رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الثاني والثلاثون 32 - بقلم شهد هاني

الصفحة الرئيسية

رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل  الثاني والثلاثون 32 بقلم شهد هاني

 رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل   الثاني والثلاثون 32

عدي الفرح وكل عريس اخد عروسته.
الطائره:نزلت قدام القاعه.
شهد بصدمه٠:اي دا ي صقر.
صقر بحب: اتفضلي ي عشق الصقر هنروح نقضي اجمل شهر عسل في ايطاليا.
شهد بفرحه: بجد ي صقر.
صقر: بجد هو انا عندي اغلى منك ي شهد.
شهد: حضنت صقر وقالت بحبك اوي.
صقر:بحب شال شهد وقال مستعده.
شهد:مستعده ي صقوره.
فارس:اجوزنا ي بت ي كيان.
كيان:شوفت وقلعت جزمه وقالت اهااا رجلي مش قادره
فين العربيه عشان نروح.
فارس:زمانها جايه عشان هنطلع علي يخت.
كيان بفرحه:بجد ولله.
فارس: ايوا ي كينو ومسك ايد كيان وقال بحبك ي كياني.
كيان:بحبك اكتر ي فارس.
مراد:ماسك ايد نجمه وبيقول بحبكككككككك اوي اوي ي
نجمه.
نجمه:انا بحبك اكتر اكتر ي مراد بجد.
مراد: بصي فوق كدا.
نجمه:بصت لقيت اسمها مكتوب علي سما وبلالين واقعه عليها وقالت بحبك اوي ي فارس.
فارس بحب:انا بموت فيكي وبحبك اكتر والعربيه جت وقال يلا هنطلع علي ساحل زي م كونتي عاوزه.
نجمه بفرح:بجد ايوا ي عم.
فارس :اي خدعه يلا.
ونسيب بقا العرسان مع بعض كل واحد اخد عروسته في مغامرة عشقهم لبعض.
عند خالد:واقف عند مقابر برديس وبيقول اهااا ي برديس ياريتك م كونتي عملتي كدا فيها اي لما نكون عائله حلوه اب وام لصقر يلا ربنا يرحمك ي برديس روحتي للاحسن مني ومنك.
ونقول كدا بعد مرور تلت سنين نبذه علي الي احصل.
شهد وصقر:ذهبوا ايطاليا وكانوا فرحانين جدا.
صقر بحب: بتحبني ي شهد.
شهد:صوتتتتتتت اهااااااا ي صقرررررررر.
صقر:في اي ي شهد.
شهد:بولد ي صقر الحقني بمووووت.
صقر بخوف:احلفي بتولدي ولا مقلب من مقلبك.
شهد:يالهووووووووووي الحقني ي صقرررررررررر بموت بنتك هتموتني الي في بطني.
صقر بخوف:دول تؤام ي بنتي وشالها وقال ربنا يستر يارب.
شهد:اهااااااا الحقوووووووني انا مالي ومال الخلفه.
صقر:رن علي مراد وفارس.
مراد بخوف:جاي حالا.
نجمه:في اي ي مراد مالك.
مراد بخوف:شهد بتولد ي نجمه بسرعه البسي عشان هنروح علي مستشفي.
نجمه بخوف:انا خايفه لولد علي نفسي انا في شهر سابع.
مراد:متخافيش ي نجمه يلا.
كيان:البس بسرعه ي فارس عشان نلحق الولاده.
فارس بخوف: خليكي هنا لا تشوفيها وتولدي انتي في شهر سابع.
كيان :انت بتقول اي استحاله اسيب شهد لوحدها يالا.
وكلهم وصلوا المستشفى وشهد عماله تعيط وتصوت.
صقر : بخوف انا معاكي ي شهد ولله ما هسيبك.
شهد:مسكت ايد صقر وقالت بخوف متسبش ايدي وقالت لكيان ونجمه لو موت ولا حصلي حاجه خلوا بالكوا من من عيالي وسموا ابني صقر وبنتي ملاك.
صقر بخوف:انتي بتقولي اي ي شهد متقوليش كلام دا علي لسانك انتي عتقومي ب السلامه وهتعدي انا مش عاوز عيال انا عاوزك انتي.
كيان عيطت:انتي بتقولي اي ي شهد انتي مش هتسبينا وانتي هتسمي ولادك وتربيهم.
نجمه:لسه هتكلم وصوتتتتت وقالت اعااااااااااااااااااا بولد الحقني ي مراد باين عليا اموت وانا بولد انا كمان.
مراد بخوف:بتولدي دا الي كونت خايف منوا .
كيان بصدمه:انهار ابيض .
فارس:حط ايده علي عين كيان وقال متشوفيش الي بيحصل لتولدي.
كيان:في خبط في ضهري ي فاااارس اعااااااااااااااااااا بولد.
فارس ومراد وصقر:بصدمه تلاته بيولدوا في نفس الوقت.
ودكاتره اخدوا شهد وكيان ونجمه عشان يولدوا وفارس وصقر ومراد خايفين موت.
لما سمع صقر صوت عياط طفل جري علي الاوضه يشوف مين الي ولد.
صوت عياط التاني طلع بعد تلت دقايق جري مراد علي اوضه نجمه يشوفها هي الي ولدت ولا مين.
واخر صوت طلع كانت من اوضه كيان وفارس طلع يجري علي الاوضه.
صقر بخوف:دخل الاوضه وقال شهد ي دكتور مغمضه عنيه لي.
شهد فتحت عينها:بتعب نعم ي حبيبي.
صقر: جري عليها ومسك أيدها وعيط وقال انتي كويسه ي شهد ردي عليا طمنيني.
شهد بحب:انا كويسه الحمد لله المهم هات اطفالي اشوفهم.
دكتور:اتفضل ي استاذ صقر الولد جه قبل اخته بخمس دقايق والبنت كمان اهي ي تربوا في عزكوا.
صقر:مسك صقر صغير ومش عارف يشيلوا.
دكتور:قدي شهد البنت صغيره ملاك.
صقر وشهد:بصوا لبعض في حب وقالوا الشجره بتاعتنا بتكبر ي شهد.
فارس: جري علي كيان وقال كيان ي حببتي حاسه بحاجه.
كيان بحب:لا ي حبيبي الحمدلله هات ابني اشوف صغيره.
فارس:حاضر ومسك ابنه وكان فرحان بي جدا وسموا مروان.
نجمه:مراد ي حبيبي.
مراد بحب:حساه بحاجه ي حببتي طمنيني عليكي.
نجمه بحب:لا فين بنتي شهد الصغيرة.
مراد بحب:هتسميها علي اسم اختي ي نجمه.
نجمه بحب:شهد اختي باردوا ي حبيبي وهنسمي علي اسمها.
وفعلاً التلاته ولدوا بخير وسلامه بس اولاد نجمه وكيان دخلوا الحضانه وطلعوا.
شهد:بتلعب مع شهد صغيره وبتقولها انتي مرات ابني صقر.
نجمه:ومالع ي ختي احنا هنلاقي احلا من شهد تكون حمات بنتي.
وعدي سنين وملاك واقفه في البلكونه وبتغني وبتقول انا شارب سيجارة بني .. بني .. بني
حاسس ان دماغي بتاكلني
قاعد فالحارة بسقط
والغسيل عمال بينقط
والشارع الوريا قدامي
والكلام على طرف لساني
باجي اتكلم بتلخبط
يا عم ولع .. يا سيدي ولع
كوكا كوكا كوكا
جوجو جوجو جوجو
صقر صغير:انتي بتقولي اي ي بت ي ملاك.
ملاك بضحكه:بعيد مسيره ماما المهنيه ي واد ي صقر.
صقر:سمعهم هو وشهد ودخلوا وقالوا بتقولي اي ي بت ي ملاك.
ملاك:اهااااا ي بابا لا اجوز مافيا.
مروان:دخل وقال يلا ي ملاك تعالي نزاكر سوا عشان دي اخر سنه في الاعدادي.
ملاك بحب:حاضر ي مروان هاجي معاك وقالت في سيرها ياهاااا لو مروان يحبني ويبقا مافياا زي بابا سابقا.
شهد:مالك ي حببتي سرحانه في اي.
ملاك:هاااا مش سرحانه انا رايحه ازاكر مع مروان.
صقر صغير:بعد اذنك ي بابا هروح ازاكر لشهد الهندسه.
صقر بخبث:اتفضل بس زاكر ليها بضمير.
صقر صغير: بتقول حاجه ي حج.
شهد: ادخلت اتفضل علي الله حكايتك.
نجمه بحب:شوفتي ي شهد اولادنا مع بعض ازاي زي م احنا دلوقتي سوا.
كيان: فعلاً انا فرحانه جدا بحبهم ببعض ولله 
رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الثاني والثلاثون 32 - بقلم شهد هاني
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent