رواية صفقة العمر الفصل السابع 7 بقلم منة احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية صفقة العمر  الفصل السابع بقلم منة احمد

 رواية صفقة العمر  الفصل السابع

 تستيقظ مريم وهي ف حضن سليم
مريم باحراج كبير/سليم ابعد لو سمحت عايزه اقوم
سليم /نامي يا مريم لسه بدرى ولكن قطع كلامه صوت صويت سليم ومريم ف اي
نزل وسليم نصدم لما لاقي امه وقعه مغشي عليه
سليم /امي امي.
مريم بصدمه /ماما.... طنط كريمه
سليم بزعيق مزدوج بخوف/دكتور بسرعه
*بعد فتره*
الدكتور /استاذ سليم انا نبهت كتير اوي علي الانتظام في علاج السكر لقدر الله لو حضرتك كنت تاخرت شويه كانت مدام كريمه دخلت ف غيبوبه
سليم /الحمدلله متشكر جدا يا دكتور
*ف اوضه كريمه*
مريم/حمدالله على سلامتك يا طنط كده تخوفينا عليكي
كريمه بتعب واضح من نبره صوتها/انا بخير يا بنتي
سليم /كده يا امي تخوفني عليكي
كريمه /انا بخير يا حبيبي اطمن
سليم برجاء/عشان خاطري يا امي ينتظمي ف علاجك لقدر الله اني مكنتش هنا ولا يزن هنا كان حصل اي
كريمه/حاضر يا ولدي
*ف كليه يزن*
يزن/وحشتني اوي علفكرا
التفت إليه فتاه ذات العيون الزرقاء والشعر الغجري ولون بشرتها الذي يشبه نقاء الحليب سبحان من خلقها فعلا
اسراء /اه بتثبتني عشان مقولكش اتاخرت ليه صح يا استاذ يزن
يزن بمشاغبه /انا اقدر اتاخر علي القمر برضه
اسراء /بكاش اوي يا استاذ يزن
يزن/معاكي انتي وبس يا صاصا
اسراء بغيظ/بلاش صاصا دي بس
يزن بضحكه قادره علي خطف قلب هذه الملاك/حاضر يا روحي
اسراء /يزن انا بحبك اوي
يزن بحب مماثل/وانا بعشقك يا اسراء انا لو لاقيت حاجه اكبر من الحب نفسه فهيكون قليل عليكي بجد انتي بقيتي كل حاجه ليا
اسراء بكسوف/احم خلاص
يزن /يخربيت الفراوله للي عايزه تتاكل دي
اسراء /يزن خلاص وصحيح كلمت سليم
يزن/لاسف الفتره دي حصل حاجات كتير اوي غيرت من حياتنا تعرفي أن سليم تجوز
اسراء بصدمه/ابو عضلات تجوز ازي ومين دي للي قدرت تجوز الحجر ده لا بجد انت بتكدب صح
يزن بعصبيه/ما تتلمي يا بت انتي دا اخويا برضه
اسراء /طيب يا باشا المهم هتفتحه ف موضوعنا أمتي
يزن//قريبا ان شاء الله
إسراء/طب يلا بينا نروح ناكل ف مطعم بيعمل شورما علي اخر الشارع هنا بس اي مقولكش حكايه
يزن/مفجوعه اوي
اسراء /الله يسامحك هتجي معايا ولا اروح لوحدي
يزن//جاي
*ف اوضه سليم*
بتدخل مريم بتلاقي سليم بيعيط
مريم بحزن /أن شاء الله هتكون بخير واطمن الدكتور قال إنها كويسه والحمدلله علي قد كده
سليم وهو يحضن مريم /كنت خسرها اول مره احس اني ضعيف لدرجه دي
مريم بلخبطه بداخلها لما تعرف سببها/ والله هتبقا كويسه متخفش واي ده سليم الانصاري بعيط
سليم وهو بيداري دموعه /لا دا ف حاجه دخلت ف عيني
مريم /بتكدب كمان اه يا كداب
سليم /انا مش كداب يا مريم مش كداب
مريم /لا كداب قالتها وهي بطلع لسانها
سليم /بقا كده طب تعالي هنا
مريم وهي بتجري/كداب كداب
سليم مسكها وقتها التقت العيون ببعضها البعض
سليم /قولتلي بقا مين الكداب
مريم بتوهان/ انا
سليم بضحكه عاليه سمعها من ف القصر
مريم وهي تضرب بيدها علي صدره كاطفال/اه منك
حضنها سليم كأنه يعبر لها علي مدي حبه لها
مريم بارتباك/سليم ممكن تبعد لو سمحت
سليم /لا
مريم بدموع/لو سمحت
فاق سليم من توهانه وادراك أنها لا تحب قربه منها بعد عنها وطرق الغرفه وطلع
*ف الشركه*
سليم بعصبيه /عايز كل الورق تبع الصفقه دي يخلص نهارده يا عمر فاهم
عمر /حاضر
بعد فتره
سليم وهو يتذكر كرهها شديدا من قربه ويتذكر الماضي لما كانت بتحس بأمان ف قربه
فلااااش بااااااك
مريم بدموع/انا اسفه اسفه
سليم /خلاص يا حبيبي حصل خير هجيب غيرها
مريم /انا كسرتلك اكتر ساعه مفضله ليك اسفه
سليم /كانت مفضله عشان منكِ
مريم بدموع تنهمر كمطر سليم اخدها ف حضنه وقبل مقدمه جبهتها
خلاص يا حبيبي انا مش زعلان
مريم /بجد
سليم /اكيد
مريم وهي بتمسح دموعها/تعرف يا سليم أني بحس بأمان وانا ف حضنك
سليم /أن كان كده تعالي ف حضني
مريم وهي ف حضن سليم /اوعدني انك مش هتحرمني من حضنك
سليم /عمري
عوده من فلاااااش باااااك
مش حرمتك من حضني يا مريم بس انتي للي حرمتني منك
قطع شرود رنت تليفونه
سليم /الووو
شخص /....
سليم /...

رواية صفقة العمر الفصل السابع 7 بقلم منة احمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent