رواية عشق ام انتقام الفصل الثلاثون والاخير 30 - بقلم رنا سعيد

الصفحة الرئيسية

 رواية عشق ام انتقام البارت الثلاثون والاخير  30 بقلم رنا سعيد

رواية عشق ام انتقام كاملة

رواية عشق ام انتقام الفصل الثلاثون والاخير 30

ادهم بايده واحده شد"ها من خصر"ها
ادهم:تعرفي انك وا"حشني اوي
رنا ببتسامه خجل:ايدك عامله اي دلوقتي
ادهم ببتسامه بخبث:بحبك
رنا وبعدت عنه وذهبت قدام المرايا تمشط شعرها
ادهم ابتسم بخبث واخد منها المشط وبدء يمشط شعرها في وسط ذهول رنا منه
ادهم ببتسامه:انا بفكر نروح نعمل شهر عس"ل في مكان خاص بيه انا اي رايك ياقمري
بقلمي رنا سعيد
رنا بخجل وبصتله من المرايا وابتسمت وهزت راسه بمعني موافقه
ادهم ببتسامه:هحجز لينا طياره من بكرا
رنا بتسرع:لا مش هنروح في مكان غير لما دراعك يخف الاول
ادهم ببتسامه:لا من هخف لما نسافر انا وانتي كده في مكان بعيد عن الناس ويبقا انا وانتي بس الي فيه
رنا بدلع:ادهم حبييي مش هروح غير لما دراعك يخف
ادهم بضحكه:ماشي ياقلبي
رنا ببتسامه:بحبك
ادهم ببتسامه حب:قولتي اي
رنا وقامت وافقت
رنا:بقولك عايزه انام
ادهم بخبث:كدابه
رنا بتذمر زاي الاطفال
رنا بغضب:انا كدا"به
بقلمي رنا سعيد
ادهم:ايوه عشان قولتي بحبك
رنا بضحكه وبتذهب لي سرير:وانا اكتر
ادهم ببتسامه خبيثه:اها يابكاشه
رنا ونمت علي سرير وادهم ذهب ينام جمبيها
رنا وقامت اعقدت:انت بتعمل اي
ادهم:هنام
رنا:هنا
ادهم:ايوه مش اوضتي وسر"يري وانتي مرا"تي حبيبتي
وادهم شد"ها لحض"نه
ادهم:تعرفي ان فرح يوسف وصحبتك الاسبوع جاي
رنا بفرحه:ايوه عارفه
ادهم:انا بفكر نحضر فرحهم ونطلع علي شهر عسل علي طول
رنا بفرحه:ماشي وهم كمان يجوا معانا اي رايك
ادهم بتفكير:ماشي عشان خاطرك يجوا معانا
رنا وبا"ست ادهم من خده
رنا بفرحه:ميرسي اوي ياحياتي
ادهم ببتسامه خبيثه:ماتجيبي واحده تاني
رنا وخجلت ودافنت راسه في حضنه
ادهم بضحكه:انتي مكسوفه
وعده اسبوع
بقلمي رنا سعيد
وتم عمل فرح يوسف
في جزيره تباع ادهم
رنا وادهم اعقدين علي الشاطي البحر
رنا:حلو اوي المكان ده ياادهم
ادهم ببتسامه:حلو عشان انتي فيه
رنا ابتسمت  
ادهم:تعرفي اني انتي احلي حاجه حصلتلي في حياتي وبدعي ربنا ديما اني انا اموت قبلك عشان بجد مش هقدر اعيش حياتي من غيرك
رنا بخوف:بعيد الشر عليك ياروحي متقولش الكلام ده تاني
انا الي مقدرش اعيش من غيرك انت كل حياتي ياادهم
ادهم ابتسم
رنا بستغرب:ادهم انت بتعيط
ادهم بدموع:بتفكرني باامي يارنا بحس كل حاجه فيكي بتشابه امي تصرفتك طريقة كلامك ملامحك فيكي منها كتير اوي بحس لما بشوفك كاني شايف امي يارنا
رنا ببتسامه:مش عمتي ياادهم
ادهم بضحكه:صح
بقلمي رنا سعيد
رنا:بس انت مقولتليش عمتي وابوك ماتوا ازي
ادهم:ماتوا في حادثه سياره انا كنت لسه صغير كان عندي عشر سنين كانوا رايحين يجبوني من المدرسه بس قبل مايوصله ليا المدرسه كانت عربيه نقل خبطت فيهم ومن ساعتها خالو صلاح هو الي اخدني واعتني بيه وكان ليا الاب والام وكل حاجه في دنيا عشان كده لما بيطلب مني طلب مستحيل ارفض لي يارنا خالو ده افضله عليه كتير مما هعمل عمري مااقدر اوفي افضله دي يارنا انا افدي بروحي لو طلبها
رنا ببتسامه: امممم عشان كده لما قالك انتقم مني انتقمت علي طول
ادهم:ماانا بقولك مقدرش ارفضله طلب ياحبيبتي بس تعرفي انا حبيبتك يارنا من اول مره شوفتك فيها لما خبط فيكي في كافتيريا وصدقني انا لما كنت بجرحك بكلمه انا كنت بتعذب وبموت من جوايا ويبقا مش قادر اكمل في الخطه ويبقا عايز اقولك كل حاجه تعرفي يبقا عايز كده اخدك في حضني واقولك غصب عني الي بعمله ده وسامحني
رنا ببتسامه:وانا ماسامحك ياادومي
ادهم بخبث:مش كفايه بقا كلام ياقلب ادومي عشان نطلع ننام
رنا بنوم:انا فعلا نعسانه اوي ياادهم وعايزه انام
ادهم وقام وشالها واتجاه بيها ناحيت الشاليه الخاص بيهم
ادهم بخبث:لا يارورو مفيش حاجه اسمها نوم النهارده مفهوم
رنا بضحكه:مفهوم 


النهاية
رواية عشق ام انتقام الفصل الثلاثون والاخير 30 - بقلم رنا سعيد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent