رواية احببت زين الفصل الثالث 3 بقلم منة محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية احببت زين الفصل الثالث بقلم منة محمد

 رواية احببت زين الفصل الثالث

 زين وهو بيحط اديها ورا ضهرها: انتي ازاي تقولي لزين المحمدي وسكت
رهف بوجع: ااه سيب ايديي وبعدين تطلع مين يعني زين المحمدي انت سواقق
زين وافتكر المهمه الي هو فيها وساب اديها: هتروحي فينن اخلصي
رهف: علفكره انا هقول لبابي انك مش كويس وهخليه يطردك هستحملك انهارده بس بس من بكره هتكون مطرود
زين: ههههه هنشوف
رهف: انا راحه اكتوبر اخلص بقه
زين: تمام
بعد شويه
رهف: ايوه اقف هنا علي جمب
زين باستغراب من الحته شكلها مش حلو: هنا
رهف: ايوهه هنا مش بعيد كلامي
#post_posts
زين: تمام يلا ننزل
رهف: تؤ تؤ انا هنزل لوحدي وانت هتفضل هنا وبعدين انا طالعه لمامت صحبتي
زين: تمام
بعد شويه
يوسف: ايه يابيبي اتاخرتي ليه ده صحابنا جم ومشيو
رهف: طب انا همشي بقه نبقا نتقابل بليل وراحه علشان تمشي
يوسف: وهو بيمسك اديها: استني بس يارورو تعالي نقعد مع بعض
رهف بتوتر: لا انت عارف اني مش بحب كده
يوسف: لا تعالي بس ده الجو هيبقا لزيز يابيبي
رهف: لا همشي بقه ياچو ونبقا نتقابل بليل مع الشله
يوسف وهو بيقفل الباب بلترباس: وانا قولت مش هتمشي
رهف بزعيق: انت اتجننت يايوسف طب افتح الباب
#post_posts
يوسف وهو بيقرب منها: تؤتؤ
رهف بتوتر: يوسف انت انت شارب ابعد وفضلت تصوت
يوسف: ولا حد هيسمعك
رهف: بصوت عالي يازييييييييييييين
زين سمع صوتها وجري علي البيت الي هي فيه
رهف: زييييين الحقنييي
زين: وهو بيكسر الباب وبيمسك يوسف من هدومه ونزل ضرب فيه
زين: لرهف انزلي العربيه
رهف: بعياط
زين: انزليييي يارهففففف
زين وهو بيضرب يوسف: اه ياكل*ب اما وريتك
يوسف بدوخه : انت مين ياجدع انت
زين: فضل يضرب فيه
يوسف: خلاص وهو بيفقد الوعي
زين سابه
في العربيه
زين: بطليي عيااط اخرسي
رهف بعياط: انا مكنتش عارفه ان ده هيحصلي واترمت فيه حضنه
زين: احم خلاص حصل خير بس اعرفي صحاب بعد كده كويسين
رهف وهي بتقوم: هتقول لبابي
زين:لا طبعا
رهف: شكرا انك جيت في الوقت المناسب
زين: العفو هتروحي فين بقه
رهف: لا مشيني من هنا عايزه اروح البيت
بعد اسبوع
ماجد لزين: ممكن افهم ايه الصور دي يااستاذ
بقلمي/ menna moharam
زين: انا انا معرفش
(دي صور رهف وهي بتعيط في حضنه)
ماجد: يعني ايه متعرفش انت عارف الصور دي لو وقعت في ايد حد هيحصل ايه
زين: وحكاله الي حصل انا اسف والله ياعمي
ماجد بدموع: وصلت بيها للدرجاتي انها تروح لشاب بيته
زين: هي مكنش بقصدها هي فاكره ان صاحبها هناك ولو الي في بالك مكنتش صوتت بس مين الي صور الصور ديي
ماجد: انا
زين: نعممم انت
ماجد: ايوه انا كنت سامع رهف وهي بتتكلم مع صاحبها وبتقوله انها هتروح فا قررت الحقها برضوه لان كان قلبي حاسس ان هيحصل حاجه ولما سمعتها بتنادي عليك اتاكدت ولما انت لحقتها انا ارتحت بس فضلت واقف لقتها بتحضنك قمت مصوراها بلمره
زين: عملت ليه كده وصورت
ماجد: علشان هوريها الصور دي
زين: مش فاهم
بقلمي/ menna moharam
ماجد: لما تشوف الصور دي هقولها انكو لازم تتجوزو علشان الي بعت الصور دي ليا ممكن يبعتها لكل الناس
زين: فكره حلوه تمام
ماجد: رهف رهف رهف
رهف: ايوه يابابا انت كويس
ماجد وهو بيرمي الصور عليها: ممكن افهم ايه ده ياهانمم
رهف: انا انا مش
ماجد: مش ايه ياهانم انتي عارفه لو الصور دي وصلت لحد سمعتك هتبقا زي الطين بزعيق عارفه ولا لاااااا
رهف بعياط: انا انا اسفه
ماجد: انتو لازم تتجوزو
رهف: لا طبعا مستحيل اتجوز ده
زين: يعني انا الي عايز اتجوزك
ماجد وهو بيغمي عليه:
رهف: بابي بابي
زين: دكتور ماجد دكتور ماجد
رهف بعياط: بابي بابي
زين: وهو بيرش عليه مايه
زين: اسند عليا اطلعك اوضتك حاول معايا
رهف: وانا هروح هروح اقول للداده تحضرلك اكل  علشان هو مكلش من الصبح
زين وهو بيحطه علي السرير
ماجد: غمز ليه
بقلمي/ menna moharam
زين: بصوت عالي اخصصصص ياعم انت اي حياتك كلها كدب ياماجد
ماجد: هههههههه علشان توافق ياقلب ماجد
زين: انت وقعت قلبي
ماجد: هههههه كح كح كح كح
زين: مالك مالك
رهف: انا اسفه يابابي قوم وهعملك كل الي عايزه
#post_posts
ماجد بفرحه: بجد يابنتي
رهف باستغراب: اده في ايه
ماجد: كح كح كح كح كح
رهف بعياط: يبابي حقك عليا
ماجد: انتو لازم تتجوزو يابنتي في اسرع وقت ياعالم الصور ممكن توصل لمين دلوقتي
رهف: حاضر يابابي وبصت لزين بقرف
زين: بوم*ه
رهف: مستفزز

رواية احببت زين الفصل الثالث 3 بقلم منة محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent