رواية احببت زين الفصل الخامس 5 بقلم منة محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت زين الفصل الخامس بقلم منة محمد

 رواية احببت زين الفصل الخامس

 رهف: هههههه انت بتحلم يابابا ده الاكل بيجيلي وانا قاعده
 علي سريري
في السوق:
رهف: لوسمحت انا عايزه اكل
الست: ايوه اكل ازاي يعني مش فاهمه انتي جايه عند بياعه طماطم مش مطعم
رهف: طب انا عايزه طماطم
الست: بكام
رهف: مش عارفه بصي خدي ال٢٠٠ دول هتيلي بيهم خلينا نخلص
الست: ب٢٠٠ ج طماطم
بقلمي/ menna moharam
رهف:مش معايا فلوس تاني معلش هتيلي بيهم وخلاص
الست: تمام ده انتي كده هتاخدي الطماطم كلها
بعد شويه:
رهف: يالهوي امشي بيهم ازاي دول ياربي بقه ومتبقاش معايا فلوس رايح يديني ٢٠٠ ج
في الشركه بتاعت زين المحمدي
احمد صاحبه: ايه يسطا كلل ده غيبه
زين: وحشني والله
احمد: كنت فين كده
زين: اتجوزت
احمد: بتهزر
زين: وحكاله الي حصل
احمد: اخصص متعزمنيش
زين: ياعم كانت عامله شرط منعزمش حد
زين: بس اهم حاجه متعرفش حد اني اتجوزت
احمد: دي منار مش مبطله سؤال عنك ياعم
زين: ماانا قولتلك اني مش بحبها ياعم هي الي لازقه
احمد: تمام
زين: همشي انا بقه ولسه هروح الڤيلا اغير وارجع الشقه
احمد: تمام انت قاعد فيها ازاي اصلا الشقه دي
زين: انا مستحمل بلعافيه والله
عند رهف
كل دي طماطم حاسه اني جايبه كتير معرفش بقه كتير ولا قليل منك لله يازين
فلاش بااااك
زين: ايه رايك لو منزلتيش زي الشاطره مش هطلقك وهتفضلي كده علي زمتي
رهف: خلاص هنزل وامري لله
باااك
وكتبت علي اليوتيوب طريقه عمل اكل طماطم
#post_posts
بعد شويه
زين: مساء الخير ادههه ايه الطماطم دي كلهاااا
رهف: معرفش انا عملت نصهم اكل
زين: ويترا عملتي ايه اكل
رهف: اتفضل
زين: احم ايه ده يارهف اوعي تقولي عصير فراوله
رهف: لا ده ده طماطم
زين: صلصههه هتاكليني صلصههه
رهف: معرفش بقه انا عملتها وخلاص كولها بقه
زين: قصدك اشربها
رهف: انا عملت الي عليا
زين: تمام نضفي الشقه دي عقبال مااجيب اكل واجي
رهف: لا يعني لا
بعد شويه:
رهف بتعب: اخيرااا.. بقه انا اروق شقه انا رهف اروق شقه هوووف
زين: انا جبت الاكل
رهف وهي بتلفله
زين بخضه: اده مين
رهف: سيد
بقلمي/ menna moharam
زين: ايه يبنتي شكلك ده مسخره هههههههه
رهف: نينينيني اخلص علشان هموت واكل
زين: ده احنا بقينا عال اوي
رهف: انا مجبتش هدومي
زين: هنبقا نروح نجبهم بكره يلا علشان ناكل
رهف: لا هاخد شاور الاول
بعد شويه:
زينن
زين: ايه اجي
رهف: تيجي فين ياض انت عب*يط
زين: طب عايزه ايه
رهف: هو فين الدش
زين: لا ياحبيبتي انتي بتاخدي من الجردل عليكي
رهف: جردل
زين: ايونن
رهف: طب هاتلي حاجه من عندك
زين: خدي
رهف: اده
زين: اجبلك فلنه يعني
رهف: فلنه شكرا مش عايزه
بعد شويه
#post_posts
زين : تصدقي القميص عليكي احلي من عليا
رهف: ماانا عارفه
زين: ياخربيت تكبرك
رهف: عايزه اروح لبابي بكره
زين: تمام
رهف: ممكن نبات هناك
زين: تؤ مبحبش ابات برا بيتي
رهف: انت مش بتحب بس انا بحب
زين: مش بحب مراتي تخرج برا بيتي
رهف: ياعم انت مصدق نفسك
زين: هسبلك فلوس بكره علشان تجيبي فطار وهكتبلك في ورقه بدل ماتنزلي تجيبي المحل كله
رهف بضحك: ههههههه انا مكنتش اعرف والله ان ال٢٠٠ ج هتعمل كل ده يعني وبعدين اول مره انزل السوق
زين: ضحتك حلوه علفكره
رهف بكسوف: انا هنام بقه
زين: هتنامي علي الارض
#post_posts
رهف: اومال هنام جمبك
زين: انتي دبش ماتيجي تنامي جمبي وغمز
رهف: انت انت انسان سافل
زين: تمام
رهف وهي نايمه علي الارض وباصه للسقف
رهف: زين
زين: ايوه
رهف: هو انت فين اهلك
زين بتوتر: اهلي
رهف: ماتوو
زين: ايه ياشيخه بعد الشر
رهف:اومال
زين: انتي رغايه ليه نامي
رهف: اوك
بعد شويه
رهف: زين هو انت جبت الاكل منين وانت محلتكش جنيه
زين: انتي بتذليني
رهف: هههههههه
تاني يوم:
زين زين اصحي
زين: مممممم اده انتي راحه فين
رهف: هنزل اجيب الفطار
زين: انتي هنا في حاره وبعدين محبش مراتي تنزل كده
رهف: ماانا نزلت كده وانا بجيب الطماطم
زين: والله ويترا نظره الناس ليكي كانت ايه
رهف: وصلولي الطماطم لحد البيت
زين: ايه رايك بقه انك هتلبسي العبايه دي
رهف: انا البس عبايه لا طبعا ده علي جثتي
بعد شويه:
زين: شوفي شكلك حلو ازاي
رهف: نينبننيني لولا اني عايزه اطلق مكنتش سمعت كلامك اصلا انا نازله
زين: ههههه اما وريتك
في السوق:

رواية احببت زين الفصل الخامس 5 بقلم منة محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent