Ads by Google X

رواية احببت زين الفصل الرابع 4 بقلم منة محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت زين الفصل الرابع بقلم منة محمد

 رواية احببت زين الفصل الرابع

 رهف: مستفزز
زين: عمي ايه رايك كتب الكتاب يبقا النهارده وغمز لرهف
رهف في بالها: نفسي اجيبك من شعرك ده وربنا
ماجد: حلو اوي ياحبيبي الكلام ده
رهف: طب وعلي كده لو اتجوزنا هنقضي شهر العسل فين في الترعه
زين: انتي عرفتي ازاي
رهف: يووووووه بقه مستفزززز
رهف: انا عندي شرط
بقلمي/ menna moharam
زين وماجد: اي هو
رهف:كتب الكتاب ميبقاش النهارده ويبقا لينا احنا بس هنا محدش تاني يعرف ولا حته صحابي
ماجد: ماشي يارهف بعد بكره حلو
رهف: تمام
زين: انا عندي شقتي جاهزه وغمز لماجد
رهف: تمام انا طالعه اوضتي
يوم كتب الكتاب
ماجد اهلا اهلا
ماجد: ازيك يامحمدي عامل ايه ياحبيبي وحشني
محمدي: الحمد لله ياحبيبي انا كويس اخبار صحتك ايه
رهف: بابي مين ده
#post_posts
مجدي: تعالي يارهف ده زميلي من ايام الطفوله دي رهف بنتي
محمدي: ماشاء الله تبارك الله جميله خالص يامجدي
رهف: شكرا ي اونكل بابا عايزاك
مجدي: طب ثواني يامحمدي
مجدي ايه يارهف
رهف: بابي انا قولتلك متعزمش حد صح
مجدي: ده مش حد ده ابو وسكت
رهف: اي ابو مين يابابي
مجدي: ها لا قصدي ده يعني صحبي ومش حد غريب
رهف: طيب
زين: اده باباااا
مجدي ومحمدي: ينهار اسود
بقلمي/ menna moharam
زين وخد باله
زين: مش انت بقيت في مقام ابويا يعني ياعمي
مجدي: هيححح الحمد لله تعال في حضن ابوكك
زين: مين ده ياعمي
مجدي: ده صاحبي
زين: ازيك ياعمي وحضنه
محمدي بصوت واطي: وحشتني مبروك ياحبيبي
زين: انت وحشني اكتر بابابا كويس انك جيت
محمدي: هو انا اقدر محضرش فرحك
زين: متقولش فرحك بس
رهف: مش معقول يعني كل ده حضن
مجدي: الماذون جه اهو
بعد شويه
#post_posts
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خيرر
رهف بدموع: بابي انت هتسبني
مجدي: هيحافظ عليكي يابنتي مبروك ياحبيبتي
رهف بعياط: مش عايزه اروح معاه ونبي متسبنيش
مجدي: ياحبيبتي هبقا اجيلك
زين: مبروك يازوجتي العزيزه
رهف بتكبر: كتك القرف
زين: هربيكي بس مش هنا
رهف: ياجدع
زين: نستاذن احنا بقه ياعمي يلا تعالي
رهف: هووف
بعد شويه في العربيه
رهف: لو سمحت انت هتبقا ليك اوضتك وانا اوضتي وكلها كام شهر ونطلق تمام
زين بصوت واطي:ده هي اوضه اصلا
رهف: بتقول حاجه
زين: كنت هقولك نعمل كده اصلا
بعد شويه
رهف: انت جيبني فين كده
زين: شقتي
رهف: اه نعمممممم شقتك قصدك اوضتك خربتك حاجه زي كده
بقلمي/ menna moharam
زين: لا دي الي انتي هتعيشي فيها يازوجتي العزيزه
رهف: بطل تقول الكلمه المستفزهه دي وانا مش هعيش هنا انا هروح انام في عربيتي اهي ريحتها احلي وانضف
زين: لا حضرتك هتنامي هنا
(الشقه في حاره وعباره عن اوضه كبيره فيها سرير وفيها بوتجاز وفيها حمام وشكلها مش حلو)
رهف: ده انا اوضتي اكبر منها
زين: معلش بس انتي عارفه اني علي قد حالي
رهف: لو سمحت هاتلي شقه
زين: ليه مدير بنك انا
رهف: مستحيل انام هنا
بعد شويه:
رهف: زين ممكن توسع شويه مش عارفه انام
زين: لا انا مرتاح كده مش عجبك الارض اهي
رهف: تمام
بعد شويه
رهف: زين في حاجه بتقرصني
زين: هتلاقيها الصر*صير الي هنا
رهف: اه ماش ااااااايه صر*صير يع يع عاااااااااا
#post_posts
زين بضحك: ماانتي الي نزلتي علي الارض تعالي نامي هنا جمبي
رهف: مستحيللل
بعد شويه:
رهف: ممكن بس من فضلك توسع مش عارفه انام والسرير صغير اصلا
زين: انا عايز اناممم
رهف: يووووه طيب
الصبح
رهف: داده لو سمحتي اقفلي الستاير علشان الشمس
رهف: يح يح عاااا
زين: قولت اصحيكي من الحلم الي كنتي فيه
#post_posts
رهف: بارد
زين: انا نازل ادور علي شغل
رهف: انا جعانه
زين: سيبتلك ٢٠٠ ج تنزلي السوق واجي الاقيكي عملالي اكله حلوه
رهف: هههههه انت بتحلم يابابا ده الاكل بيجيلي وانا قاعده علي سريري
في السوق:
رهف: لو سمحت انا عايزه اكل

google-playkhamsatmostaqltradent