رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الواحد والثلاثون 31 - بقلم شهد هاني

الصفحة الرئيسية

رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل  الواحد والثلاثون 31 بقلم شهد هاني

 رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل  الواحد والثلاثون 31

صقر:شال شهد عشان فرحنا النهارده ي اجمل شهد.
شهد بصدمه: بتقول اي ي صقر بجد طب مش قولتلي لي.
صقر: بص لشهدوقال:كيف أستطاعت والدتكِ بتسعة اشهرٍ أن تبني لي وطني.
شهد بحب:لانك انت الوطن ب اكمله ي صقرررررررر.
عند كيان:لبست الفستان وكانت جميله جدا وقالت اي رائيك ي نجمه.
نجمه:لفت قالت مشاء الله عليكي اي جمال دا.
كيان:دا اي حلاوتك دي ي نجمه فعلا انتي نجمه.
نجمه:حببتي ي كيان وبصت في ساعه وقالت شهد اتأخرت خالص.
كيان:مش عارفه ممكن تيجي بقا مع صقر.
فارس ومراد برا: احم ي انسه هما العروستين الي جوا خلصوا.
انسه:اه كل واحد يتفضل ياخد عروسته.
فارس:لسه هتكمل جمله وكان طار داخل لكيانه وقال بصوت عاااالي كيااااان.
كيان:دقات قلبها ذادت ولفت لفارس وقالت بكسووف فارس.
فارس:شال كيان وقال اي الجمال دي ملكه علي عرش قلبي.
كيان:وانت جميل اوي ي فارس.
فارس بحب:مبروك عليا كياني وفارس خد عروسته وركبه العربيه عشان يوصلوا لقاعه.
مراد:واقف مصدوم بيقول هو انا فعلاً هتجوز.
نجمه:لفت لمراد وقالت علي طلاق هنجوز الف مبروك ي سطا.
مراد: الله يبارك فيكي ي نجم نجوم.
نجمه:تعالي في لحم اخوك ي فواز.
مراد:هو يصح حضن بس وكان مراد شال نجمه وجري بيها بره القاعه وقال بحبككككككككككككككككك ي نجمه.
نجمه بحب:وانا كمان بحبكككككككك ي مراد قلبي.
وكل المعازيم وصله فارس وكيان وصلوا ونجمه ومراد وصلوا.
كيان:فارس هو صقر وشهد فين.
فارس باستغراب:تصدقي مش عارفه راح فين هو شهد.
مراد:نجمه فين شهد انا قلقان عليها.
وكانت هنا المفاجأة كان صقر نازل من سما وهو شايل شهد وبيقول انا بعشق الشهدددد.
مراد ونجمه:بصدمه شهد وصقر فرحهم معايا.
فارس بصدمه:عملتها ي ابن الحديدي ولله وعليك دماغ .
كيان بصدمه:اي دا شهد فرحها معانا وهي نزلت من سما كدا ليه.
شهد:كانت مكسوفه وحضن صقرررررررر جامد بتقول نزلني ي صقر بقاا الله.
صقر:حاضر ي امرتي وصقر نزل شهد.
نجمه وكيان بحب: مبروووك ي شهوده اي جمال دا
شهد بحب:اسفه ي بنات مكونتش اعرف صقر عملها ليه مفاجأة.
كيان:المهم فرحتك ي قلبي.
فارس:مبروك ي وحش.
صقر:الله يبارك فيك ي خويا.
مراد:مبروك ي شهد اختي بتجوز من غير م اعرف.
صقر: اصلا العروسه مكنتش عارفه.
مراد بحب:باس راس اخته وقال مبروك ي شهد ي حببتي ومبروك ي صقر.
شهد بحب:الله يبارك فيك ي حبيبي.
صقر: الله يبارك فيك ي خويا منتا فرحك معايا.
فارس وكيان:طلعوا اقعده.
مراد:ثانيه ي نجمه وجاي قعدي هنا.
نجمه:رايح فين ي مراد.
مراد:ختعرفي قاعدي بس.
نجمه:طيب اقعدت.
مراد:بعد شويه وقال يلا خشوا.
مراد:رجع التاني ومعاه شريط وغطا عين نجمه وقال بتثقي فيا.
نجمه: طبعآ بس اي دا.
وفي ثانيه الا ثانيه كان اخوات نجمه تلاته شايلين نجمه بيلفوا بيها ولاغنيه اشتغلت عمري ما بزعل منك ما انت مفيش زيك ع الارض
ربنا يديم الأخوة ويديك طولة العمر
ومفيش حاجة تفرق بينا ابدا بعد الشر
روح يا شيخ الله يراضيك زي ما شايلني في عينيك
انت راس مالي وكنزي وربنا اللي رازقني بيه
نجمه:كان شريط وقع من عنها وعيطت أن اخواتها رجاله جمبها ونزلت حضنتهم جامد وبصت لمراد وقالت بحبكككككككك اوي ي مراد.
مراد:وانا بحبك اكتر ي نجمه.
فارس: نزل شد مراد وصقر وقال ابطال الجمهورية عدو حدود العالمية
عاملين فكرة جهمنية هنغنلكم تحت المية.
مراد: هربانين من العباسية مريحين بعد العملية
القطة بتاعتي المشمشية قاعدي جمبي في العربي
صقر: اندمج معاهم وقالهاتلها كبدة وواحد سجق حتي البيبس مأخدتش بوق
يلايازوكش انا هنا من الصبح
يلا ياشحتة انزل بالبوكس.
فارس:مسك ايد صقر ومراد وبيرقصوا فين الفانك وفين الدوق
فين الفانك وفين الدوق
العربية عطلانة بنزق
العربية عطلانة بنزق
مراد:بص لنجمه وقال بصيت وسط المعمعة شوفت سمكة
ومدلعة قلبي بينهار ياجماعة
ياطبيب هات السماعه.
فارس وصقر:ياطبيب ياطبيب.
فارس:انا قلبي كاوفير داخلين خارجين ليلاتي
اطلعي باصنصير وطنطت تبق حماتي
في الفرح وجبات كنتاكي انا هصرف اخلص في شيكاتي
والفرح هيمشي كلاتي مش هعزم بس غير.
صقر ومراد وفارس:حضنوا بعض وقالوا اخواتي اخواتي اخواتي.
خالد:كان واقف فرحان جدا ويدعي اليوم ي عدي علي خير الفرحه تفضل مرسومه على وشهم.
صقر:نزل خد ايد خالد وشهد وباس راس خالد وايده وقال يخليك ليا ي بابا.
شهد:ربنا يخليك لينا ي بابا.
خالد:بحب يخليكوا انتوا ليه وعقبال م اشوف اولادكم يتبععععع
زعيم المافيا عشق الشهد


تابع الفصل التالي عبر الرابط: "رواية زعيم المافيااضغط علي اسم الراوية
رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الواحد والثلاثون 31 - بقلم شهد هاني
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent