رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها (2) الفصل الخامس 5 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 البارت الخامس 5 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها كاملة

رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 الفصل الخامس 5

بوسي قامت دخلت اوضتها ورنت علي ساره
بوسي: ههههههه البت حور دي هبله خالص والله والواحد يعرف يضحك عليها بكام كلمه
ساره: ليه حصل اي
بوسي:......
ساره: ههههههههه وربنا هبله خالص بس حلوه هتنفع بس خلي بالك
بوسي: متخافيش يلا سلام
عمر: حور انتي متعرفيش امي فياريت متتعطفيش ولا تيجي جمبها
حور: عمر غلط اصلا انك تتكلم معاها كدا هي مهم كانت امك
عمر: انتي متعرفيهاش يعني انا متاكد انها هي السبب في اللي حصلك في الجزيره
حور: ليه متاكد معاك اثبات لكلامك عمر عارف الام ممكن تعنل اي شي بس متشوفش عيالها زعلانين او فيهم حاجه فامك مش هتعمل كدا
عمر: حبيبتي بصي محدش كان يعرف بسفرنا للجزيره غير ملك ومصطفي وهي سمعتني في مره وانا بتكلم وبقت عارفه فقوليلي بقا ملك ممكن تتفق مع احمد وساره
حور: لع
عمر: طيب ممكن مصطفى يتفق معاهم
حوور: برضو لا وبرضو امك مش تعمل كدا
عمر:حوررررر متعصبنيش انا تعبت
حور  : انت بتزعقلي ليه انا كلمتك
عمر: استغفر الله العظيم حور اطلعي فوق
حور: طلعت جري وهي بتعيط
احمد: عمر اهد مينفعش تعلي صوتك عليها كدا
عمر: يعني مش شايف هي بتعمل اي
مصطفي: فهمها براحه
عمر: اكتر من كدا كيف
امل: اهد طيب
عمر: منه مش عايزاك تسيبي حور خالص لاني متاكد ان امي هتستغل فرصه قربها من حور ماشي يامنه متسيبيش حور حتي لو طلبت منك رني عليها ورقبيها برضو
منه: حاضر ياعمر اهد متخافش
عمر: ربنا يسترها
امل: روح اطلع صالحها واهدو كدا انتو الاتنين
عمر:حاضر انا طالع
عمر طلع بيخبط علي الباب
عمر: ممكن ادخل
حور:......
عمر دخل وراح قعد جمبها علي السرير
عمر: حور بصيلي
حور: عمر سيبني دلوقتي
عمر: اسيب مين انتي هبله ولا اي ابت انتي
حور: سيبني انا يلا
عمر: حضنها طيب اسيب روحي كيف والنبي انتي اتهبلتي ولا اي علي كبر
حور: لا والله 🤨🤨🤨
عمر: حورتي انا عايش مع امي عارف هي ممكن تعمل اي ومتعملش اي
حور: اثبتلي طيب انها هي
عمر: انتي مش مصدقاني
حور: اكيد لع انا بصدق اي حاجه بتقولها بس مش قادر اشوف ام ممكن تعمل كدا في ابنها
عمر: طيب بصي قربيلها لحد مثبتلك بس اي حاجه تعمليها ووتحركي معاها تعرفيني انتي سامعه
حور: طيب 🙁
عمر: هههههههه شطورها حبيبت بابا يلا ننام بقا 😉
حور: لع يلا ننزل تحت مش عايزه انام من دلوقتي
عمر: 😒😒طيب يلا نروح لدكتورها تكشف عليكي
حور: لع انا كويسه وانا حلوه اهو مافيش حاجه قدامك والنبي لع
عمر: حور حبيبتي بطلي خوف منهم ويلا
حور: بص طيب لوحدي تعبت تاني نروح اشطااا
عمر: 😒اشطاااا هنعمل اي طيب لم مش هنام ولا هنروح لدكتوره
حور: 😉يلا نروح الملاهي
عمر: عند امك اتلمي
حور: 🙄🙄🙄لا والله ليه عملت اي لم اتلم
عمر: احنا خلاص اليل جه هنروح الملاهي دلوقتي عشان تكون زحمها ونتلزق في الناس وهتبقا كلها شباب
حور: مهي علطول بيقا فيها ناس وزحمها وبيبقا فيها شباب دايما
عمر: بجد علطول بتكون كدا
حور: 😂😂😂اه
عمر: طيب تعالي اوديكي مكان حلوه دلوقتي يلا
حور: طيب يلا 😑
عمر: يلا
لبني: في حاجه يامحمد
محمد: كنتي بتسالي علي حاجه مش فاهمه
لبني: اه بس محمود صحبك لم سمعني بكلمك وانت قولت خليها شوي كدا نادم علي وفهمهالي
محمد: وهو انتي بتوافقي ليه لم انا قولتلك هفهمك
لبني: وفيها اي يعني هو صحبك وعادي وفهمالي حلو والله
محمد: وانتي بتوافقي ليه يفهمك
لبني: مهو انت قولت مش فاضي
محمد: وقولتلك شوي وافهمك صح
لبني: اه
محمد: طيب مستنتيش ليه
لبني: وفيها اي يامحمد عادي
محمد: مش عادي ولو شوفتك طلبتي منه حاجه او هو طلب منك حاجه ووافقتي مش عارفه هيحصلك اي انتي سامعه
لبني: بعياط وفيها اي يعني وانت اصلا ملقكش الحق تزعقلي كدا
محمد: لبني متعصبنيش زياده انا امشي احسن
لبني بعد ما محمد مشي قاعدها علي السرير وقعدت تعيط
بوسي: ااي ياحمد بص هتعمل اي
احمد: هتعملي اي
بوسي: هخلي الحلوه اللي مصدق تمثيلي تثق فيه وبعدين بقا هوريك هعمل فيها اي
احمد: جامدا يابوسي والله
بوسي: انا جامد طول عمري يابني
احمد: حثل والله انتي اجمد من اختي ساره ابرنسيسه
بوسي: اتلم ياض انا مرات عمك
احمد: عم مين عمي بيودع وانتي وتكه
بوسي: بطل ياقليل الادب يلا هقفل عشان اروح اشوفها فين وامثل شوي قدامها
احمد: روحي ياوتكه
بوسي: باي
عمر: وصلنا بس غمضي عيونك
حور: يلا بطل شغل عيال صغار افتح الباب
عمر: قولت تغمضي عينك يلا ولا هروح
حور: بارد اهو غمضت
عمر: هاتي ايدك بقا وامشي زي مانا نمشيكي
حور: طيب يلا
عمر فتح الباب ودخل هو وحور
عمر: فتحي عيونك
حور: حاضر 😳😳😳😳😳
عمر: اي رايك
حور: بيجنن الله
عمر: ده المكان اللي انتي كنتي بتحلمي وانتي صغير تعمليه في البيت صح ولا لا
حور: صح انا كان نفسي اعمل جنينه ليه انا لوحدي واملها ورد واعمل فيها حمام سباحه عشان لم اكبر انزل فيه براحتي ومحدش يشوفني ويبقا مختصر وخلي في المكان سرير احلامي ويكون كل حاجه بنفسجي
عمر: اهو حلمك ده انا بعمل فيه من ساعه مانتي اختفيتي لاني كان عندي امل انك هترجعي فكنت مجهزو حور حضنت عمر
حور: انا بعشقك مش بحبك بس بموت فيك ياحياتي انا ياحل بابا في الكون ده كله
عمر: ههه وانا بعشقك ياروح قلب بابا من جوه
حور: مش اكتر مني
عمر: لا اكتر بكتير انا لو في حاجه تقدر توصف حبي هقولها بس للاسف انا عديت مرحلت الحب والعشق ولسه هخترع كلمه لينا
حور: عمر اوع تبعد عني ابدا لان لو بعدت المره دي ممكن اموت
عمر: بصي طيب في حد يقدر يعيش من غير حياته او في حد يقدر يعيش من غير روحه او قلبه
حور: لا
عمر: طيب يبقا انا ابعد كيف عن روحي وقلبي وحياتي يامجنونه انتي
حور: بعشقكككككك
عمر: وانا كمان بعشقككككك
حور: عايزه انزل حمام السباحه
عمر: روحي البس جوه غيري وتعالي ننزل انا وانتي
حور: اشطااا
عمر: طفله والله يلا
امل كانت نايمه وعطشت فقامت تشرب ملقتش ميه فنزلت تحت تجيب ميه ولقت احمد قاعد في الصاله
امل: احمد صاحي ليه في حاجه
احمد: عادي مش جيلي نوم انتي اي صحكي لحد دلوقتي
امل: انا نمت بس عطشت ونزلت اجيب ميه
احمد: اه امل
امل: اي ياحمد
احمد: نسيتي حبنا
امل: انت كنت حبي الوحيد وانا مقدرش انسا ياحمد الحب بيجي مره واحدها بس في العمر بس النصيب بقا خلاني لخوك
احمد: فعلا ومهم النصيب بيعمل حبنا متنساش
امل: فعلا انا اتجوزت اخوك اه غصب عني بس كنت بحترمه جدا وهو كان بيحترمني ويحبني بس انا مقدرتش احبه خالص
احمد: وانا رغم اني اتجوزت بوسي وخلفت منها بس لحد دلوقتي بحبك ومش بقدر انساكي
امل: خلاص بقا متفتحش علي الماضي وانسا احنا كبرنا علي الحب داحنا خلاص هنكون جد وجدي بعد فتره
احمد٠:حتي لو بقينا اي مش هقدر محبكيش عارفه لسه معايه كل تذكار منك وشايله
امل: وانا كمان
منه: ماما ياماما
امل: اي ياحبيبتي
منه: انتو اي صحاكم لحد دلوقتي
امل: ها عادي نزلت اجيب ميه انتي اي نزلك
منه: بقولك عايزاكي تيجي معايه بكرا بس كنت ناسي اقولك ورحت اوضتك ملقتكيش فقولت انزل اشوفك تحت
امل: اجي معاكي بكرا الجامعه ليه في حاجه
منه: لع عادي بس طلبو بابا وانا قولتلهم انه ميت فطلبو اجيب ماما
احمد: انا هاجي معاكي انا في مقام ابوكي
منه: ماشي بكرا ابقا جهز نفسك عشان هنروح الساعه 11
احمد: ماشي
عمر وحور فضلو يسبحو ويلعبه لحد مزهقو
عمر: ها خلصتي يلانا نطلع ننام بقا
حور: هنام هنا شوف المنظر وعلطول هنام هنا
عمر: لو نمنا هنا وصحينا وطلعنا عليهم هيقولو كنتو فين
حور: متخافش مش احنا هنقوم نصلي الفجر ونبقا نطلع
عمر: ماشي يلا تعالي في حضني عشان ننام
حور: يلا
عمر: تصبحي علي حاجه حلوه شبهك ياروحي
حور: تكون انت ياروحي


رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها (2) الفصل الخامس 5 - بقلم جاسمين محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent