رواية صفقة العمر الفصل السادس 6 بقلم منة احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية صفقة العمر  الفصل السادس بقلم منة احمد

 رواية صفقة العمر  الفصل السادس

 سليم بهدوء /مريم اقعدي عايز تكلم معاكي
مريم بدموع قعدت
سليم/مريم انا تجوزتك عشان يحميكي
مريم/تحميني من مين!!!!
سليم /مقدرش اقولك دلوقتي لكن ف الوقت المناسب هقولك
مريم بصتله وسكتت
سليم /مريم عايز منك طلب
مريم /نعم
سليم /طول الفتره للي احنا متجوزين فيها نبقا صحاب ومش نبين لحد علاقتنا شكلها اي
مريم /ونا موافقه يا حكشه
سليم بضحكه رجوليه/اي حكشه دي يابت
مريم/يعني حكشه يا حكشه
سليم /طيب يا لمضه انتي يلا علشان ننام
مريم بارتباك/اصل هو
سليم /مش قولنا صحاب بس دا مش يمنع أننا نشترك السرير والاوضه يعني وانهي كلمته بضحكه
مريم /طيب
*بعد مده كانت مريم نامت وخرج سليم من الاوضه*
*ف اوضه كريمه*
سليم /انتي لسه صحيه يا امي
كريمه /خير يا ولدي سيب مراتك دلوقتي ليه
سليم بحزن/يارتها كانت فكراني يا امي يارتها
كريمه /بكرا تفتكر كل حاجه يا ولدي الصبر خير
سليم /يارتني ما خلتها تمشي ف اليوم ده يارتني يا امي
*فلاش باااااك من خمس سنين ف بريطانيا*
سليم /كفايه يا بنتي اي هتاكلني شويه كده
مريم بضحك/اي يا ابو صحاب
سليم وهو بيمسكها من طرف هدومها/اي ابوصحاب دي يا ست مريم
مريم ببراءه الاطفال /بهزر يا حبيبي بهزر
سليم بضحك /بترجعي لورا بسرعه
مريم /مخلاص يا ابو صحاب انا جعانه
سليم /انتي اي يختي امال مين للي كان بياكل دلوقتي مريم انا بدأت اخاف منك
مريم /عايزه بيتزا يا سولي
سليم بحب وهو يقترب منها ويطبع بوسه علي خدها/حلوه سولي دي
مريم باحراج واحمر وجهها/طب ابعد كده  
سليم /ولو مش بعدت
مريم بضحكه /هصوت ولم عليك الناس
سليم بعد/عارفك مجنونه وتعمليها
مريم /سولي انا هنزل مصر بكرا عشان اكلم بابا ف موضوعنا
(سليم مكنش يعرف انها بنت محمود الراوي ومريم مكنتش تعرف انو سليم الانصاري )
سليم /حبيبي طب ما تستني ننزل مع بعض الاسبوع جاي
مريم /مش هينفع يا سولي
سليم /ماشي يا حبيبي ماشي
مريم /طب يلا عايزه بيتزا
سليم /يلا نجيب بيتزا
*تاني يوم ف المطار*
سليم /طمنيني عليكي اول ما توصلي مصر
مريم /حاضر يا روحي باي
سليم /باي
*بعده فتره*
مريم /الوو يا سولي
سليم /انتي وصلتي
مريم /ايوه وف طريقي للفيلا
مريم بصريخ
سليم بصدمه
مريم عملت حادثه وفقدت فيها الذاكره عشان كده مش فاكره سليم
*عوده من الفلاش بااااك*
سليم بدموع/ليه بيحصل معايا كده
كريمه /دا قدر ومكتوب يا ولدي
سليم بحزن/كنت دائما بحلم بيوم للي تكون فيه مراتي واخدها ف حضني
كريمه /بكرا تفتكر كل حاجه وترجعوا تاني
سليم /تفتكري يا امي مريم ترجع تذكرني تاني
كريمه /خالي عندك يقين ف ربنا
سليم /يارب
*ف اوضه سليم*
دخل لاقي مريم نايمه سليم بتوهان يارتيك تفتكرني يا مريم ونعيش حياتنا زاي ما خططنا ليها
*فلاش بااك*
سليم /انا عايز عشر عيال
مريم بصدمه /عشر عيال اي انت شايفني ارنبه ولا اي
سليم بضحكه /واحلي ارنبه يا بطه
مريم /انا عايزه اعيش حياتي معاك بس
سليم /قريبا يا روحي
*عوده من الفلاش باااك*
دلوقتي بقيتي معايا بس مش قادر اخدك ف حضني وقولك قد اي انا بحبك
سليم وهو ينام بجوراها وتردد كثير انا ياخذها ف حضنه ولكن غلابه قلبه هذه المره وحضنه وهو يدفن راسه ف ثني عنقها
*ف صباح يوم جديد*
تستيقظ مريم وهي ف حضن سليم
مريم باحراج كبير /سليم ابعد لو سمحت عايزه اقوم
سليم /نامي يا مريم لسه بدري
ولكن قطع كلامه صوت صويت
سليم ومريم ف اي
نزل سليم ونصدم /....

رواية صفقة العمر الفصل السادس 6 بقلم منة احمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent