رواية روح السيف الفصل السابع 7 بقلم منة محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية روح السيف الفصل السابع بقلم منة محمد

 رواية روح السيف الفصل السابع

احمد: ايه ياروح مش يلا بقه الوقت اتاخر
سيف: تمام يلا هنتقابل بكره ها علشان نجيب الدهب يلا علشان اوصلكو
احمد: لا مش لازم متتعبش نفسك
سيف: يلا ياعم تعب ايه بس
احمد: تمام
الصبح
سيف: الو يااحمد اخبارك ايه
احمد: تمام بخير انت عامل ايه
سيف: الحمد لله ايه يلا علشان نجيب الدهب
احمد: تمام ماشي
احمد: يلا ياروحي علشان نجيب الدهبب
روح: ايه ده انتو اتغيرتو ليه كده ده حته امك بتقولي هتعملي محشي لا فيه حاجه في الجو اكيد مغيراكو
احمد: احنا عندنا كام روح يعني
روح: عندكو كام معرفش
احمد:!!!!!!
روح: مالك
بقلمي menna moharam
احمد: قومي يلا البسي علشان رايحين نجيب الدهب
روح: ااااه بقهه كده بتعملو كل ده علشان هتخطب وبعديها هروح علي بيت قره عيني بس ياعيني ده كله تم
ام روح بمقاطعه: يلا يااحمد دي لو فتحت مش هتخلص يابني
روح في بالها: يالهوي انا كنت هتنيل اقول ايه يقطعني
ام روح: ياااااااروح خشي البسي هنتاخر
روح بخضه: ايه ياستي كنت بفكر ازاي كنت هقولك علي الخطه وسكتت
ام روح: خطه ايه
روح: انا داخله البس ياماما علشان لو فضلت شويه كمان هعترف بكل حاجه س س سلام
ام روح: ربنا يصبرني
بعد شويه
روح: الدبله دي حلوه انا عايزه دبله وخاتم بس
سيف: تمام
يوم الشبكه
روح بتغني: ودوني علي بيت حبيبي نعيش مع بعض فيه اااااااه منها ياني ليله اه لما تحب بجد اده فيه ايه ده تمثيل تمثيللل مش حقيقه
روح : بس ايه شكلي الجمر دههه
ام روح: ماشاء الله ملاك نازل من السما
احمد: ايه الاوڤر ده
روح: امشي يلا اطلع برا
احمد: انا مشوفتش اجمل منك في حياتي
روح: ثانكيو داري
احمد: يعع
عند: سيف
سيف: ايه رايكو
ابوه ومامته واخته: اخير شوفناك عريس ياحبيبي ربنا يتمم بخير  يلا علشان تجيب عروستك بقه
سيف: ماشي يلا يانور
بقلمي menna moharam
عند الكوافير
سيف: ايه الجمدان ده
روح: بقينا نقول جمدان يادكتور
سيف: لا شكلك قمر اوي
روح: احم وانت كمان
سيف: يلا
روح: يلا
في بيت روح
سيف بصدمه: ينهار ابيض نص الجامعه بتعمل ايه هنااا احنا جينا الجامعه ولا بيتك
روح بصوت واطي:ششش وطي صوتك انا الي عزماهم قولتلهم القاعه ولعت هههههه تعالو علي بيتي
سيف بصوت عالي: نعم ياختييي
روح:ايه يابني وطي صوتك هفهمك
بقلمي menna moharam
سيف: تفهمي ايه مش قولنالهم في قاعه شكلنا ايه قدامهم دلوقتي واحنا عاملينها في شقه مكنتيش تقوليلهم وخلاص
روح: عادي يابرنس يعني فكك
ام روح: يلا ياولاد مش وقت كلام لبسو الدهب
روح بصوت واطي: ماعلينا تعرف اني عازمه كل البنات الي بتكرهني
سيف: ياساتر  اشمعنا
روح: عارف البت فاطمه واختها مي والبت الملزقه مايا كانو بيفضلو يرخمو عليا ويقولو قابليني لو حد بص في وشك باسلوبك ده فا عزمتهم اول ناس هيهيهييهيه
روح: تعرف
ام روح بمقاطعه: اخلصي يااخره صبري
روح: طيب
روح بصوت عالي وهي بتغيظ البنات
روح: يلا ياقرههه عيني لبسني شبكتييي
#post_posts
مايا لفاطمه: شوفي البت مستفزهه ازاي
فاطمه: فكك ياستي هو اخوها الحليوه الي واقف ده
مايا: معرفش
سيف بغيظ منها: ده انتي بتتت
روح: لا ولد مااتخلص ياعم مش وقت خناق
سيف: تمام
لولولولوللولييييي لولولولوليييي
ام سيف: يلا ياحبيبي خد خطبتك وروحو اتعشو برا
سيف: مش لازم هي مش جعانه صح ياروح
روح: ده انا ميته من الجوع يلا ياعم
سيف: يلاا
في المطعم


 تابع الفصل التالي عبر الرابط:"رواية روح السيف"اضغط علي اسم الرواية
رواية روح السيف الفصل السابع 7 بقلم منة محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent