رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية

  رواية جحيم عاشقي  الفصل الثالث والعشرون 23  بقلم زولة وحيد

 رواية جحيم عاشقي  الفصل الثالث والعشرون 23

زينب وهي بتمسك راسها :اخرررررس
زياد بصدمة :زينب انتي نسيتيني؟
أيهم دخل وزينب جريت حضنتو
أيهم :اه يا زياد زينب فقدت الذاكرة وهي مش فاكراك بس فاكرة الناس اللي بيقربوها وكانو معاها من هي صغيرة يعني ممكن تقول فقدت نص ذاكرتها
زينب :أيهم قول ليه يطلع من هنا
أيهم :تعال يازياد
أيهم وزياد طلعوا
زياد :انا مش فاهم هي ازاي فقدت الذاكرة
أيهم :عملت حادثة بالعربية لما كانت بتدرس في الجامعة
زياد :طب ليه محدش قاللي
أيهم :اديك عرفت دلوقت وانا وبابا وماما ما اعترضنا ع الجوازة دي لاني بعرف انك هتخليها تتذكر
زياد :اوك طب عندي شوية حاجات هجيبها وهاجي
أيهم :اوكي
أيهم راح عند هند
هند :مفيش اهتمام يا أيهم مابتهتم بيا ابدا
أيهم :حبيبتي انا اليومين دول مشغول بس دلوقت فاضي عايزة ايه بقا
هند بدلع :عايزاك تهتم بيا زي ما جعفر بيهتم ب تقى
أيهم بضحك :مين أيهم دة هو انتي عاملة أسماء لكل الناس
هند :اه بس لأسر وزياد
أيهم وهو بيقرب منها:وانا معنديش؟
هند :عندك كتير
أيهم وهو بيقرب :زي ايه
هند :زي حبيبي وقلبي و...
قاطعها أيهم بقبلة كلها حب وحنان وقلع القميص وقرب منها وووووو
================
عند تقى واسر
تقى وهي بتبص ع فونها:بجد انا اتفاجئت من زياد هو ازاي يتجوز البنت كدا
آسر وهو بيقرب من رقبتها :ملناش دخل
تقى :بس يا آسر كأنو هو بيعرفها من قبل لانو مفيش حد بيحب حد بالسرعة دي
آسر مسك الفون وحطاه ع التربيزة وبدأ يبوسها في رقبتها
تقى :آسر...
آسر :ششش مش عايز ولا حرف
تقى :انا بكلمك في موضوع مهم
آسر وهو بيبوسها :يابنتي زياد اه كان بيعرف زينب من احنا صغيرين
تقى بعدته باءيدها وبصت في عينيه :طب ليه مقولتليش
اسر :حبيبتي متشغليش بالك الموضوع مش مهم
تقى :لأ مهم
آسر بخبث :مهم ولا انتي بتتهربي مني
تقى :ربنا يسامحك يا آسر انا اللي بتهرب
آسر قرب من رقبتها وبدأ يبوسها تاني :امال ايه
تقى :آسر انت ليه مغيرتش الريحة قولتلك اني مابحبها
آسر :خلاص هغيرها
تقى :دلوقت
آسر :طب متخليني اقعد شوية
تقى زقته وجريت ع الحمام
آسر :اطلعي ياتقى
تقى :طب انتظر شوية
بعد مدة تقى طلعت واسر مكنش موجود
تقى :ياسلام.... دي فرصتي
وراحت فتحت الدولاب ولبست قميص لأسر باللون الابيض وجاكيت بالاسود وبنطلون بالاسود ولبست نظارة آسر وراحت عند المنشاوي
تقى خبطت:ممكن ادخل
المنشاوي :اتفضلي
تقى دخلت بس لقت آسر قاعد مع المنشاوي
تقى قلعت النظارة :دة هو
تاني لبست النظارة :لأ مش هو
تقى:لأ هو.. لا مش هو
المنشاوي بضحك :يابنتي في ايه ولابسك ملابس آسر ليه
آسر بغضب :ع فكرة دي بدلتي المفضلة
تقى:يالهوي دة طلع حقيقي
آسر بغضب :تعالي ياتقى
تقى بخوف :انا عايزة اقعد مع جدي
آسر :لأ جدي مشغول
المنشاوي بضحك :تعالي بعدين
تقى :بس...
آسر مسكها وراح ع اوضتهم
تقى في نفسها :يارب ساعدني
آسر دخلها وقفل الباب ودار وشو عليها
تقى كانت بترجع لورا واسر بيقرب لحد ما لزقت في الحيط
تقى بخوف :آسر حبيبي انا لبست ملابسك بالغلط
آسر :ياسلام بالغلط ازاي
تقى بخوف :ا انا اسفة مش هتتكرر يا آسر انا بس كنت عايزة اقلدك علشان اضحك جدو
آسر :اها طب فين الطرحة
تقى :بس انت ما بتلبس طرحة
آسر بغضب :تقــــى
تقى :آسر انا حامل
آسر جذبها من خصرها :اسف
تقى :سامحتك لاني طيبة
آسر :المفروض انتي تعتذري لأنك لبستي ملابسي
تقى :خلاص انت اعتذرت مش مشكلة
آسر با'سها من شفايفها بحب
بعد مدة بعد عنها
تقى اخدت نفس
تقي:ابعد يا آسر انا هغير ملابسك
آسر بخبث :طب متغيري قدامي
تقى :لأ ياقليل الادب
آسر وهو بيمسك الزرار
آسر :اصلا انا شوفت كل حاجة مش هتفرق
تقى مسكت ايدو وعضتها
آسر بعد عنها
آسر :اااااه انتي اتجننتي
تقى :اه اتجننت
وراحت ع الحمام
آسر :مجنونة
==================
عند زياد وزينب
زياد لزينب :حبيبتي تتذكري اللعبة دي
زينب :لأ...... زياد انا مش قادرة اتذكر شي
زياد بغضب:خلاص بقى انا تعبت... يازينب ماتتذكري حاجة عايزك بس تتذكري اني انا جوزك وبس
زينب :اتغيرت يا زياد
زياد :قصدك ايه
زينب :لما كنا صغيرين مكنتش بتزهق
زياد :يعني انتي متذكرة
زينب :.....


رواية جحيم عاشقي الفصل الثالث والعشرون 23 - بقلم زولة وحيد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent