رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل الرابع 4 بقلم عبده شحاته

الصفحة الرئيسية

 

 رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل الرابع بقلم عبده شحاته

 رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل الرابع

 عمر بعد ما سمع انها حامل دخل عندها الاوضه و هوا غضبان و وشه بيطق شرار و اول ما شافها شدها من شعرها و نزل فيها ضر"ب و هي بتصرخ بس..  بقي حامل من مين يا حقي"ره يا زباله يا فاااا"جره انطقي
مليكه و هي بتحاول الفرار من يداها و بتبكي بحرقه..  والله ما اعرف انا محدش جه عندي اصلا ارحمني ارجوك
عمر سابها..  مش هرحمك و هطين عيشتك ع عيشت اهلك و هتروحي بقي لعمك يقتلك و يخلص عارها
مليكه اترمت تحت رجله و هي بتترجاها..  و النبي بلاش عمي و امي دول هيقتلوني والله هيموتوني ابوس رجلك
ثم دخلت سهر بعدت عمر عنها..  بس يا عمر كفايه حرام عليك هتموت ف ايدك مش كده
عمر بغضب..  تموت ولا تغور ف ستين داهيه انا بقي هوريكي تعترفي و تقولي مين الي عمل العمله السوده ده ازاي و بعدها قتلكم انتو الاتنين اتفو
ثم خرج و رزع الباب و هي اترمت ف حض"ن سهر و بتبكي بحرقه و بتشهق و حست ان ده اول مرا حد يعطف عليها و يحسسها بالامان
سهر دموعها لمعت حزننا ع مليكه..  بس بطلي عياط و انتي زي القمر كده انا مش عارفه اتجوزتي عمر ازاي دانتي احلي منه هههه
مليكه مسحت دموعها و ابتسمت بحزن..  انا مكنش ف ايدي اختيار انا اصلا مش متصوره ازاي جواز و حامل و عمري ما شوفت ف حياتي غير الضر"ب و الاها"نه محدش عطف عليا حد لما بعوني اخوك علطول ضرب فيه و انا مش بعمله حاجه والله
سهر بحزن..  معلش يا حبيبتي اهدي انتي كده و اي حاجه تحتجيها هنا قوليلي انا اتفقنا
ابتسمت مليكه..  اتفقنا
زينات..  يلا يا سهر اي الي موقفك مع الاشكال ده و ديني لو شوفتك واقفه مع الخاطيه ده لقتلك لحد ما نخلص منها و من العار الي شيلتهولنا يلا
مشيت سهر مع زينات انما مليكه فحست بتعب فغرقت ف النوم بس طول الوقت كوابيس تطاردها
عمر وصل عند بيت عم مليكه خبط بعنف فتحت امها و لسه هتسلم زقها و دخل جاب عمها من ع السرير و طلع بيها الصاله..  قولي بقي انت بتشتغلني و تديني البت حامل كمان البت حامل من مين
العم بصدمه..  حامل محصلش حمل قبل كده ولا حد قرب منها و هي اصلا مش بتخرج برا البيت
عمر..  يبقي من جوا البيت ع العموم تيجي تاخد بنت اخوك و مشوفش وشكم ف حياتي تاني تقتلها تحبسها براحتك.. و سابهم و خرج
الام بشر..  البنت ده مينفعش ترجع هنا تاني احنا ما صدقنا نخلص منها احنا قايلين انها ماتت...  و حكاية ماتت ده هنعرفها مع الاحداث
العم..  يبقي سبيني انا اتصرف و اعتبريها فعلا ماتت
وصل عمر الفيلا لقي سليم مستنيه..  عايز اعرف حاجه انت ليه اصلا من الاساس مقربتش من البت اي خايف من السنيوره لتزعل منك
عمر ببرود..  لا خايف ع البت مني او بمعني اصح خايف اعكر اسم عيلة الطحاوي و يبقي ولي العهد من الاشكال الي انت مليت بيها البيت اي حنيت
سليم بغضب..  اخرس انا مسمحلكش ثم انت ازاي تكلمني كده اظاهر اني دلعت زياده عن اللزوم بس هقول اي العيب ع امك الي طلعتك زيها تشوف كل الناس من فوق و انك اعلهم بس قريب قوي دل شي هيتصلح
عمر..  انت اصلا عمرك ما كنت اب جاي بعد السنين الي فاتت ده و تعمل فيها حامي الحمي انا لو اخدت منك حاجه فده حقي و متسالش ف الي ملكش فيه لان حياتي انت اتخليت عنها زمان و سبتني لماما و اديني بتعمل من معلمي سلام يا....  بابا ههه
طلع عمر و هوا مخنوق و قرر يطفي ناره و شه"وتها ف مليكه وصل عند الباب و لسه هيدخل سمع كلام وقفه مكانه
مليكه..  بلاش تقرب مني حرام عليك انت دايما كده كده ذللني من يوم ما بابا مات سيب هدومي ابعد
عمر فتح بغضب و لقي...

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

 الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية فتاة حطمت كبريائي" اضغط على أسم الرواية
رواية فتاة حطمت كبريائي الفصل الرابع 4 بقلم عبده شحاته
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent