رواية جحيم عشقه الفصل الخامس والعشرون 25 والأخير - بقلم ملكة القلم

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عشقه البارت الخامس والعشرون 25 والأخير بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه كاملة

رواية جحيم عشقه الفصل الخامس والعشرون 25 والأخير

سليم كان نايم وتلفونه رن كان ليل رد سليم بابتسامة.....الو اذيك ياليل
ليل بجديه.....اسمعني يا سليم عايزك تعرفلي دلوقتي حالا مكان باسم حالا يا سليم فاهم
سليم بقلق بعد زهره عنه برفق وقام.....في اي يا ليل قلقتني 
ليل.....بنتي اتخطفت يا ليل ومش عارف كيان فين انا عايزك تعرفلي مكان باسم بسرعه يا سليم مفيش وقت
سليم بتوتر.....حاضر يا ليل خمس دقايق وهرن عليك
سليم قفل التلفون ومسك الاب وهو بيحاول يعرف مكان باسم فين زهره فتحت عينيها بقلق....سليم بتعمل اي
سليم.....مفيش حاجه يا حبيبتي انا بس عندي مشوار مهم كلها ساعتين وراجع
قفل الاب بعد ما عرف مكان باسم 
رن علي ليل.....ايوه يا ليل عرفت المكان تمام هبعتهولك في رساله 
ليل.....سليم ابقي هات معاك سلا"حك 
سليم.....تمام يا ليل يلا سلام
سليم بعت مكان باسم لليل ولبس هدومه
زهره بقلق لبست قميص سليم وقامت.....في اي يا سليم قلقتني
سليم بحب.....مفيش حاجه يقلب سليم انتي بس ارتاحي وزي ما قولتلك ساعتين زمن وهكون عندك
زهره.....بس انا مش مطمنه بالله عليك في اي
سليم باس راسها بحب.....وانا عايزك تكوني مطمنه وبعدين مفيش حاجه يقلبي يلا بقا ارتاحي ووانا مش هتأخر
زهره بصت لسليم بقلق....لا اله الا الله خلي بالك من نفسك 
سليم......محمد رسول الله يلا سلام ومتفتحيش لاي حد يا زهره فاهمه 
زهره هزت راسها وسليم خرج وزهره فضلت قاعده بقلق وخوف علي سليم

كيان برعشه......يبقي لازم تمو"ت 
باسم ابتسم بخبث وبص ليها باستخفاف.......اي ده طلعتي بتخربشي يا كيان انتي عارفه انا مش خايف منك انا دلوقتي اعجابي زاد اكتر ومصمم علي انك تكوني ليا حتي لو هتمو"تي بعدها 
كيان رافعه السلا"ح في وشه واتكلمت بقوه......صدقني انا اقدر اعملها يا باسم متستهونش بيا 
باسم قرب منها وهي بعدت لورا......متقربش متخلنيش اعمل حاجه انا مش عايزة اعملها
باسم قرب اكتر عليها......هتعملي اي انتي اضعف من انك تعملي كده
كيان.....لا يا باسم صدقني انا ام واقدر اعمل اي حاجه علشان بنتي
باسم......اي رايك تشوفي بنتك لاخر مره
كيان هزت راسها بخوف وشافت كنزي والراجل شايلها  علي ايديه
كيان لسه هتجري باسم وقف قدامها.....تؤ راحه فين يا قلبي
كيان عينيها علي كنزي.....عايزه اشوف بنتي يا باسم 
باسم.....متخافيش بنتك كويسه بس هي نايمه شويه بس اوعدك لما اجي امو"تها هفوقها يا كيان 
كيان دموعها نزلت بقهر وخوف علي بنتها......الا بنتي يا باسم
باسم قرب منها......انتي عارفه المشكله اي انها بنتك وبنت ليل فاهمه يعني اي
كيان اترعبت منه......ابعد صدقني انا ممكن اعمل اي حاجه علشان بنتي فمتفكرش تقرب يا باسم 
باسم كأنه مش سامعها كيان داست علي الزناد والطلقه خرجت بس مجتش في باسم
باسم بص ليها بغضب واستهزاء......بقي كده يا كيان انا هوريكي سحب منها السلا"ح وسحبها من شعرها انا هعرفك دلوقتي مين باسم
زقها جامد علي الارض وقرب منها وكيان بتزعق بصوت عالي باسم شق ليها البلوزه وبص ليها بشهو"ه كيان ضربته في رجله بقوه لكن باسم مبعدش عنها وهي كانت بتضربه جامد لحد ما حست انها مش قادره تقاوم وهتفقد الوعي عينيها زاغت ولسه هتغمض عينيها سمعت صوته ايوه صوت معشوقها 
فتحت عينيها ببطئ شافت ليل ماسك باسم ونازل قيه ضر"ب 
باسم وقع علي الارض لا حول ليه ولا قوه
ليل جري علي كيان ولبسها الجاكت بتاعه كيان بصت لليل بفرحه واتكلمت بدموع......انا اسفه يا ليل انا 
لسه هتكمل كلامها لقيت باسم بيحاول يقوم وماسك سك"ينه بصت جمبها لقيت السلا"ح مسكته وايدها بتترعش ليل بص ليها وكان متعصب منها جدا لسه هيسحب السلا"ح من ايدها 
كيان ضر"بت طلقه ليقع باسم جثه هامده صرخت برعب اول ما باسم وقع
ليل بص ليها بصدمه.....كيان لف بسرعه ولقي باسم غرقا"ن في د"مه
كيان بتوهان.......انا قت"لته يعني انا مجر"مه 
ليل انا قت"لته يا ليل 
ليل مسك وشها بين ايديه......هشش هو يستاهل اهدي يا حبيبتي وبعدين انتي مش مجر"مه انتي كنتي بتحاولي تحميني 
ليل حضنها جامد وهي انهارت وجسمها كله بيترعش 
سليم دخل وكان شايل كنزي بص للمنظر واخد كنزي خرج 
ليل.....تعالي يا كيان تعالي متخافيش
كيان.....لا انا لو طلعت من هنا انا هتسجن صح ايوه يا ليل انا مجر"مه
ليل حط ايده علي خدها......متخافيش يقلبي مش هيحصلك حاجه تعالي وبعدين مين قلك انه ما"ت دي طلقه في كتفه 
ليل اتصل علي رجالته وخدوا باسم علي المستشفى 
وليل اخد كيان وكنزي وسليم راح معاهم علي الفيلا لقي زهره هناك
زهره اول ما دخلوا جريت عليهم 
وبصت لكيان ولمنظرها بخوف......كيان في اي يا حبيبتي 
كيان مردتش.... 
ليل......متخافيش يا زهره كيان كويسه بس هي عايزه ترتاح شويه 
ليل اخد كيان وطلع علي الجناح
وسليم طلب من الخدامه تاخد كنزي وتعملها حاجه تشربها علشان تفوق
زهره قربت من سليم بخوف.....في اي يا سليم
سليم حاوط كتفها بحب.....متخافيش يا حبيبتي تعالي نقعد وانا هحكيلك
سليم خدها وقعدوا وحكالها كل حاجه وزهره انفجرت في البكاء لان هي السبب في كل اللي حصل سليم خدها في حضنه.....هششش بس يقلبي دموغك غاليه عليا
زهره......بس انا السبب في كل ده
سليم.....لا يروحي محدش فينا السبب ولا انتي ده اراده ربنا
تلفونه رن وكان رقم حارس
الحارس......الو يا سليم بيه باسم اتوفي بس قبل ما يتوفي اعترف بكل حاجه 
سليم قفل معاه وهو فرحان واتصل علي ليل وقال ليه
سليم حضن زهره بحب......انا بعشقك يا زهرتي بموت فيكي 
زهره بادلته الحضن.....وانا بحبك يا سليم

عند ليل مسك وش كيان......حبيبتي صدقيني باسم اعترف بكل حاجه وكده انتي ملكيش ذنب يقلبي 
كيان بصت ليه.....يعني انا مش هتحبس 
ليل باس راسها......لا يقلب ليل
كيان بدموع وندم......انا اسفه يا ليل كله بسببي
ليل بهدوء.....انا مش عايز اتكلم في الموضوع ده تاني  يا كيان كان ماضي واتقفل بس يا كيان اول واخر مره تخبي عليا فاهمه 
كيان هزت راسها بحب وحضنته جامد......انا بحبك اوي يا ليل
ليل باشتياق.....وليل بيعشقك وبيقولك انك وحشاه جدا يا ام كنزي
كيان ضحكت بفرحه وحضنته تاني 
لا حدود للعشق تمت النهاية.. اقرا ايضا رواية صمم يجرحني كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل
رواية جحيم عشقه الفصل الخامس والعشرون 25 والأخير - بقلم ملكة القلم
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent