رواية هل من امل الفصل الثامن 8 بقلم رندا علي

الصفحة الرئيسية

 رواية هل من امل الفصل الثامن بقلم رندا علي

 رواية هل من امل الفصل الثامن

 قامت تجري بسرعه ودخلت الحمام فضلت تستفرغ كل الاكل و حاسه بدوخه
طلعت من الحمام
كل العيله كانت قدام الحمام
اسد بخوف / انا هطلب الدكتوره
مني بتسرع/ لالالا انا كويسه بس عشان مكلتش من الصبح
قرب منها ولمس خدها اسد /لي متاكليش
مني / مكنش ليا نفس ودايما بيحصلي كدا
اسد قرب منها وبا*سها ف جبينها تاني مره تأكلي لو بتحبيني فعلا
فريده كانت بتبص عليهم وازاي هو حنين جامد مع أخته ومعاها بيعاملها وحش
الجد/ يلا كل واحد ينزل ونتي ي مني استريحي
مني /حاضر ي جدي
دخلت
كلهم دخلو
حسام/ راح خبط عليها
مني /ادخل
دخل حسام/ جيت اطمن عليكي عامله اي دلوقتي خوفتيني جامد
مني /كويسه
قرب منها ولمس/ خدها تعالي نكشف
مني بعدت/ لالا انا كويسه مش عاوزه اروح اكشف متخفش انا كويسه وابتسمت
حسام / انا دكتور علي فكره قوليلي حاسه بي اي
مني بخوف/ لا ولا حاجه
حسام سكت بعدها /تيجي نتمشي تحت
مني/ ماشي
ونزلوا
عند اسد وفريده دخل اوضته
فريده/ شكلكم بتحبه بعض اوي
اسد /اه مني هي كل حاجه عندي
فريده ابتسمت /كان نفسي يبقي عندي اخ عشان نكون زيكم شكلكم كان حلو اوي
اسد راح نحيتها وقرب منها/ انا اخوكي وباباكي وكل حاجه عندك
فريده بدون اي كلام حضنته علي طول
فريده بدموع /لي بتاعملني وحش معن بحس معاك بلامان رغم معاملتك ليا
اسد زعل من نفسه جامد
اسد ضمها اكتر لي /مكنتش عاوز اظلمك معايا وقربك مني مش بحب اقرب من اي وحده
فريده بصتله/ لي مش تدي نفسك فرصه
اسد /بس متعمليش حاجه دايقني عشان انا زعلي وحش
ابتسمت فريده /لا
اسد ضحك ضحكه رجوليه
فريده كانت بصاله ولمست خدو
فريده / ضحكتك حلوه اوي
اسد كأنه ناسي كل العالم وهو بيبص ف عيونها وقرب منها وقب*لها وكان مسكها من خصرها هي كانت ساكته الفون رن أسد بغضب انا حظي ن*حس
ضحكت فريده وتكسفت
راح يرد
اسد حاضر ي فندم انا جاي
فريده. هتمشي
اسد قرب منها وقبل*لها/ لازم اروح القسم عاوزيني مش هتاخر
ابتسمت فريده/ هستناك
ابتسم وكان فرحان جامد وحضنها ونزل
حبيبه بشر / ماما كفايه بقي كدا لازم يعرف وتغ*ور من هنا
امها / خلاص اسبوع كدا ونص وهنعرفه
وقعدو يخططو
تسرع الاحداث فات اسبوع وفريده وأسد قربهم بقي يقرب اكتر واكتر
ومني وحسام بقي قربهم اكتر واكتر
صحيت الصبح فريده كانت ف حضن اسد عار*ي الصد*ر ونايمه فتحت عيونها وبصت لي وقربت وبا*سته ف خدو وكل وشه
اسد صحي بصلها
تكسفت جامد شدها وخدها عليه
فريده مكسوفه جامد/ اسد يلا نقوم عشان نفطر
اسد قرب منها وقب*لها وحاش شعرها عن وشها/لا انا عاوز افضل ابص للقمر كدا هكون شبعان
فريده /تعرف بقيت بحب وقتي معاك بقيت بستني وقت هكون معاك في ولمست خدو
بقيت متعلقه بيك جامد اوعي تسبني
اسد قرب منها وقبل.ها جامد وبعد عنها عشان تتنفس/ عمري مبعد عنك بقيتي حاجه اساس ف حياتي مقدرش استغني عنك
فريده فرحت/ بجد ي اسد
الباب خبط
اسد /انا ن*حس والله انا ن*حس
وقام يفتح بكل غضب
طلعت أمه /مش من عادتك تتأخر كل دا
اسد /معلش ي امي كنت نايم
امه/ امم طيب يلا ونزلت
دخل كانت فريده واقفه بطلع لبس اسد شدها عليه حضنها هننزل بكرا بعد مرجع من الشغل عشان نجيب لبس نهردا هتاخر ف شغل ف مش هعرف ننزل
فريده/ لي مانا عندي
اسد /لا انسي كل البس دا انا وبس اللي اشوفك بي
فريده/ هو انت بتغير
اسد غير الموضوع/ يلا ي طفلتي غيري عشان ننزل
اسد لبس قميص اسود وكان فاتح زرارين ولابس بنطلون اسود جينز وحاطت برفن خاص بي
فريده كانت لابسه دريس طويل والاكمام شفافه ولونه الافندر وطلقت حرية شعرها وحطت ميكب خفيف ولبست صاندل باللون الافندر
اسد شدها عليه/ يعني قوليلي اعمل فيكي اي
فريده /اهو لابسه دريس
اسد /مهي المشكله انك جميله ف اي حاجه اتعدلي
فضلت تضحك
عدلها وعملها شعرها ضفيره
فريده /هو انا طفله
اسد هو بيعملها/ اه طفلتي ثانيا شعرك تسيبي ليا انا وبس وعملها الضفيره
اتعدلت/ لا شاطر ي حضرت الظابط بتعرف تعمل ضفاير حلوه
اسد ضحك /تعرفي أن دي اول مره اعملها
تعالي بقي كدا وشدها جامد وفضل يبو*سها جامد لغاية م الروج اتمسح بعد عنها عشان تتنفس
اسد / الروج دا ميتحطش غير هنا ف غرفتنا
فريده كانت بتاخد نفسها وقلبها بيدق جامد وقرب منه مره وحده وقفلت زراير القميص بتاعه
اسد فتحها/ انا متعود كدا
فريده قفلتها/ لا كدا احلي يلا ننزل
ضحك علي تصرفات طفلته ونزلو
كلهم كانو تحت قاعدين علي السفره
قعد اسد وفريده كانت هتقعد جنبه شدها قعدها علي حجره
فريده بخجل /لا ي اسد نزلني

تابع الفصل التالي عبر الرابط:"رواية هل من امل"اضغط علي اسم الرواية
رواية هل من امل الفصل الثامن 8 بقلم رندا علي
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent