رواية احببتها صعيدية الجزء الثاني 2 الفصل التاسع 9 - بقلم رفيدة وائل

الصفحة الرئيسية

 رواية احببتها صعيدية الجزء الثاني 2 الفصل  التاسع 9 بقلم رفيدة وائل

رواية احببتها صعيدية الجزء الثاني 2 الفصل التاسع 9

رفيده: حاضر ي تميم لحظه جايه وبعدين مخدتش مفاتيحك لي
عااااا حازم وجريت تحضنه
تميم وقف م بينهم معلشي ي حازم اصل رفيده تعبانه والبيرفوم بيقلب معدتها ولا اي ي روفي
حازم لا مالك كشفتي
تميم عمال اتحايل عليها مش راضيه
حازم لاا يلا
رفيده: خلينا بكره انا بقيت كويسه
تميم: لا دلوقتي يلا غيري بسرعه
رفيده تميم خلاص بقا انا بقيت كويسه صدقني وبكره هروح
تميم بعصبيه هو انا كلامي مش بيتسمع لي انا قولت غيري ويلا دلوقتى
هدي: في اي مالكوا صوتكوا جايب اخر الشارع مالك ي تميم ي بني بس بتزعق لي
تميم: الاستاذه تعبانه من ساعه م رجعنا وعمايل اتحايل عليها ننزل نكشف وهي منشفه دماغها ووقفه قصادي كلمه بكلمه
رفيده بدموع: علي  فكره انا مش منشفه دماغي هو الوقت اتاخر بس وانا بقيت كويسه فبقول خلينا للصبح كده غلطت ي ماما
تميم بزعيق: اهو هنرجع تاني وبعدين انتي بتعيطي لي هو انا كلمتك
هدي: اهدي بس ي تميم انت صوتك واصل اخر الشارع كده ميصحش وانا هشوف مراتك
مالك ي حبيبتي بس تعبانه ازاي
رفيده بصوت واطي: ي ماما انا حامل
هدي بفرحه ي الف نهار ابيض
رفيده بس بس ي ماما هتفضحيني تميم مش يعرف وانا عاوزه اعملهالوا مفاجاه وهو مصمم ينزل عن الدكتور
هدي اهدي خلاص انا هحل الموضوع
في اي بس ي تميم ماهي كويسه اهي ي حبيبي قلقان من اي دا تعب طبيعي خالص خش انت بس ارتاح شويه علشان شغلك وانا لو هي تعبت هخدها الصبح ونروح للدكتور
تميم اعملوا الي انتوا عاوزينه انا تعبت انا داخل انام  البيت بيتك ي حازم
حازم: لا بيتي اي بقا انا همشي واجي وقت تاني
رفيده: لا ي حازم خليك معانا بات هنا النهارده
حازم لا انا كده كده معايا صحابي ونازل في شقه هنا بس كنت جاي في موضوع كده نتكلم فيه وقت تاني يلا باي
رفيده باي ي زومه
حازم م تتهدي ي بنت الناس انتي عاوزن تضايقه وخلاص
رفيده انا غلطت فين بس ي حازم
حازم لا من ناحيه غلطتي فانتي غلطتي ي رفيده مينفعش تقف تقاوحي معاه كلمه بكلمه كده انا لو مكانه كنت كسرت راسك المهم يلا انا همشي وطمنيني عليكي
هدي: اهدي كده ي بنتي وادخلي لجوزك ربنا يهديكوا يلا انا هنزل علشان رنا لوحدها تحت
رفيده ماشي ي ماما
بعد فتره
رفيده: تيموو حبيبي انت نمت
تميم......
رفيده  تميم
تميم خير
رفيده دا انت زعلان بقا خلاص بقا ي تيموو انا بقيت كويسه مكنش قاصدي اعاند معاك
تميم: بغيظ امال كان اي دا ي رفيده وبعدين اي زوومه نزل ولا اي
رفيده: بضحك الله اي زوومه دي اسمه الاستاذ حازم ااه انا بغير
تميم ي شيخه
رفيده وحضنته م خلاص بقا ي تيمو م تبقاش قاسي كده
تميم: وحضنها طب نامي نامي ي تعبه قلبي
في الصباح
تميم: لو حسيتي باي تعب انزلي لماما علطول واتصلي بيا فاهمه
رفيده حاضر
تميم  : هتحتاجي حاجه اجبها وانا جاي
رفيده لا ي حبيبي خد بالك من نفسك
تميم في رعايه الله
بعد ساعه
رفيده: يلا ي رنا انجزي
هدي وخرجت من المطبخ انا مش برتاح لاجمله دي كله مره تيجي بمصيبه بت انت وهي رايحين فين
رنا ضحكت معاك حق ي ماما والله كل مره نتقفش
رفيده لا ي ستي لا احنا هنوصل الصيدله الي ع اول الشارع بس نجيب اختيار حمل علشان اعرف تميم
هدي طب ي حبيبتي خد بالك من نفسك ولا اقلك خليكي انتي هنا اقعدي ورنا تروح
رفيده: مش هنتاخر مش تخافي وهاخد بالي وهمشي بالراحه
هدي ربنا يقومك بالسلامه ي بنتي ياارب
رنا يلا بقا تميم هيرجع واحنا لسه واقفين هنا
بعد ساعه
تميم: الو ي حبيبي عامله اي
رفيده بصراخ: تميييييم الحقنييي
تميم:.........


google-playkhamsatmostaqltradent