رواية جحيم العز الفصل الثامن 8 - بقلم سمية فراج

الصفحة الرئيسية

 

رواية جحيم العز البارت الثامن 8  بقلم سمية فراج

رواية جحيم العز كاملة

رواية جحيم العز الفصل الثامن 8

. دخل الموظف وكان بيبصلها مش كويس وهي كانت مرتبكه و هو وبيديلها الملف مسك ايدهاا و هووباا جـه عز
عز بغضب جحيميي: ي ابن *****
... ومسك الولد ضربو ودخل اريان
اريان بفزع: اي ي عز ف اي
.. و شال عز من الولد بالعافيه و والولد من اول ما سابو عز جري
عز بغضب جحيمي: سيباااااه يمسكك ايـددددك ي هاااانممم و نعمه التربيـه
حور بدموع: استني ي عز افهمك انت فاهم غلط
اريان: ما تستني تسمع
.. والموظفين كلهم اتلمو و عز شافهم اتعصب اكتر ومسك اسد حور وشدها دخلها العربيه
اريان: انتت ي زز"فت مرررفوووض
.. وركب عربيتو و راح وراهم
ف البيت
... عز دخل ومسك حور من شعرها و شوحهاا ع الارض
الداده اصيله بخوف : في اي يبني مالكم
عز: لا رد
وو اريان دخل
اريان: اهدي ي عز اسمع منهاا
.. عز طنش و مسك حور من شعرها وجر"ها وراه لحد اخر القصـر في مكان مقفول بـ باب  وفتح الباب كان في حته ضيقه وفي اخرها اوضه سووده اوي ومفيش نور
حور ببكاء: انتتت هتعمـللل اييي
عز بغضب جحيمي: انتتي ي بتتت مخليه عيلل زي دههه يمسك ايدكك
و اريان كان واقف عند المدخل اشبه بالصنم ومش قادر يدخل وخايف وجات داده اصيله مسكت ايدو وحضنتو
داده اصيله بحنيه و خوف: متخافش يبني اهدي اهدي يـ اريان اريااان فووق ييي عززز الحق ارررريااااانن
.. عز حس بالخوف ع اخوه و ساب حور ف الاوضه الضلمه وقفل عليها الباب وطلع لـ اريان
داده اصيله ببكاء: افتكررر ي عززز الحقووو
.. عز خاف اوي ع اخوه وشالو وركبو اوضتو و اصيله رنت ع الدكتور
عز بدموع: لا لاا ي ارياان فوق انا معاااك اناا معاك ي اريااان مش هخلي حاجه تأذيك
.. و اريان كان اشبه بـ انو مغمي عليه وهو في حلم وذكريات
ارياان بدموع: لاا والنبي ي ماما ما تدخليني الاوضه والنبي انا بخاف من الضلمه
ام عز و اريان و سيلا ( فريده ) بـ قسوه: لا علشان تتتعلم الادب كويس وتاكل اكلك كلو
عز: ابعديي عنوو دخليني انااا وهو لا
فريده بابتسامة شر: متأكد يـ عز
عز: متأكد سيبي اخويااا كده
فريده بابتسامة شر: من عيوني
.. ومسك عز رمتو ف الاوضه الضلمه الضيقه وقفلت الباب وبعدين دخلت اريان وراها
فريده بـ شر: اهو يونسك
اريان بدموع: عز عز انت كويس
عز بموساه: انا كويس طول ما انت كويس... قسما بالله لاتكون نهايتك ع ايدي ي فريده
... وحضن اريان و فضل  يراب ع شعرو
دلوقتي.....
عز حضن اريان وفضل يرتب ع شعروا: قوم يلا يحبيبي
و جه الدكتور وكشف عليه
الدكتور: هو الحاله دي بتجيلو كتير فيريت تبعدوه عن اي حاجه بتتسببها
... ومشي
اصيله بدموع: متخفش اريان بطل
.. وبعد شويه اريان فاق
اريان بفزع : عز عز فينننك
عز بحنيه: اديني معااك اهوو
اريان بدموع: هي متستهلش طلعهاا متخلهاش تعيش اللي عشناه
عند حور
حور بدموع: والله لاندمك كويس اوي ي عز
... وبعد شويه دخلت داده اصيله فتحت ليها
داده اصيله: انتي كويسه يبنتي
حور: ده مش انساان
اصيله: معلش يبنتي استحمليه واركبي يلا خدي دش و فوقي واحضرك الغدا
حور بابتسامه: شكرا ي داده
اصيله بـ لـطف ٰ: داده اي بقي قولي ي ماما
حور: ماشي ي ماما.
.. وركبت اخدت شاور
عند عز واريان
عز: فوق كده متنساش من غير ما عز هيفضل عايش  ما دام  اريان عايش
اريان: واريان هيفضل عايش ما  دام  عز عايش
عز: يلا اجمد كده ي بطل هروح احضرك الاكل بـ نفسي واجبهولك
اريان: فين يزن وسيلا
عز: سيلا ف الشركه و يزن ف الحضانه
اريان: تمام
عنـد حور
حور: هتندم اوي ي عز عمرك كلو


رواية جحيم العز الفصل الثامن 8 - بقلم سمية فراج
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent