رواية جحيم عاشقي (2) الفصل الرابع 4 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني البارت الرابع 4 بقلم زولة وحيد

 رواية جحيم عاشقي الجزء الثاني 2 الفصل الرابع 4

اسر :في ايه مش انت اهو هتتجوز حبيبتك وانا كمان عايز اتجوز حبيبتي
يزن :بابا انت بتقول ايه
آسر :اللي سمعته
تقى عيونها دمعت وجريت ع الاوضة
يزن بغضب :مانت متجوز اهو ومخلف ليه عايز تتجوز تاني
آسر بغضب :أخرس صوتك مايعلاش عليا وراح ع اوضة التمرين
يزن اتنهد بغضب
مروة بدلع :حبيبي يلا نروح الجنينة
يزن :لا انا مش عايز
عند تقى وهند وزينب
هند :ع فكرة ياتقى الغلط غلطك انتي ازاي بعد السنين دي تتخلي عن آسر بالسهولة دي
زينب :آه هند معاها حق
تقى :اعمل ايه لو ماعملتش كدا يزن كان هيكرهني
زينب :تقى انتي مدلعة يزن اكتر من اللازم
هند :آه مش اي حاجة لازم تنفذيهالو
تقى :آه فعلا انا غلطت بس مش هينفع اندم بعد ماغلطت
عند يزن في الاوضة
غزل دخلت
غزل :هتتجوزها؟
يزن :آه ياغزل ممكن اعرف انتي ليه زعلانة
غزل :لا ابدا انا مش زعلانة خالص
يزن :امال ليه كل مرة بتسأليني إذا هتجوزها؟
غزل :لا أصل دي أسئلة عادية
يزن قرب منها
يزن :اها أسئلة عادية... كنت مفكرك بتحبيني
غزل بارتباك :لالا انت اتجننت ازاي احب واحد زيك
يزن وهو بيقرب :ليه.... انا كل البنات بيحبوني... ليه انتي لأ
غزل :ل لأن.. يزن ابعد شوية
يزن بتوهان :مش هبعد ياقطتي
فجأة تلفون غزل رن
غزل :الو
..:ازيك ياغزل
غزل :الحمد لله مين معايا
.. :نسيتيني ياغزل نسيتي رفيقك اللي كان بيقولك غزالتي
غزل بفرحة :ادهم
أدهم :آه أدهم نفسو
غزل بفرحة :ازيك يا أدهم
أدهم :الحمد لله انا قدام الجنينة اطلعيلي علشان عايز اكلمك في موضوع
غزل :آه جاية وقفلت السكة واتجهت ع الباب علشان تفتحو
يزن مسكها من ايدها
يزن :مين أدهم دة
غزل :دة أدهم رفيقنا في المدرسة
يزن :اللي كان بيقولك غزالتي
غزل :اه انا هروح فك ايدي بقا
يزن :لا مش هتقابليه
غزل باستغراب :ليه
يزن :لاني مابحبه ومش مرتاحلو
غزل بعدت ايد يزن
غزل :وانا مالي تحبه ولا تكرهو
وطلعت من الاوضة
يزن :آه صح انا مالي انا ليه بتصرف كدا... يزن ركز دي مش مروة حبيبتك دي غزل هي زي اختك بس مش اكتر ومش لازم تفكر في بنت غير مروة لانو كدا يمكن اكسر قلبها
عند غزل طلعت الجنينة
أدهم حضنها
يزن كان شايفهم من البلكونة
يزن بغضب :هو ازاي يحضنها كدا
أدهم :تعالي نروح ع مكان تاني لانو هنا في حد بيبص علينا وشكله زعلان
غزل بصت لفوق يزن كان بيبصلهم
غزل :لا  مش هقدر تعال انت ادخل وسلم ع ماما بالمرة
أدهم :اوك بس خلينا نقعد هنا شوية
غزل :اوك
غزل وادهم قعدوا وكانو بيضحكو ويزن بيبصلهم بغضب
يزن نزل بس لقا مروة
مروة :يزن رايح فين
يزن :تعالي
يزن ومروة طلعوا عند غزل وادهم
يزن :ازيك يا أدهم
أدهم :كويس امال مين البنت دي
غزل :دي حبيبتو
أدهم :اها ازيك
مروة :الحمد لله
مروة ويزن كانو واقفين لمدة قدام غزل وادهم
غزل :انتو هتوقفوا كدا؟
يزن :لا هنقعد تعالي حبيبتي
أدهم :غزالتي يلا نروح
يزن بغضب :مليون مرة قولتلك ماتقولها غزالتي
أدهم :آه وضربتني قبل كدا كمان
غزل :بجد؟
أدهم :آه الإنسان دة مجنون
غزل بضحك :آه
أدهم مسك غزل من ايدها يلا
غزل :ع فين
أدهم :ندخل جوة
يزن بغضب :ابعد ايدك عنها يا اااادهم
غزل :يزن في ايه انت ليه مزعوج
أدهم :آه انت ليه مزعوج اوعى تكون حبيبتك وانا مابعرف
يزن بغضب :اه
أدهم :لا ماحذرت انا جاي اخطبها وبعدين انت هتتجوز ازاي يكون عندك حبيبتين
يزن بغضب :ايه ياروح امك
غزل بغضب :يزن خلاص بلاش تجيب سيرة مامتو انت بتعرف انها اتوفت
أدهم عينه دمعت
وغزل لاحظت دة
غزل :انا اسفة يا ادهم
واخدته ع القصر
يزن قام بغضب :هو ازاي عايز يخطبها
مروة مسكته
مروة بدموع:في ايه يايزن انت بتحبها هي؟
يزن :لا انا انا بس انفعلت وقولت كدا لاني مابحبو 
ودخل بسرعة ع القصر ومروة لحقتو
عند غزل وادهم 
غزل :أدهم الكلام اللي قولته برا حقيقي 
أدهم :آه امال انا هسافر من اسكندرية لحد القاهرة بدون سبب؟...... غزل انا عايز اتجوزك 
غزل :بس أدهم انا مابحبك 
أدهم :مش مشكلة هتحبيني بعد مانتجوز 
غزل :معرفش طب ممكن تديني وفت افكر
أدهم :خدي راحتك
يزن كان دخل وسمع كل شي 
أدهم :طب ممكن اناديكي حبيبتي؟ 
يزن كور ايدو بغضب 
يزن :لا مش ممكن 
أدهم :ليه ان شاء الله مانت بتنادي البنت اللي هتتجوزها حبيبتي 
غزل :خلاص بقا يزن أدهم كفاية 
وراحت ع اوضة زينب واياد
يزن قرب من إياد بغضب 
يزن بغضب :خليك بعيد عنها وخليك عارف انك مش هتتجوزها وإلا هدفنك حي
أدهم :هنشوف 
يزن راح بسرعة ع اوضتو
وادهم طلع من القصر
بعد مدة 
ياسمين دخلت بغضب ع اوضة اياد
ياسمين :انت عملت ايه يا إياد 
إياد بعدم فهم :ايه
ياسمين بغضب :ضربت باسل لا وكمان قولتلو يبعد عني بسببك نحنا انفصلنا
إياد في نفسه :ياسلااام احلى خبر
إياد :انا؟... ياسمين في رأيك وشي البريء دة ممكن يعمل كدا انا مظلوم 
ياسمين :إياد انا مش بهزر
إياد وهو بيقرب منها :وانا مش بهزر....ياسمين انا.....

رواية جحيم عاشقي (2) الفصل الرابع 4 - بقلم زولة وحيد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent