رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم حبيبة احمد

الصفحة الرئيسية

 رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الواحد والعشرون بقلم حبيبة احمد

رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الواحد والعشرون

 المأذون للمره التالته/موافقه يا فرحه تتجوزي زين صالح
زين بحركه سريعه مسك اديها و ضغط بقوه و بهمس/اتكلمي
فرحه/م موافقه........ بعد مده قليله من الوقت
بارك لكما و بارك عليكما و جمع بينكم في خير
زين بستفزاز/مبروك يا عروسه
فرحه/شكرا
كانت الحفله رائعه يوجد رجال العمال و كثيرا من الناس فكانت الاضواء حقا رائعه
احد الصحافه/انسه فرحه ممكن تقوليلنا ازاي قبلتي تتجوزي زين بيه و هو متجوز اسراء
زين شاور لكمال
كمال بعت البوتجاردات و خرج زين و فرحه متجهين الي الفيلا
روايه زوجتي الثانيه و لاكن او حب
بقلم حبيبه احمد عطيه
كانت واقفه تنتظر
رغد/تكس تكس اوف بقا الوقت اتأخر
سليم/رغد انتي واقفه كدا ليه في الوقت دا
رغد/مش لاقيه تكس
سليم/فين عربيتك
رغد بحزن/عطلت
سليم/تحبي اوصلك
رغد/لا شكرا
سليم/برحتك و اكمل بخبث الشوارع هنا فيها حراميه و كلاب و قطط
رغد بخوف/طيب ممكن توصلني
سليم برفعه حاجب/اي الادب ده
رغد/خلاص هستنا تكس
سليم بضحك/يلا و ذهبوا
روايه زوجتي الثانيه و لاكن او حب
بقلم حبيبه احمد عطيه
مروان/شكل البحر حلو اووي صح
ايمان بسرحان/بتكلمني با مروان
مروان/شايفه شكل البحر
ايمان/اه
كان يوجد طفل عمره 5 سنين تقريبا ذهبت اليه
ايمان نزلت اليه/اسمك اي يا حبيبي
الطفل/اسمي مالك
ايمان بدموع/الله اسمك حلو اووي عندك كام سنه
مالك/ 5 سنين
ايمان/العمر كله ليك يا حبيبي
مالك بطفوله/انتي بقا اسمك اي
ايمان/اسمي مالك
مالك/ماما ايمان انتي بتعيطي
ايمان بدموع و صدمه/انت قولت اي
مالك ببراءه/انتي بتعيطي
ايمان/ممكن احضنك
مالك حضنها و هي حضنته بقوه و بقت تعيط
سليم كان ينظر اليهم بحزن
مالك مالك انت فين
روايه زوجتي الثانيه و لاكن او حب
بقلم الكاتبه حبيبه احمد عطيه
زين/ادخلي
فرحه بخوف دخلت
زين شغل موسيقه و بدأ يرقص معاها
زين/تعرفي انا كنت بحبك قد اي كنتي فرحتني! كنتي فرحت الزين كنت قبل منام اتمناكي و اول م اصحا اجري عشان اشوف ضحكتك زين و هو يلفها و يرجعها لي تاني   عارفه انتي قدمتيلي اي يا فرحه تعرفي انتي ادتيني اي مقابل الحب ده تحبي تعرفي؟  
ادتيني الوجع و الحزن شوفتي احساك لما انا اتجوزت!  كان احساسي لما شوفتك مع ياسين كنت بموت و انا شايف حبيبتي و بنتي و امي و اختي هتبقي في حضن واحد تاني
فرحه بدموع/كان غصب عني
زين بغضب و دموع/ انتي تخرسي خالص ساعتها قولتلك اهربي معايا هتكوني ليا رفضتي انتي اه اتصرفتي بأخلاق بس اتنزلتي عن حبك عن كل لحظه حلوه عشناها
فرحه بدموع/انت اتجوزتيني ليه يا زين؟
زين/لا رد
فرحه بدموع و تفهم/عشان تنتقم مني معقوله عايز تنتقم مني
زين/لا رد
فرحه و هي تسقم و تضحك بسخريه/برافو عليك لا بجد تمثيلك هايل ازاي كنت مغفله كدا ازاي وافقت!!!  و اكملت بعياط عارف انا كنت قلقانه و كنت خايفه بس حبي ليك خلاني تخطيت كل ده
زين/جوازنا هيكون علي ورق
فرحه/انا مش عايزاك اصلا انا اي الي يخليني اتعزب زين زقها لحد م خبطت في الحيطه زين و هو يقترب منها /لان انا عايزك تتعذبي
فرحه بدموع/طلقني يا زين
زين ضربها بالقلم و فرحه وقعت نزل اليها و مسك شعرها
زين و هو يقترب منها/مستحيل انتي دخلتي جحيمي و ساب شعرها و خبطها بقوه و خرج
فرحه بدموع و صراخ/بكرهك يا زين بكرهك اااااهههههه 😭

رواية زوجتي الثانية ولكن اول حب الفصل الواحد والعشرون 21 بقلم حبيبة احمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent