رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم حبيبة احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثاني والعشرون بقلم حبيبة احمد

رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثاني والعشرون

 مالك مالك بتعمل اي هنا
مالك ببراءه/ مامي بصي ده ماما ايمان طيبه اووي بس هي بتعيط
ايمان حضنته بقوه
ايمان/خلي بالك منو غيرك بيحلم بيه عن اذنك و ذهبت هي و مروان الي الاوتيل
تاني يوم الصبح
استيقظت فرحه كانت بفستانها اتفاجأءت بزين نايم جنيها بصتله بحزن و ذهبت اخدت شاور و لبست جلابيه صعيديه اوف وايت ضيقه جدا و سيبت شعرها علي ضهرها و حطت روح و قليل من مستحضرات التجميل
زين استيقظ هو كذالك
زين بحده/ قدام الناس احنا احلي ثنائي و احلي زوج و زوجه فاااهمه
فرحه بخوف/فاهمه
زين/يلا عشان ننزل
فرحه/يلا
زين بزعيق/استني
فرحه/نعم
زين بهدوء/امسحي الروج ده
فرحه بقفلت عين/واللهي
زين/اخلصي
فرحه/حاضر و مسحته و نزلو
رغد/صباح الخير على احلي عريس و عروسه
فرحه ببتسامه/صباح النور
زين/صباح النور و قعدوا يفطروا
في ألمانيا
ايمان/انا قولتلك مليون مره عايزه ارجع مصر انا مش مرتاحه هنا رجعني مصر ارجوك يا مروان و بعدين ده زين اتجوز علي إسراء و اتجوز فرحه كمان
مروان/شوفت الخبر و الصور و كل حاجه
ايمان بتعب/انا تعبانه
مروان بخضه/مالك تعالي نروح للدكتور و خدها و نزلو ايمان و هي بتركب للعربيه فقدت الوعي
مروان بخضه/ايمااان و شالها حطها في العربيه و ذهب بيها الي المستشفى
مروان بزعيق/دكتور دكتور بسرعه
الممرضات اخدوها لغرفه الكشف.
دكتور/اهدي يا مروان بيه
مروان/شوفها ونبي يا دكتور
ادكتور/حاضر عن اذنك و ذهب
بعد مده من الوقت خرج الدكتور و مروان جري عليه
مروان بقلق/ايمان مراتي كويسه
الدكتور ببتسامه/مبروك يا مروان بيه ايمان هانم حامل
مران بصدمه/اا انت متأكد يا دكتور
الدكتور بسعاده/الف مبروك يا مروان بيه
دخل مروان عند ايمان كان وشها شاحب و باين عليها الإرهاق
مروان بدموع الفرح/ايمان هبقي اب
ايمان وقفت بدموع و صدمه/ان انت قولت اي
مروان بفرحه شالها و لف بيها/هبقا اب هبقي اب يا ايمان هبقي بابا
ايمان بفرحه و دموع/هبقي ماما هيكون عندي طفل مش مصدقه يا مروان يعني هيكون عندي بيبي العب بيه
ثم سجدت لربها الحمدلله يارب أحمدك ياربي حمدا كثيرا يليق بجلال وجهك و عظيم سلطانك
مروان بسعاده/هنرجع مصر هناخد اول طياره
ايمان بفرحه و دموع حضنته و ذهبوا
بقلم حبيبه احمد
فرحه/سلام عليكم
اسراء/و عليكم السلام
فرحه/ممكن اقعد
اسراء/اتفضلي
فرحه/شكرا بصي انا استغليت خروج زين و كمال بيه و سليم بيه و رغد
اسراء/اتكلمي
فرحه بتوتر/جوازي انا و زين عارفه احساسك و وجعك بس انتي متعرفيش حاجه يا اسراء اتمني تفهميني
اسراء لنفسها/طيبه اووي
فرحه/اسراء انتي معايا
اسراء/بصي يا فرحه احنا مش في روايه عشان اكون انا الحقوده الي عايزه تاخد دور البطله انا اكبر من كدا بس خلي بالك من نفسك عشان خاطري
فرحه بقلق/هو في حاجه
اسراء بتوتر/لا يا حبيبتي
بقلم حبيبه احمد
سليم/سرحانه في اي
رغد/ولا حاجه
سليم/طيب هقعد معاكي
سليم بخفه دم/انتي انتي هاديه من امتا مش مصدق
رغد ببتسامه/شاهد قبل الحذف بقا
سليم/مالك يا رغد
رغد/تعبانه شوايا
سليم بقلق/ممكن تحكيلي
 غد/مفيش حاجه عن اذنك
سليم فيها حاجه و لازم اعرفها
اسراء و فرحه قاعدين في الجنينه
اسراء بسرعه/ فرحه عايزه اقولك علي حاجه
فرحه /قولي
اسراء/اا.........

رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم حبيبة احمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent