Ads by Google X

رواية احببت زين الفصل السادس 6 بقلم منة محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت زين الفصل السادس بقلم منة محمد

 رواية احببت زين الفصل السادس

 في السوق
رهف: لو سمحت انا عايزه كيلو طعميه
الراجل: ليه شايفاها خيار ههههههه
رهف: معرفش مهو مكتوب كده في الوراقه الي الخ*را ادهالي
الراجل: انتو كام فرد
رهف: اتنين
الراجل: تمام هاتي خدي بعشره علي قدكو
رهف: اتفضل وعايزه كمان اتنين كيلو فول
الراجل: لاحول ولاقوه الا بالله
#post_posts
رهف: عند حضرتك  اريل
الراجل بنفاذ صبر: يابنتيييييي ده محل فول وطعميه مش محل منظفات هو
رهف: انت بتزعقلي
الراجل: انا اسف بس عصبتيني
رهف: هات كده الاكل
عند بتاع اللحمه
رهف: لو سمحت عايزه كيس اريل
بتاع اللحمه: ههههههههه هي اللحمه مش ماليه عينك ولا ايه اجبلك ع*جل قدام المحل انتي جايه لجزار مش محل منظفات
رهف: اده انا اسفه بس فين محل المنظفات
بتاع اللحمه: اهو قدامك
رهف: اوكيه شكرا
بقلمي/ menna moharam
رهف: لو سمحت انت عندك اريل
الراجل: ايوه عندي
رهف:اخيرا طب عايزه واحد اريل
الراجل:اتفضلي يابنتي
رهف: شكرا
الراجل: الشكر لله ياحبيبتي
رهف: قد ايه التعامل مع الناس حلو اوي والناس طيبه اوي
بعد شويه
رهف: ايوه  يازين
زين: يابنتي اتاخرتي ليه
رهف: انا داخله علي البيت اهو
زين: طيب سلام
رهف: باي
بعد شويه
شاطره احبك وانتي شاطره
رهف: ت اي
زين: يلا علشان نفطر ولا مش عايزه تروحي عند باباكي
رهف: لا يلا بسرعه
بعد شهر
رهف: الو يازين انت راجع امتي يبني
#post_posts
زين: ساعه ونص كده هبقا عندك مش هتاخر
رهف: طب اعمل الاكل
زين: ياريت انا ميت من الجوع
رهف: تمام هنزل اجيب بس اجيب ايه
زين: عايز عكاوي  وكوارع
رهف: عايز ايه مش فاهمه
زين: عكاويي  ياستي بلاش كوارع
رهف: اي عكاويك دي
زين بضحك: عكاوي  انزلي قولي للجزار عايزه الديل
رهف: تمام
عند الجزار
رهف: لو سمحت انا عايزه عكاوي
الجزار: اتفضلي يبنتي
بقلمي/ menna moharam
رهف: معلش هي دي بتتعمل ازاي
الجزار: زي اللحمه وبعدين حطيهم في طاجن
رهف: طب واللحمه بتتعمل ازاي
الجزار: لا والله ياانسه معرفش
رهف: طب شكرا
في البيت
رهف: وانا هعمل البتاعه دي ازاي بقه وجابت من علي النت
في الشركه
مجدي: ههههههه انا بنتي تلبس عبايه انا مصدوم لحد دلوقتي يبني والله
زين: شوفت عد الجمايل وتلاقيها بتعمل العكاوي دلوقتي كمان
مجدي: كمان
زين: عايز اقولك اني بروح الاقي الاوضه بتلمع وبلاقي اكل
مجدي: ربنا يخليك يبني والله انا من غيرك مكنتش هي اتغيرت وبقت انسانه بجد تعرف تشيل المسؤوليه زي اي ست بيت
زين: بس بتسال كتير علي الطلاق
مجدي: وانت هتطلقها
زين: مش عارف
مجدي: حبتها
زين: اتعودت علي وجودها
مجدي: ربنا يهديها
#post_posts
زين: يارب
بعد شويه
زين: ادخلل
منار بدلع: ازيك يازينو
زين: اسمي زين المحمدي ايه زينو دي
منار اتكسفت: انا بحبك
زين: وانا مبحبكيش
منار بعياط: انا اسفه وخرجت
منار: اما وريتك
في البيت
رهف: تسلم ايدي والله  بقيت ست بيت شاطرهه
رهف: الو يازين
مايان صاحبتها: ايه يابنتي زين مين انا مايان انتي فين بقالك شهر
رهف: ها انا انا سافرت امريكا تاني
مايان: بجد ده حته يوسف بساله عليكي قالي معرفش عنها حاجه
رهف: متجبليش سيرته دي تاني
مايان: ليه بس انتي كويسه يعني
رهف: اها تمام ثواني خليكي معايا اطفي علي الاكل
مايان: اكل هههههه اكل ايه
رهف: جربت اطبخ
مايان: وعامله ايه بقه اكل
رهف: عكاوي
زين: مساء الخير يارهف
رهف اتخضت وقفلت السكه بسرعه
زين: كنتي بتكلمي حد
رهف: صحبتي
#post_posts
زين: وقفلتي ليه
رهف: هو تحقيق
زين: اه تحقيق هاتي الموبايل
رهف: لاا
زين: هاتي يارهف احسنلك
رهف: وانا قولت لا انت مجرد جوزي علي الورق بس متصدقش نفسك بقه
زين وهو بيضربها بلقلم: هاتي التلفوننننننن
رهف: انت ازاي تمد ايدك انت اتهب*لت وديني عند بابي دلوقتي حالا
زين وهو بيتصل علي اخر رقم وسمع صوت بنت

google-playkhamsatmostaqltradent