رواية جحيم عاشقي الفصل العشرون 20 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية

 

رواية جحيم عاشقي  الفصل العشرون 20 بقلم زولة وحيد

 رواية جحيم عاشقي  الفصل العشرون 20

اسر :هينزل الولد دة هينزل ياتقى
تقى بدموع :ايه عايزني اقتل روح بريئة
آسر مسكها من كتفها :مش مشكلة هتحملي فيه ولما يولد هنوديه لدار الايتام
تقى بصدمة:آسر انت بتقول ايه
وزقته بعيد
تقى :انا مش هنزله ولا هودي ابني لدار الأيتام انت اتجننت
آسر :تقى اختاري خيار واحد من الاتنين
تقى: مش هختار انا عايزة اطلق
آسر بدموع:تقى اطلبي اي شي بس أطلقك لأ
تقى :مش عايزة حاجة منك انا عايزة اعيش مع ابني
آسر طلع من الاوضة
تقى بدموع :اسفة يا آسر بس انا مجبورة بعرف انك هتختار تبقى معايا ومع ولدنا
عند آسر
كان قاعد في اوضة التمرين بيبكي وهو بيتذكر لما ابوه كان يضربه
آسر :معرفش هعمل ايه كله بسببك يابابا ربنا يسامحك
وقام يضرب كيس الملاكمة
بعد مدة
عند تقى
بقلمي زولة وحيدة
آسر دخل لقاها نايمة زي الملاك
راح حضنها وقال :مستحيل أطلقك 
في صباح يوم جديد
عند هند وايهم
أيهم :أنا هروح الشغل
هند :اوكي وانا هروح عند ماما وبابا
أيهم :اه لازم نشوف حل لمشكلة باباكي
هند :الصراحة انك تتجوزني بالغصب وبابا مش راضي دي مشكلة كبيرة
أيهم :اعمل ايه يعني عايزاني اشوفك بتتجوزي واحد غيري؟
هند :الحق عليك كان المفروض تطلب ايدي من بابا من ما عرفتني
أيهم :غلطة وصلحتها طب يلا نروح عند باباكي
هند :هتعتذر ليه
أيهم :حاضر
هند :طب يلا
عند تقى واسر
تقى وهي بتزق آسر :ابعد
آسر :مفيش صباح الخير؟
تقى :لأ مفيش
آسر باسها بحنية
آسر :مش هتنزلي الولد
تقى بفرحة: ايه
آسر :اه انا مستحيل أطلقك وانا موافق يكون عندنا نونو
تقى وقفت فوق السرير وبقت تنطط فوقو
آسر بضحك :خلاص يامجنونة انتي حامل
تقى نزلت :اه مع الفرحة نسيت
آسر حضنها :بحبك ومستحيل ابعدك عني
تقى :وانا مستحيل اسيبك يلا ننزل نفطر
آسر :مش عايز.. عايز ابقى معك
تقى زقته :لأ انا جعانة
وراحت ع السفرة واسر لحقها
تقى وأسر :السلام عليكم
الكل :وعليكم السلام
تقى راحت قعدت جمب المنشاوي
تقى :انا واسر عايزين نقول ليكو خبر حلو
المنشاوي :ايه هو ياحبيبتي
آسر :تقى حامل
زينب جريت عليها حضنتها
زينب :مبروك ياحبيبتي
تقى :الله يبارك فيك
كلهم باركو ليهم
تقى :امال فين هند وايهم
ام أيهم :راحو ع بيت هند
آسر :عن اذنكو بقى انا هروح
تقى :بس الليلة اجازة 
آسر :عندي شوية شغل مش هتأخر
فجأة دخل زياد 
آسر :عايز ايه
زياد راح قعد ع السفرة 
زياد :انا هنا في موضوع مهم
آسر :ايه هو
زياد :عايز اتجوز اصل ماما قالتلي إذا ما اتجوزت مترجعش البيت.. لو سمحتو شوفولي بنت اتجوزها
آسر بضحك :هو انت اتجننت
زياد وهو بياكل :لأ بس شكلها ماما هي اللي هتتجنن
المنشاوي بضحك :بنات الشركة ولا واحدة فيهم عجبتك
زياد :لأ 
المنشاوي :مش مشكلة نجوزك فريدة
زياد قام :لالا ياجدو مش عايز البنت دي انا بكرهها
زياد بص لزينب اللي بتضحك عليه
زياد :انا عايز دي ولو متجوزة تطلقوها انا مليش دخل بس تجوزوني البنت دي
زينب :وانا مش هتجوزك امتى الجواز بقى غصب 
زياد :انا هتجوزك غصب عنك
زينب جريت ع المنشاوي
زينب :جدو قول للحيوان دة يطلع من هنا 
زياد بغضب :انا مش حيوان
زينب :حيوان انت ازاي تدخل كدا وكمان تاكل كأنو البيت بيتك
زياد :دة قصر رفيقي 
المنشاوي :خلاص ياجماعة اهدو 
زياد :ها هتجوزني البنت دي 
زينب :جدو الإنسان دة مجنون انا لايمكن اتجوزه
آسر مسك زياد وهمسلو في ودنو
زياد :بجد؟ 
آسر بضحك :اه 
زياد :لأ برضو هتجوزها
آسر :براحتك.. يلا نروح احنا اتأخرنا
زياد :اوك يلا
زياد واسر طلعوا 
الكل كانو بيضحكو ع زياد
عند آسر وزياد في مركز الشرطة
المحقق :ياسر اعترف مين اللي طلب منو يقتل ام تقى
آسر  :مين
المحقق :........... 
آسر بصدمة اييييييه
google-playkhamsatmostaqltradent