رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها (2) الفصل السادس 6 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

 رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 البارت السادس 6 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها كاملة

رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 الفصل السادس 6

عمر وحور فضلو يسبحو ويلعبه لحد مزهقو
عمر: ها خلصتي يلانا نطلع ننام بقا
حور: هنام هنا شوف المنظر وعلطول هنام هنا
عمر: لو نمنا هنا وصحينا وطلعنا عليهم هيقولو كنتو فين
حور: متخافش مش احنا هنقوم نصلي الفجر ونبقا نطلع
عمر: ماشي يلا تعالي في حضني عشان ننام
حور: يلا
عمر: تصبحي علي حاجه حلوه شبهك ياروحي
حور: تكون انت ياروحي
في الفجر
حور: بابا حبيبي قوم نصلي
عمر: مش قادر اقوم يلا نامي وسيبيني انام عشان عندي شغل بكرا
حور: قوم نصلي الفجر يلا
عمر: نصلي صبح نامي ياروحي
حور: هتقوم ونصلي فجر يلا
عمر: بصوت عالي يووووه بقا قومي صلي انتي لوحدك
حور: زعلت وقامت دخلت الحمام تتوضه ولبست الاسدال بس عمر قام دخل ورها يتوضه
عمر: انا اسف والله مش قصدي ازعقلك بس عندي شغل وكنت عايز انام
حور: عادي ولا يهمك روح نام وانا هصلي ونام
عمر: لم انا هنام امال مين هيقرا القران ويصلي بيكي
حور: عادي اصلي لوحدي
عمر مسك ايدها وهي طالعها
عمر: خلاص بقا انا اتاسفت اسف
حور: مش زعلانه ومتتاسفش انت عارف اني مش بحبك تتاسف
عمر: طيب يلا نصلي ابنوتي
حور ببتسامه: يلا
عمر صلي بحور وخلصو
عمر: تقبل الله ياروحي
حور: منا ومنك يارب ياقلبي
عمر: يلا ننام بقا
حور: عايزه اكل ايس كريم
عمر: 🤨🤨تاكلي اي دلوقتي اجبلك منين دلوقتي ايس كريم
حور: مش عارفه بس عايزه اكل
عمر: طيب لو حامل كنت قولت بتتوحمي بس لسه مش حامل يبقا اي ده
حور: معرفش بس عايزة ايس كريم يلا نطلع نجيب
عمر: حبيبتي الساعه لسه 4الفجر محدش هيكون فاتح
حور: ماليش فيه هندور
عمر: حور بطلي شغل الاطفال دلوقتي ويلا ننام
حور: زي بعضو يلا نجيب 🥺🥺
عمر: البسي النقاب ويلا لم اشوف اخرتها متجوز بنت اختي انا يلا
حور: ههههه ثانيه ولبس النقاب هيييي يلا
عمر: يلا
حور وعمر طلعو فضلو يدورو علي ايس كريم بس كله قافل
عمر: الكل قافل يلا نروح
حور: هنروح اخر مكان ده بس ونروح
عمر: حور انا تعبت من الف يلا نروح والصبح اجبلك ايس كريم كتير
حور: لع عايزه دلوقتي
عمر: استغفر الله يلا طيب نروح نشوف هناك هنا بس ده اخر مكان يلا
حور: يلا هييييييييي عمو فاتح يلا هتلي
عمر: يالهووووي اخير يلا تعالي اجبلك ها عايزه بطعم اي
حور: عايزه بالشوكلاته والفانليه والفروله والمانجا
عمر: ايييي متاخدي المحل كله وتروحي احسن
حور: ياريت 😂😂😂يلا هتلي
عمر: للو سمحت شكلها
حور: قلبي ياناس والله
عمر: ياك يطمر بس ونخلص
حور: شوف اقوله اي يقولي اي عيل بارد
عمر: بعد ده كله وبارد ماشي يلا بس نروح خدي
حور: يلا
عمر وحور روحو كانت الساعه 5ونص
عمر  : حاجه تاني يلا بقا انام ساعتين عشان هصحا علي الساعه 8البس وروح الجامعه
حور: اشي يلا خدني في حضنك وقرالي قران عشان انام
عمر: وه وه انا مش لسه قرالك في الصلي
حور: عايزه تاني عشان انام يلا
عمر: صبرني يارب يلا
عمر فضل يقرا قران لحور لحد منامو هم الاتنين
في الصبح
عمر صحي لبس وراح الجامعه وحور نزلت تقعد تحت
حور: صباح الخير
بوسي: صباح النور ياحبيبتي امال فين عمر
حور: راح الجامعه
بوسي: آه ربنا معا متيجي نطلع نقعد في الجنينه
حور: هفطر طيب
بوسي: طيب افطري عقبال مطلع اغير
حور: ماشي
منه: حور حبيبتي انا رايحه الجامعه عايزه حاجه
حور: ها لع بس خلي بالك من نفسك
منه: حاضر وانتي حاولي تبعدي عن الوليه دي وتاخدي بالك من نفسك
حور: حاضر سلام
منه: سلام
منه وهي طالعه خبطت في شخص
منه: مش تفتح ياعمه انت
_وانتي متفتحي ولا مش فاضي تبصي قدامك وعماله تبصي في الفون
منه: وانت مالك ابص براحتي وامشي براحتي في بيتنا
_بيتكم هو انتي مين
منه: وانت مالك انت اللي مين واي جابك هنا
احمد: ياسر حبيبي حمدالله علي السلامه
ياسر: الله يسلمك ياخالي
احمد: جيت ايمتا
ياسر: لسه جي دلوقتي حتي امي لسه هتيجي بس بكرا
احمد: تيجي بالسلامه يارب
ياسر: يارب خالو هي مين دي
احمد: دي منه بنت خالك محمد
ياسر: منه مين وخالي محمد مين
احمد: يوووه دي علياء قصدي انت نسيت خالك محمد
ياسر: بس هم اختفو من زمان ومحدش يعرف عنهم حاجه
احمد: فعلا بس لقينهم ودي علياء وحور جوه
علياء: هو مين ده ياعمي
احمد: ده بيكون ياسر ابن عمتك فاطمه وكان مسافر ولسه جي
علياء: تشرفنا ياخوي يلا ياعمي سلام وراي محاضر وعمر ابنك هينف*خني
احمد: هههه ماشي خلي بالك من نفسك سلام
علياء: سلام
احمد: يلا ياياسر يابني ندخل جوه
ياسر: وربنا لربي ام لسان دي بس لم تيجي
احمد: ههههه لو قدرت عليها ياياخوي يلا
ياسر: هوريك هعمل اي
ياسر: دخل لاقي حور قاعدها اتعرفه علي بعض وقعدو يتكلمو شوي
بوسي: يلا ياحور مين ياسر
ياسر: آه
بوسي: حمدالله على السلامة ازيك ياواد
ياسر: بقرف الله يسلمك الحمدلله بخير
احمد: هو انتي واخدها حور ورايحه فين
بوسي: هنطلع نقعد في الجنينه وهي مرات ابني اخدها فيها اي مكان
احمد: حور مش هتطلع عشان قاعدها مع ابن عمتها وعيب تسيبه وتطلع
حور؛: عمي عندو حق يلا اقعدي ياماما
بوسي: بقرف تيب
حور وياسر واحمد فضلو يتكلمو ويهزرو ويضحكو وبوسي قاعدها مفروسه
بوسي: قريب هندمكم كلكم واخلي ضحككم ده دموع بس استنو
محمد: ممكن اقعد جمبك شوي علي المرجيحه
لبني: اتفضل كدا كدا قايمه ادخل جوه
محمد: انا اسف اني زعقتلك بس انا مش بحب اشوفك مع حد غيري
لبني  : ليه هو صحبك وعادي
محمد: فتره وابقا اقولك ليه بس ياريت تسمعي كلامي ومتزعلنيش منك
لبني: حاضر
محمد: صافي يالبن كدا
لبني: حليب ياشطه
محمد: هههههه محدش قشطه غيرك ياقشكه يلا نلعب شوي ونروح نذاكر
لبني: يلا
عمر خلص محاضرات وروح البيت
عمر: ياسرررر
ياسر: قلب ياسر من جوه
عمر: هههههه بطل شغل المحن ده ياض اتلم
ياسر: ماله المحن ياجدع محلو اهو
عمر: حثل وصلت ايمتا
ياسر: الصبح ومن ساعتها قاعد انا وابوك ومرات خالي محمد وامك وحور نرغي ونهزر
عمر: حور كانت موجود
ياسر: اه
عمر: تمام بقولك اروح اغير وا جيلك
ياسر: اشطااا
عمر طلع اوضته عشان يغير وكانت حور فوق دخل الاوضه ومتكلمش حور استغربت راحت قايمه حضنه حبيبي مش سلم علي ليه
عمر: مهو ممكن تكوني تعبتي من الهزار والرغي قولت اريحك
حور: حبيبي غيران ولد اي
عمر: لع عادي
حور: لا والله مهو باين اللي حثل ان هو سلم علي ومش باليد وكنت طالعه مع امك بر بس ابوك مرداش وخلاني قعدت معا وقعدنا اتكلمنا عادي والله واخر حاجه انا محدش يقدر يملي عيوني ولا يضحكني غير بابا حبيبي وبس
عمر: بتثبتيني
حور:هههه حاجه زي كدا
عمر: طيب ماشي وطلعو يجرو وره بعض 



رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها (2) الفصل السادس 6 - بقلم جاسمين محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent