رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حبيبة احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثامن والعشرون بقلم حبيبة احمد

رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثامن والعشرون

 فرحه بصدمه/مش معقول كمال و اسراء مع بعض ثم ذهبت الي غرفتها
فرحه لنفسها/لازم اتأكد الاول و نامت
عند رغد
رغد بحزن/يارب. مش عارفه اعمل اي سامحني يا سليم غصب عني بس مش هقدر اتكلم مش هقدر و نامت و الدموع في عنيها
عده الليل و كل واحد بالو مشغول فيهم الموجوع و فيهم العاشق و فيهم الخاين و لكن لم نعرف ماذا يخبي القدر
تطلع الشمس بيوم جديد يحمل الكثير من الاحداث
تحت
تجمعوا كلهم علي الفطار
كمال/فرحه في برنامج اسمو للقدر رأي اخر مطلوبه فيه هتقعدي مع المذيعه و هتسألك شواية اسأله و هيدفعولك 250 الف دولار
فرحه بجمود/الوقت قد اي
كمال/حوالي نص ساعه او ساعه بالكتير اووي
فرحه/امتا
كمال/انهارده بليل
فرحه/تمام موافقه
زين/بليل تكوني جاهزه هعدي عليكي
فرحه/لا رد
زين/يلا يا كمال.. سليم خلص و تبقي تعالا علي الشركه
سليم/تمام
خلصوا و كل واحد راح يشوف عمله
في الجنينه
رغد/سليم سليم
سليم/نعم
رغد/هو انت ليه متجهلني ليه عملتني كدا امبارح
سليم بجمود/عادي
رغد بدموع/لا يا سليم في حاجه
سليم/مفيش
رغد شافت حد فقالت بسرعه/خلاص يا سليم تقدر تمشي دلوقتي و نتكلم بعدين
سليم بشگ كيف تغير حالها هكذا/تمام يا رغد
بعدما ذهب سليم اتنهدت رغد بأرتياح بسيط
رغد بغضب/انا اي اللي جابك هنا
كريم/جيت عشانك يا موزه
رغد/عايز اي
كريم/جيت افكرك بميعاد الساعه 4 في........ باي يا قمر
رغد بغضب/ربنا يخدك و بصت في الساعه فكانت 3
رغد/يالهويي الحق امشي بسرعه ده باين عليه مجنون رسمي
كان يتابع كل هذا و هو يكاد ان ينفجر و يصرخ فكيف لها ان تفعل هكذا؟؟
رغد/تكسي تكسي و ركبت و مشيت لحقها سليم
في مكان ما
كريم/اهلا بالبطله
رغد/عايز اي يا كريم
كريم/عايز كتيير اووي مش هتعرفي تعدي
رغد/اخلص
كريم بغضب/الانتقام.... الانتقام يا رغد
رغد/انت السبب
كريم و هو يمسكها من شعرها و تكلم بغضب/مين السبب!! انتي ناسيه انتي عملتي اي ولا اي يا بت انتي
رغد بدموع و هي تبعده/اوعا كدا انت فاكر نفسك راجل
كريم بغضب ضربها بالقلم
و تفاجأءه بيد تضربه في وشه
سليم بغضب/ازاي تتجرأءه ترفع ايدك عليها بووووووم و فضل يضرب فيه ذي المجنون
كريم بتعب/خلاص حقكك عليا بس سبني امشي
سليم بغضب/غور من هنا و ذهب كريم و هو يجري
رغد بدموع و توتر/سليم
سليم بغضب/يلاااا
رغد بدموع/طيب اسمعني
سليم/في الفيلا امشي و ذهبوا
في الفيلا
كان يمسك ايديها بغضب لحد م وصله الي غرفتها
سليم بغضب/اتكلمي
رغد بدموع/مش هقدر
سليم بغضب اكتر/رررغد اتكلي بدل م اعمل تصرف مش هيعجبگ
رغد بخوف/ح حاضر
بعد م بابا و ماما توفوا كنت مخطوبه لكريم مكنتش بحبه بس ده كان طلب بابا ليا قبل م يموت كان بتاع بنات و اهم حاجه عندو هي الفلوس بس كنت عايشه و اقول جايز يتغير لحد م اكتشفت انوا تاجر مخدرات ساعتها بلغت عنوا و رجعت الصعيد بسرعه ملقتش فرحه قدرت اني اوصلها و جيت علي القاهره معرفش خرج ازاي ولا عرف مكاني منين و بدأ يهددني
سليم/و متكلمتيش ليه
رغد بدموع/عشان انتوا ملكوش ذنب انكم تتأذوا بسببي انا مكنتش اعرف انوا تاجر مخدرات مكنتش اتوقع كدا
سليم بتوتر/خير اهدي انتي كدا و انا معاكي و هدعمك و هخلصك منو متخفيش انا جنبك و ذهب
زين و هو يدق علي باب الغرفه/فرحه خلصتي
فتحت الباب و هو انبهر و انصدم بجمالها كيف تخرج معايا هذه كيف يسمح انهم يشوفوها بهذا الجمال ده عنيها التي بنظره منها انسي همومي و احزاني شعرها الطويل الرائع
فرحه لاحظت نظراته و خجلت/خلصت شكلي حلو؟
زين بحب و توهان/احلي من القمر
فرحه بخجل/شكرا و خدها و نزلوا
في العربيه
زين/لو سألتك سؤال معرفتيش تجاوبي اهربي منوا بلطافه
فرحه بثقه/ان شاءلله
وصلوا
المذيعه/مدام فرحه جاهزه
فرحه/جاهزه
المذيعه/السلام عليكم ورحمة الله وبركاته معاكم في حلقه جديده من برنامج للقدر رأي اخر و معايا ضيفه شرف و هي مدام فرحه مرات اصغر رجل اعمال في الشرق الاوسط المرأه الوحيده التي قبلت ان تكون الزوجه الثانيه
المذيعه/اهلا و سهلا يا مدام فرحه شرفتينا
فرحه/تسلمي
المذيعه/عرفينا بنفسك. كدا قدام جمهورك
فرحه/...........

رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم حبيبة احمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent