رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها (2) الفصل الرابع 4 - بقلم جاسمين محمد

الصفحة الرئيسية

رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 البارت الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها كاملة

رواية منتقبه خطفت قلبي بعيونها الجزء الثاني 2 الفصل الرابع 4

عمر اخد حور وطلعو عشان يرتاحو وخلها اخدت دش وغيرلها واخدها في حضنه ونامو
الصبح
عمر صحي قبل حور ونزل يجبلها فطار
عمر: صباح الخير
احمد وامل: صباح النور حور عامله اي
عمر: كويسه ممكن ياماما امل تجهزي فطار لحور عشان اخدهولها فوق
امل: من عيوني ياحبيبي
احمد: ممكن افهم كل اللي حصل امبارح ده
عمر: بابا والله هقعد انا وحور نحكي كل حاجه بس لم تفوق هي
احمد؛: تمام ياعمر خلي بالك منها
عمر: دي حياتي يعني مش مستني حد يقولي خلي بالك من حياتي
احمد: ربنا يسعدكم ويخليكم لبعض يارب
عمر: يارب
امل: خد ياحبيبي الفطار اهو
عمر: شكرا
عمر اخد الفطار وطلع فوق
حور كانت بتحلم باللي كان حصلها وان احمد مقرب نحيتها وراحت قامت مفزوعه كان عمر دخل الاوضه راح جري حط الاكل علي التربيزه وجري عليها وحضنها
عمر: حوريتي اهدي ياقلبي مافيش حاجه انا معاكي اهو اهدي
حور: احمد عايز يضربني
عمر: ميقدرش انا جمبك وحياتك لندمهم المره دي ندم يخلوهم ميرفعوش عنيهم بس من الارض
حور: عمر متسيبنيش
عمر: مقدرش اسيب حياتي اهدي بقا انا معاكي
حور: عمر انا بحبك
عمر: وانا بعشقك ياحوريت عمر يلا تعالي افطري دانا نزلت جبت الفطار لحد هنا اهو
حور: مليش نفس خليني في حضنك كدا وبس
عمر: وه وه كيف ده يابنت عمي دانا اللي نزلت جببته ومعندناش حرمه متسمعش كلام جوزها انتي فاهمه
حور: ههههه عثل وانت بتكلم صعيدي
عمر: انا عندي استعداد اعمل اي حاجه بس اشوف الضحكه الحلوه دي علي وشك ياروحي انتي
حور: ربنا يديمك في حياتي ياحياتي
عمر: يارب ياحوريتي يلا نفطر بقا وقام جاب الاكل وقعد ياكلها بايدو لحد مخلصو
عمر: اروح انزل الاكل واجيلك
حور: متسيبنيش لوحدي استنا انزل معاك
عمر: خليكي مرتاحه
حور: لع خدني معاك ونطلع نقعد انا وانت في الجنينه
عمر: يلا بس اهدي البس حاجه واسع والنقاب
حور: ليه هنزل بلبجامه وهي واسعها ومافيش حد غير عمي فليه النقاب
عمر: وحيات طنط وعمك ده مش راجل ولا اي وممكن مصطفي يجي او نلاقي عمو الجنايني في الجنينه
حور: طيب هلبس النقاب والاسدال
عمر: ايو كدا وستني انا اللي البسك النقاب عشان اظبطه
حور: بعرف اظبطو والله 🤨🤨
عمر: انا اللي هظبطو يعني انا اللي هظبطو
حور: طيب استنا البس الاسدال وظبطه 😑
عمر: ايو كدا بنوتي حبيبتي اللي بتسمع الكلام.
حور: تصدق كان نفسي اسمع بنوتك دي من زمان كانت وحشاني اووي
عمر: ومقولتليش ليه يابنوتي القمر
حور: عادي
عمر: يلا طيب يابنوتي البسك النقاب
حور: يلا
حور: حبيبي انا كدا مش شايفه حاجه ابعدو شوي عن عيني
عمر: هو كدا حلو وعاجبني
حور: مش شايفه حاجه
عمر: عادي ممكن اشيلك وامشي بيكي
حور: زي بعضو نزلو شوي عن عيوني والله مش شايفه حاجه
عمر: مش عايز حد يشوف عيونك السمر دول غيري
حور: مين هيشوفه دانا في البيت
عمر: ولا البيت ولا بر البيت
حور: نزل النقاب بقا حبه😘😘😉
عمر: بت انتي اتلمي عشان بثبت
حور: يالهوووي بقااا بابا بيثبت 😉😂😂😂😂
عمر: ربنا محدش كان يعرف يثبتني غير انتي بس ومحدش هيعرف غيرك 😂😂😂😂
حور: خلي حد يجر انه يثبتك كدا وانا اعمل فيه اي 🤨🤨🤨
عمر: هههههه متخافيش يلا كدا بقا حلو يلا ننزل
حور: يلا يابابا
امل: عامله اي ياحبيبتي
حور: الحمدلله ياماما
امل: تستاهلي الحمد ياروحي
حور: امال فين بابا احمد ومنه ولبني ومحمد
احمد: انا موجود اهو
حور: يارب دايما موجود والباقي فين
امل: منه راحت الجامعه وفاضلها ربع ساعه وتكون هنا ولنبي محمد راح يوديها الدرس لانه بعيد
حور: ااه تمام
عمر: يلا نطلع الجنينه
حور: يلا
ساره: احمد انت لو متصرفتش بجد انا هق"تل حور دي واخر كلام يلا اتصرف وخلصني منها
احمد: اهدي بس وانا هتصرف
ساره: بسرعه يلا
بوسي: فشلت حتي المره دي
احمد: اعمل اي في البنت دايما بيجي ينقزها
بوسي: ابني مستحيل يقدر يسيبها وانت كل خططك بتفشل
احمد: طيب متفكري انتي وتقولي خطه
بوسي: هفكر واقولكم المهم دلوقتي انا هروح عشان المفروض اكون وصلت من بدري البيت
احمد: تمام
بوسي: ساره انتي واحمد استخبو حلو انا بحظركم اهو
احمد وساره: تمام
عمر طلع هو وحور وقعدو يهزرو ويطمرجحو علي المرجيحه لحد ما منه ولبني وملك ومصطفي ومحمد جه
لبني: يلو نلعب
محمد: اه يلا فكر حلوه
عمر: لا والله 🤨🤨
محمد: اه يلو نغير الجوه ده ونلعب
ملك ومصطفي: يلا
كله وافق معا عمر
حور: بابا حبيبي وافق تلعب معانا
عمر: انتي تعبانه فهترتاحي
حور: فين ده يلا مهو لو تعبت ابقا اقولك يلا بقا نلعب
عمر:طيب يلا
فضلو يلعبو ويجرو ور بعض لحد ما حور حست انها دايخه راحت وقفت وتقعدت وكله جري عليها
عمر: حور حبيبتي مالك انتي كويسه
حور: حاسه اني دايخه بس اهد
عمر: انا قولت مش هنلعب انتي اللي اصريتي
حور: اهد انا كويسه والله اهد بس يلا نكمل
عمر: تكملي كيف وانتي كدا
ملك: عمر عندو حق كفايه ولا يندخل عشان نتغدا اثلا
حور: طيب يلا
دخلو وقعدو ولسه هيتغدو حور حست انها عايز ترجع قامت جرت علي الحمام
عمر: قام جري ورها
عمر: مالك فيكي اي
حور: معرفش حاسه اني دايخه وعايز ارجع مش عارفه في اي
امل: ممكن تكون اخدت برد في معدتها اهد ياعمر
عمر : انتي مش شايفه منظرها اهد كيف
حور: اهد بس ياحبيبي انا كويسه ماما ممكن شوي مياء بسكر
امل: حاضر ياحبيبتي
امل عملت لحور ميه بسكرا شربتها وقعدت وهم قعدو جمبها وفضلو يهزرو لحد ما بوسي دخلت عليهم
بوسي: وحشتونييييي
عمر: لا والله حمدالله على السلامة
بوسي: الله يسلمك في اي
عمر: هسالك سوال وتجاوبي بصراحه عشان وحيات حور لو كدبتي مش عارفه ممكن اعمل اي
بوسي: اانت نسيت اني امك ولا اي ياعمر وطي صوتك وانت بتكلمني
عمر: وانتي نسيتي اني ابنك ولا اي ودي مراته
حور: اهد ياعمر في اي
عمر: حور متتكلميش دلوقتي خالص ممكن اعرف مين عرف احمد وساره علي مكاني
بوسي: وانا اي عرفني ياحمد يابني
احمد: محدش كان يعرف مكاني غيرك انتي ومصطفي وملك ومصطفي وملك مقالوش ييبقا مافيش
بوسي: ها انتطق قول مافيش غيري انا
عمر: آه مافيش غيرك
بوسي: بقا تشك ان امك السبب في اللي حصل معاك
عمر: مهو مين هيكون قالهم علي مكاني
بوسي: عمر انا امك وبحبك اه يمكن مش بحب حور بس هي مرات ابني يعني لازم اخاف عليها مش اعرضها للخطر
عمر: عارفه يامي انتي الوحيد اللي مهم تمثلي قدامي ان مش انتي السبب مستحيل اصدقك ولا اثق فيكي
بوسي: بعياط مزيف ليه بس يابني دانا بحبكم كلكم وبخاف عليكم والله بوسي صعبت علي حور راحت قايمه هخدتها في حضنها وفضلت تتطبطب عليها
حور: اهدي يامرات عمي هو بس زعلان علي اللي حصلي ومتعصب اهدي بس وانا بتاسفلك مكانه
عمر: حور انتي متعرفيش حاجه متتعاطفيش معاها
حور: عمر بس هي مهم كانت امك فاسكت خالث
بوسي: يابنتي انا مقدرش اعمل فيكي حاجه صدقيني
حور: مصدقاكي اهدي بس ويلا قومي ارتاحي في الاوضه
بوسي: حاضر
بوسي قامت دخلت اوضتها ورنت علي ساره
بوسي: ههههههه البت حور دي هبله خالص والله والواحد يعرف يضحك عليها بكام كلمه
ساره: ليه حصل اي
بوسي:......
ساره: ههههههههه وربنا هبله خالص بس حلوه هتنفع بس خلي بالك
بوسي: متخافيش يلا سلام



رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها (2) الفصل الرابع 4 - بقلم جاسمين محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent