فريد / اهدي يا آية
وحكالها كل اللي حصلها
اية بعياط / ممكن تسيبني يا فريد دلوقتي
فريد اخدها في حضنه ودخل عليهم مروان
مروان / خيانه... قلبي
اية / اطلع برا يا ابن الهبله
مروان / انا اهبل بتشتميني وانا عندي 15 سنه
اية / مروان انا مش فاضيه للتخلف بتاعك هنعمل اي يا فريد وهنقول ل وتين ازاي
فريد / مش عارف
اية وفريد بصوا ل مروان
مروان / انا عارف البصه دي كويس
فريد / اخلص هتساعدنا ولالا
مروان / حاضر
عند وتين
مروان / وتين انا عايز اقولك حاجه
وتين / اي
مروان / انتي اختي يا وتين
وتين / انا اصلا مش بحبك وبعتبرك اخويا
مروان / لا انتي فهمتي غلط
وتين / اخلص مبحبش الالغاز
مروان/ انتي اختي بجد مامتك تبقي اية و بابكي فريد
وتين / انت كداب انا ماما وبابا اتوفوا امشي اطلع برا
وقامت تكسر في كل حاجه قدامها
عند فريد
فريد / عملت اي
مروان / جيت اكحلها عمتها
فريد / يخري*بيت اهلك ياشيخ
اية جريت علي وتين
وتين / ابعدوا عني انتوا كدابين
اية اخدتها في حضنها قالت / اهدي يا قلبي انا ماما
وتين بعياط / ازاي وتيته قالتلي انو ماما وبابا اتوفو
اية / لو مش مصدقاني اسألي جدتك.
اية وفريد راحوا عند مها
مها اخدت اية في حضنها وقالت / سامحيني يا بنتي انا كنت صاحبه خاي*نه ل نور الله يرحمها و خ*نت الامانه سامحيني واخدت منك بنتك لاني كنت غيرانه من نور 
اية / انا مش فاكره حاجه بس مسمحاكي
وتين / يعني يا تيته دول اهلي وانتي مخبياني عنهم انتوا ازاي كده
وطلعت فوق ولمت شنطتها وهربت من الشباك

الخاتمة

وتين بعياط / انا اسفه يا تميم ممكن تسامحني انت وعمو اسماعيل
تميم/ هي القيامه هتقوم ولا اي
وتين قعدت تعيط
اسماعيل / مين يا تميم
تميم / دي وتين يا أبا
اسماعيل / تعالي يا بنيتي كلي ويانا
وتين / شكرا يا عمي مش عايزه
تميم / معندناش الكلام ده
ودخلو جوا و وتين لقيت فطير مشلتت
وعسل و جبنه قديمه
وتين / هو اي الاكل ده يا تميم
تميم / بصي يا ستي ده مش و فطير وعسل
وبداو ياكلوا و وتين كانت فرحانه معاهم
تميم / امسكي يا ستي احلي كوبايه شاي
وتين / شكرا يا تميم
ممكن اسالك سؤال
تميم / اتفضلي
وتين / انت ازاي طيب كده انت سامحتني من اول مره
تميم / عشان انا بسامح الناس اللي بحبها
وتين بأرتباك / تصبح على خير
تميم بأبتسامه / وانتي من اهلي.
وتين نزلت وقلبها بيدق
عند اية
اية / انا حياتي ادمرت بنتي بتضيع قدام عيني
فريد / اهدي يا آية مع الوقت هتستوعب
عند وتين
وتين اتصلت ب مروان.
وتين / مروان احجزلي في أوتيل
مروان / الاوتيل مش هيقبل اقزام زيك
وتين / لو شوفتك يا مروان هنفخك
تميم / بتكلمي مين
وتين / د.. دهه مروان
تميم / مالك خايفه ليه
وتين / مروان اقفل دلوقتي
تميم / ممكن تحكي اي في بينك وبين مروان
وتين حكت له كل حاجه
وتين بعياط / اديك يا سيدي عرفت دلوقتي انا سبت البيت ليه
تميم / خلاص متعيطيش
وتين / حاضر
تميم مسك وشها وبدأ يمسح دموعها
تميم / عايزه نصيحتي
وتين / ايوه
تميم / هقولك
في صباح
وتين وصلت الڨيلا
وتين / تعالي معايا يا تميم
تميم / خليكي شجاعه وادخلي.
دخلت وتين
وتين / انا اسفه يا ماما
وجريت علي اية وفريد
سامحني يا بابا
بعد مرور 3 سنين
وتين / ادخل علي الموقع يا مروان اعصابي باااظت
مروان / مبرووك يا وتين 96٪
وتين / هبقي دكتوره
اية / براڨوا عليكم يا أولادي
وقعدو يغنوا
تميم / انا طالب ايد بنتك يا عمي
فريد / هتعمل بي ايدها اي
تميم / هلبسها دهب وبعدين انت عارف يا عمي انا دلوقتي مهندس قد الدنيا
فريد / وانا موافق
وتين اتجوزت هي وتميم ومروان بيدرس برا
رايكم في الروايه كلها يا قمرات + شكرا علي التفاعل الجميل زيكم
رواية حبيبة الاعمى الفصل العاشر 10 والأخير - بقلم لونا
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent