رواية صعيدية امتلكت قلب الاسد الفصل التاسع عشر 19 - بقلم رنا احمد

الصفحة الرئيسية

 

رواية صعيدية امتلكت قلب الاسد الفصل  التاسع عشر 19 بقلم رنا احمد

 رواية صعيدية امتلكت قلب الاسد الفصل  التاسع عشر 19

في منزل حور ...
كان يجلس اسد وهو ينظر إليها باشتياق كبير أما هي فكانت تشعر بالأمان لا تخاف من اي شي فقد جاءها امانها معشوقها كان يجلس اسد وهو متقمص شخصيه خلف كبير العائله وقمر وسما في دور زوجاته الاثنان وسليم وزين في دور أولاده فقد ساعدهم في ذلك احمد بعدما علم بعشق حور ل اسد  فكان عليه أن يفعل اي شي من أجلها ف حسان واهل البلد جمعيا لم يروا الحاج خلف منذ فتره طويله فهو يعيش في اسوان ويأتي كل فتره طويله وذلك قد ساعد اسد والجميع في نجاح مخطاطهم .
حسان بارتباك وقلق /اهلا ي كبير منورنا والله البلد كلها منوره والله .
اسد بخبث ومكر/لا ي شيخ بقا كده ده انت حسابك معايا عسير ي حسان عايز تجوز بنت اختك حور بتي الي مربيها كده من غير ماتقوليلي ده انا هسيقك المرار الطافح .
حسان بخوف شديد/مش القصد والله ي كبير هو احنا لقينا بركه الي انت برضك .
سما بغيظ /ماخلاص عاد ي حاج الراجل ميقصدش حش في الموضوع عاد .
حسان بابتسامه /تسلمي ي ست انشراح تسلمي ي ست الناس بت ي شربات جيتي في وقتك عمك خلف جيه عارف أنك من زمان بتحبيه وهو الي مربيكي .
شربات بابتسامه وسعاده وهي تحتضن اسد تحت نظرات حور التي توحي بهلاكها .
حور بغيظ شديد وتوعد /هقتلك ي شربات نهايتك علي ايدي .
شربات وهي تتفحص اسد باستغراب /جرا ايه ي عم خلف مالك خاسس كده ليه ده انت كنت طول بعرض .
حور وهي تتدفعها بغيظ وغيره /كش ي شربات كش وابعدي كده بدل ماطلع جناني عليكي .
شربات بغيظ /شوف البت الكياده وانتي مالك ي اختي ده عم خلف بتاعنا كلنا .
حور وهي تمسك اسد بتملك /لا ي اختي خلف ده بتاعي انا بس .
اسد بهمس وعشق /اموت فيكي وانتي غيرانه عليا .
حور بابتسامه وهمس /علشان بموت فيك ي حبيبي .
حسان بغيظ شديد/ماخلاص ي بت ي حور واقعدي المأذون زمانه علي وصول  .
حسن بطمع وجشع/والله وهتبضلك في القفص ي واد ي حسن .
حسان بابتسامه وهو ينظر إلي زين /عامل ايه عاد ي دكتور وهدان ي رافع راسنا انت في العالي.
زين بغرور وثقه مصتنعه /اه والله عاد مش عارف اقولك ولا ايه الشغل كتير اوي ده الواحد مش عارف ينام.
شربات بابتسامه/اه والله ي عيني تلاقيك مش ملاحق .
زين بخبث ومكر/اه والله ي ست شربات مش عارف اقولك ايه ولا ايه ايه امبارح كنت بعمل عمليه لواحده المراره كانت تعباها جوي جوي صراخها قطع قلبي .
شربات باستغراب /واحده واه عاد بس انا الي اعرفه انك دكتور بيطري بتاع بهايم وكده .
سليم بضحك علي مظهره /هههههههه.
زين بارتباك /احمم وايه المشكله عاد مكالها أرواح .
حسان بابتسامه /وانت ي عارف اه عليك انت طول عمرك غاوي فراعنه واثار مش كده .
سليم بخبث ومكر /أكده .
شربات بضيق وزهق /بس اسكت ي حسان ده حكايات الفراعنه دي كلها استغفر الله العظيم ده بيقولي أن خوفو الهرم الكبير ده كان عايش حياته استغفر الله العظيم كلها قله حياه .
حسان باستغراب /واه عاد ايه رايك في الحديد ده ي عارف ي ولدي .
سليم بغيظ شديد/لا فيه دي عندكم حق كان بياخد حتشبسوت وراء الهرم وبيخربوها جرا ايه ي حاج خلف متخلصنا في الليله دي شويه كمان وهيقولك متعرفش ابو لهب عنده كان سنه .
اسد بخبث ومكر/اسمعني زين ي حسان الجوازه دي مش هتم واصل وده اخر كلام .
حسن بغضب شديد/ليه عاد أكده ي عمي خلف .
اسد بحده وغيظ /اولا ي اخويا علشان الي اتفقتوا عليه ده مش مهر يليق ب حور احنا عايزين فدانين .
حور بغيظ وهمس /هي حصلت انت هتجوزني ليه بفدانين ي اسد .
اسد بغيظ وهمس /اكتمي ي مصيبه مش وقتك .
سعديه والده حسن بغضب /فدانين ليه أن شاء الله بنت بنوت ولا ايه ده احنا وخدنها خرج بيوت .
قمر بغيظ شديد/جرا ايه ي وليه لميها احسالك .
سعديه بغيظ شديد/وان ملهمتهاش ي اختي مش دي الحقيقه ده انتوا المفروض تتدفعولنا كمان دي ب خمسين لسان .
حور بغيظ وتوعد/مابلاش ي سعديه .
سعديه بغيظ شديد/بلاش ليه ي اختي هخاف ولا هخاف دي جوازه الشؤم والندامه .
قمر وهي تغمز الي روح ب مكر /مش كده عاد ي بت ي حور الست سعديه ست الناس اعتزري ي بت .
حور بخبث ومكر/متزعليش مني ي ست سعديه حقك عليا .
قمر بخبث ومكر/واه عاد ي حور مش تفرحي حماتك علي جهازك ده شئ وشويات .
حور بغيظ شديد/اه وماله تعالي ي حماتي في الاوضه الي فوق .
لتسير سعديه الي الاعلي تحت نظراتهم الماكره.
حور بخبث ومكر/وحدوووه .
قمر وهي تكتم ضحكاتها/لا الله الا الله محدش بياكلها .
ليصعدوا وراءها الي الاعلي ليلقونها درسا لن تنساه .
بعد فتره ..
كان يجلس المأذون اما حور فكانت تجلس بترقب ليقف اسد بغضب جحيمي.
/الجوازه دي مش هتم غير علي جثتي ي حسان .
حسان بغضب /اسد باشا .
حسن بغضب جحيمي/الجوازه دي هتم غصبن عن عين اي حد .
حور بغضب شديد/لا مش هتم ي حسن وانا مش هكون غير ل اسد .
اسد بحده /بقا هي دي الامانه الي سبتهالك ام حور ي حسان عايز تجوزها لواحد زي ده .
حسان بغضب /حسن احسن منك مليون مره مستحيل يعمل فيها الي انت عملته .
في تلك الأثناء كان يسير احمد ومعه فتحيه وهنيه زوجات حسن .
احمد بغضب /لا ي عمي حسان الراجل ده اوسخ انسان في الدنيا .
فتحيه وهي تمسكه بغيظ /جاي تتجوز علينا ي عره الرجاله.
هنيه بغضب جحيمي/انت عارف توكلنا لما تجيب واحده تالته ي راجل ي ناقص .
فتحيه بغضب /ده انتي ربنا رحمك منه كان هيتجوزك ويرميكي .
هنيه بغضب /بعد ما ياخد كل الي معاكي ده راجل ناقص وواطي عايش علي فلوس النسوان .
فتحيه بغضب شديد/قدامي قدامي ي عره الرجاله .
ليسيروا الي الخارج لتسرع حور واخيرا في احضان معشوقها الذي اشتاقت إليه كثير أما هو فكان يحتتضانها بشده حقا اشتاقا لها اشتاق لكل انشا بيها.
حور بدموع واشتياق /اسد اسد وحشتني جوي جوي ي حبيبي اوعاك تسبني تاني ي اسد اوعاك انا كنت ميته من غيرك ي اسد .
اسد بدموع واشتياق واعتزار لها /انتي الي وحشتيني اوي ي حور اوي انا اسفه ي حبيبتي اسف علي كل الي عملته فيكي صدقيني ي حور كنت بتعذب زيك بالظبط كنت بتمنا الموت كل دقيقه وانتي مش جنبي .
حور بدموع وهي تحتضن وجه بيدها /الف بعد الشر ي مالك قلب حور من جوه بحبك ي اسد بحبك جوي .
اسد وهو يقبل يدها بعشق/وانا بموت فيكي ي روحي .
حسان بابتسامه وسعاده لسعادتها/طب يلا عاد علشان المأذون يكتب الكتاب .
وبالفعل تم كتب كتاب حور وأسد من جديد لتتعالي الزغريط وتعم الفرحه أرجاء المكان .
حسان بابتسامه وحنان /الف مبروك ي روح خالك طالما مبسوطه كل شي يهون انتي عارفه انك اغلا حاجه عندي صوح .
حور بابتسامه وسعاده /صح ي خالي ربنا ما يحرمني منك واصل ..
قمر بابتسامه وسعاده/مبروك ي حور الف مبروك .
حور بمرح وضحك/ههههه الله يبارك فيكي ي ضرتي.
حسان بابتسامه وسعاده//والله البلد نورت بيكي .
قمر بابتسامه /تسلم يارب .
زين وسليم بسعاده /الف مبروك ي مرات اخونا .
سما وهي تحتضنها بحنان/نورتي حياتنا من تاني ي حور وحشناجنانك .
حور بسعاده وحب كبير لهم /الله يبارك فيكم ي غالين .
اسد وهو يحملها بعشق وسعاده لاتوصف /يلا بقا ي روحي علشان تنوري حياتي الي ضلمت من غيرك بحبك ي حور بحبك اوي .
حور بسعاده وعشق لا ينتهي /وانا بعشقك ي روح حور ومالك قلبها .
واخيرا قد اجتمعوا العاشقان من جديد ❤️❤️❤️.
في فيلا اسد .....
في غرفه سليم وزين ...
كانوا يجلسون بارتياح واخيرا بعدما اعادو حور الي اسد من جديد.
زين بسعاده وارتياح /ياه الواحد دلوقتي ارتاح راحه بعد حور مارجعت البيت .
سليم بابتسامه /عندك حق ي زين بجد دي احلا حاجه حصلت .
زين بابتسامه وهو يمسك يد أخيه بترقب /المهم طمني عليك انت بخير .
سليم بابتسامه /اطمن ي زين انا الحمد لله بخير زين ربنا يخليك ليا علي كل الي عملته معايا مش عارف من غيرك كنت عملت ايه.
زين بابتسامه/انت عبيط يلا ولا ايه ده انت توأمي نصي التاني وبعدين هو انا بس ي اخويا الي وقفت جنبك .
سليم بابتسامه وسعاده /ورنا كمان ربنا يخليكم ليا انتوا الاتنين .
زين بابتسامه/طب شد حيلك بقا علشان نفرح بيكم .
سليم بجديه /مش قبل منخلص السنه دي انا وانت وندخل كليه الهندسه زي مأطول عمرنا بنحلم انت عارف انها دخلت كليه الطب مش هتجوزها وانا أقل منها ي زين المهم اننا نركز في هدفنا كليه الهندسه والشركه الي طول عمرنا بنحلم نعملها سواء .
زين بابتسامه/عندك حق ي سليم لازم فعلا نفكر في كده  .
في غرفه اسد ...
كانت تجلس حور في احضان اسد باشتياق حقا الان تشعر وكأنها في الجنه.
حور بسعاده وعشق/ياه ي اسد ده كنت ميته مفيش حاجه ادفا عندي من حضنك في الدنيا انا كنت حاسه اني عريانه قدام الناس.
اسد وهو يقبلها بعشق/روح قلبي انا دلوقتي بس حاسس اني قادر اتنفس انتي مشيتي وخدتي روحي معاكي كل ماكنت بفكر أن الحيوان ده ياخدك مني دمي بيفور .
حور بغيظ /ي سلام ي اخويا والست قمر الي كنت عمال تتدلع معاها وانا اولع نار .
اسد بابتسامه/والله البت قمر دي بجد جدعه وقفت معايا اوي ي حور علشان ترجعك ليا من تاني .
حور بابتسامه واسعه/كده كده كنت هرجع ليك تاني لاني ملكك واتخلقت ليك انت وبس بحبك ي اسد بحبك جوي .
اسد وهو يقبلها بعشق /وانا بموت فيكي ي روحي.
ليغرقون سويا في بحور العشق الذي خلقت لهم فقط ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️...
بعد مرور عده اشهر ...
في المستشفي ...
كان يجلس مراد بجانب سما بعدما أتمت عملياتها بنجاح ...
مراد بابتسامه عشق/حمد لله على السلامه ي روحي .
سما بابتسامه/الله يسلمك ي مراد ربنا يخليك ليا ي حبيبي مسبتنيش لحظه واحده.
مراد بعشق /فيه حد بسبيب روحه ي قلبي كلها شهرين بالظبط ونتجوز ونخربها .
سما بابتسامه خجل /اه ي مجنون .
حور بمرح وخبث /ايوه ايوه غلي الضحكه طبعا حبيب القلب هنا لازم تتضحكي طبعا .
مراد بغيظ شديد/اسد سكت مراتك هتجبنا عين .
حور بعشق وهي تحتضن اسد /لا ي اخويا هحسدكم علي ايه ده انا معايا ملك الرجاله كلهم ي اخويا .
يوسف وهو يقبل راس سما بحنان/حمد لله على سلامتك ي قلب اخوكي .
نيرمين وهي تأخذها داخل احضانها بحنان /الحمد لله انها عدت علي خير ي قلبي .
يوسف بابتسامه/اسد مراد عايزكم بره شويه .
في الخارج ....
كانوا يقفون وهم ينظرون إلي بعضهم بخبث ومكر ليتحدث اسد بخبث .
/ودي مين دي وبنت مين .
مراد بخبث ومكر/وبتحبها كام في المائه.
يوسف بغيظ /فيه ايه ي جدعان انا هتجوزها ولا هطلعلها بطاقه علي العموم اسمها رحمه وفي آخر سنه في كليه علوم وسالت عليها وعرفت انها بنت ناس محترمين جدا وعلي قدهم وعايز اروح اخطبها .
اسد بابتسامه وهو يحتضنه /الف مبروك ي يوسف نروح ي سيدي نخطبها هو أهنأ عندما اهم منك .
نيرمين بفزع /اسد الحق حور اغما عليها.
في غرفه حور ...
كانت تجلس بسعاده وهي تحسس علي بطنها برفق فبلفعل أصبحت تحمل في احشائها نسخه منه كانت تبكي بفرحه أما اسد كان يتحتضنها بسعاده ف معشوقته المجنونه ستجلب له شبيهاء لها .
اسد وهو يقبلها بسعاده /الف مبروك ي ام الغالي .
حور بسعاده وعشق/تسلملي ي ابو الغالي مش قادره اصدق ي اسد اني هخلف منك .
نيرمين بابتسامه وسعاده /الف مبروك ي حبيايبي كام شهر أن شاء الله ونعرف ولد ولا بنت .
حور بابتسامه /لا ي امي بعد اذنك انا مش هعرف في وقتها المفاجاه حلوه برضه .
اسد بابتسامه/معاكي حق ي حور وبعدين كل الي يجيبه ربنا كويس .
حور بابتسامه واسعه/عندك حق ي اسد كفايه أنه منك .
اسد وهو يقبلها بعشق /كفايه أنهم منك انتي ي روح قلب اسد ....
وبالفعل قد مرت الشهور ...
وتم خطبه يوسف ورحمه والاتفاق علي ميعاده الفرح مع سما ومراد أما زين وسليم فقد حققوا ذلك الحلم وتفوقوا في الثانويه العامه ودخلوا كليه الهندسه سويا واتفق سليم مع مراد علي الزواج من رنا عند تخرجه......
في غرفه حور وأسد ..
فقد جاء ميعاد ولاده حور...
كانت تشعر بألم شديد لتصرخ بالم لينفزع اسد ليسرع إليها .
/ايه ي روحي مالك فيه ايه.
حور بالم شديد ودموع اللمت قلبه /تعبانه اوي ي اسد مش قادره .
اسد وهو يختتضنها بحنان /خلاص ي روحي علشان خاطري كفايه دموع بموت من دموعك دي .
حور بغيظ وصراخ والم /اه منك لله ي اسد انت السبب في كل الي انا فيه .
اسد بغيظ شديد/صح تصدقي انا السبب واستاهل ضرب الجزمه..
في المستشفي ...
فى غرفه العمليات..
كان يقف بجانبها اسد وهي تصرخ بغيظ والم .
/اه منك الله ي اسد انت السبب كنت دائما تقولي تعالي نلعب عريس وعروسه وفي الاخر تقلب ببابجي اه طلقوووووني منه طلقوووووني.
اسد بغيظ شديد وهو يضع يده علي فمها/اصبري تولدي بس وانا بنفسي الي هجيب المأذون علشان اخلص منك اسكتي بقا فضحتيني  .
حور بغيظ شديد وهي تنظر للممرضه /شيفاكي ي بت  شيفاكي وانتي عماله تبصيله من تحت ل تحت وحياه امك اخلص الي انا فيه ده وهقوم احط راسك في المياه وانتفها شعرايه شعرايه ي بنت الرفدي .
اسد بغيظ شديد/جرا ايه ي دكتور اديها اي حاجه اكتم بيها نفسها .
حور بغيظ شديد/طبعا بعد ماعملت عملتك عايزه تخلا بيا وترميني انا وابنك الي فبطني وتتدور مع النسوان ي واطي ي دون ي بتاع النسوان .
اسد بجنون وصراخ/ارررحمني يارب .
الممرضه بابتسامه/ولد ي اسد باشا ولد
حور بابتسامه ودموع الفرحه/أن شاء الله هيطلع شبهك ي اسد .
اسد وهو يقبل رأسها بحنان/أن شاء الله هيطلع شبهنا احنا الاتنين ي حبيبتي .
الممرضه بابتسامه/ده فيه بنت كمان ي اسد باشا .
اسد بضحك /ههههه بنت ي حور ربنا يستر .
حور بغيظ /قصدك ايه ي اسد ده ياريت تتطلع شبه امها هادئه وعاقله وراسيه .
اسد بضحك /هههههه لا في دي عندك حق الصراحه .
الممرضه بصدمه /فيه بنت تانيه سبحان الله.
اسد بضحك شديد /هههههههه هي دي بطن حور ولا بطن الحوت .
حور بضحك وسعاده وهي اراء أطفالها من معشوقها/هههه تلاته ي اسد .
اسد بغمزه ومرح/مانتي متجوزه الأسد نفسه  ي روحي ..
بعد مرور خمس سنوات....
في الاحتفال ب زين وسليم بعدما حققوا حلمهم وأساسوا شركتهم بنفسهم واصبحوا من اشهر رجال الأعمال كان يقف زين وهو يرحب بالمدعوين .
سليم بابتسامه وسعاده/الف مبروك ي اخويا .
زين بابتسامه/مبروك علينا احنا الاتنين ي سليم طول عمرنا زي الملك والكتابه وادينا فعلا كملنا بعض وحققنا حلمنا ونجحنا .
رنا بابتسامه /الف مبروك ي زين.
زين بابتسامه/الله يبارك فيكي ي مرات اخويا ماكده خلاص هتتجوزوا بقا ونفرح بيكم .
سليم بابتسامه وتنهيده /كان نفسي زي ماكنا بنعمل كل حاجه مع بعض نتجوز كمان مع يارب يارب يكرمك ي زين ي اخويا بالي توقعك في شباكها .
لتتدفعهم تلك المجنونه لييتطلعوا إليها باستغراب للتذهب بغيظ الي البوفيه وهي تتضع الاكل في العلبه بشراهه .
زين بابتسامه واستغراب من تلك المجنونه/هو حضرتك بتعملي ايه احنا مش بخله علي فكره تقدري تاخدي الاكل الي عيزاه .
داليا بغيظ شديد/هو انا اشتكيت ل حضرتك ولا ايه وبعدين متفهمنيش غلط انا مش مفجوعه انا بس امي ربنا يسامحها نزلتني من غير عشاء وكل ده ليه علشان روحت اجيب كيلو طماطم وقعت عشره جنيه وانا مائه مره اقولها ي امينه اديني فلوس الي القد لاني مش بركز اه صحيح نسيت اعرفكم بنفسي انا داليا سعيد صحفيه تحت التمرين لسه آخر سنه في الكليه .
زين وهو ينظر بإعجاب لتلك الطفله /بقولك ايه ي سليم ي اخويا شكلك كده فيك شي لله ودعواتك مستجابه شكلي كده هتجوز معاك .
سليم بابتسامه وغمزه وهو يمسك يد رنا /عيييش ي كبير مستنيك .
عند اسد حور .....
كان يجلس اسد بسعاده وفخر بأبنائه الذين استطاعوا تخطي المحنه والنجاح ببراعه .
حور بابتسامه /مبسوط اوي ي اسد صح .
اسد بابتسامه/طبعا مبسوط ي حور زين وسليم مش اخواتي دول ولادي فرحان اوي ل نجاحهم اوي .
حور وهي تقبل يده بحنان /عقبال ماتشوف كريم ومريم ورقيه ناجحين كده زي اعمماهم.
اسد بابتسامه/امين يارب العالمين المهم نربيهم كويس وكل شي يهون وطالما عندهم ام زيك يبقا ي بختهم .
روح بعشق وسعاده /كفايه علينا انت ي مالك قلبي احنا من غيرك منسواش بحبك ي اسد بحبك اوي .
اسد وهو يقبل رأسها بحنان/وانا بموت فيكي ي روح اسد ..
بعد مرور عشر سنوات 🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒.
من ام فيلا اسد .
كانوا ينزلون الثلاثي المجنون من بص المدرسه لتتحدث مريم بقلق .
/بقولكم ايه هنعمل ايه في جواب الرفد اسبوع ده  .
رقيه بنعاس /ولا حاجه عادي جدا هنقول اسد أحنا اترفدنا اسبوع بسيطه .
كريم بمكر وخبث/والله الراجل ده بيصعب عليا اوي مخلف عاهات يلا بينا .
في الداخل ....
في المطبخ ....
كانت تقف حور وهي تعد كيكه الفراوله التي يعشقها اسد ليختضنها اسد وهو يقبلها من الخلف لتبتسم بحنان .
/حبيبي انت صحيت .
اسد بابتسامه ساحره/شمت رايحه الفراوله قومت علطول بس بصراحه انتي وحشتيني اكتر من اي حاجه في الدنيا .
حور بابتسامه وعشق لذلك الرجل الجميل /بحبك ي اسد وكل يوم بحبك اكتر .
كريم بسخرية/لا ي شيخه عيني عينك كده في المطبخ طب اطلعوا فوق بدل الي انتوا فيه ده استغفر الله العظيم.
اسد بغيظ /وانت مالك يالا وبعدين انتوا ايه الي جابكم دلوقتي .
مريم وهي تحتضنه بحنان/جرا ايه ي أسدي هو انا موحشنكش ولا ايه .
حور بغيظ وغيره /ده اسدي انا ي بت .
اسد بخبث ومكر/ايه الي في ايديكم دي .
رقيه بخبث ومكر وهي تتصنع البكاء /احنا اتظلمنا ي اسد وانت لازم تجيب حقنا من المدرسه دي .
حور بسخرية وغيظ /اتظلمتوا اقطع دراعي أن ماكنتوا عملتوا مصيبه .
كريم بمكر وخبث/والله ي ماما ابدا هي العيال الي رخمت علينا وانتي عارفه أن دمنا حامي خدانا حقنا منهم بس .
اسد وهو يقترب منهم بنظره توحي بهلاكهم /عايز اعرف بالظبط عملتوا ايه .
كريم بارتجاف وقلق/بص ي كبير هما بصراحه العيال اتشلفطوا وخدنا اسبوع رفد بس كده .
مريم بابتسامه /ايوه ي اسد اسبوع قاعدين معاكم هنا .
رقيه بخبث ومكر/احنا عارفين اننا وحشنكم فقولنا نقعد معاكم  .
حور بغيظ شديد/ي مصيبتي ده افرضوا كانوا رفدوكم خالص كنتوا عملتوا ايه ي ولاد الجزمه .
اسد بغيظ شديد/انت عايزه تجنيني هي فرقت ماهم بيقولك شلفطوا العيال واترفدوا اسبوع .
حور بغضب شديد/وانت فاكر أنها هتعدي كده ده الاسبوع ده مش هخليكم تشوفوا الشارع .
كريم بغيظ شديد/ي ساتر عليكي ي شيخه نفسي اعرف كان عقلك فين وانت بتتجوز الست دي خلاص ستات مصر كلهم داسهم قطر ودي الي نجت قدامك وليه نكديه .
حور وفي تتدفعه بالشبشب بغيظ /انا نكديه ي ابن الجزمه.
مريم بغيظ /تصدقي بقا مس رشا كان عندها حق لما قالتلي اذي باباكي متجوز امك دي منتهيه الصلاحيه .
رقيه بتأكيد/ايوه وقالت عليكي فاصله شحن ووليه كسر.
حور بنظره خبيثه/وانتوا طبعا مسكتوش رديتوا عليها صح .
مريم بابتسامه/صح ي امي عزمنها علي عيد ميلادنا.
اسد بحسره/ربنا يرحمها ويغفر لها.
حور بغيظ شديد وتوعد /حلو جات في ملعبي ورحمه ابويا مهسيبها .
اسد بغيظ شديد/انا عايز اعرف انا عملت ايه في حياتي اخواتي كلهم مربين عيالهم مفيش غيري انا.
تامر بغيظ وصراخ /اسد ي اسد .
اسد بصدمه /اسد .
تامر وهو يدفع الشنطه أرضا /بقولك ايه اخوك يوسف ده خلاص العيش معاه بقت لاتتطاق كل ده علشان كسرت ازاز العربيه وانا بلعب كوره للمره العشرين هاج وقلب الدنيا راجل معقد فين الاكل ي وليه .
رقيه بغيظ /ومن سمعك ي تامر ي اخويا كلهم كده والله بيتعبطوا علي كبر.
سالي بغيظ وهي تتدفع الشنطه أرضا /عيشه تقصر العمر بقولك ايه اختك سما دي خلاص اتجننت رسمي وابويا هيطلقها قريب علشان تبقا عارف فضيلها مكان عندك في البيت .
كان أن اسد ليتحدث لينصدم من تلك الذين يدخلون وهم يضعون يديهم في يد بعض اياد وزياد أصحاب الخمس سنوات فيشاء القدر أن يتولدوا في نفس الشهر ليصبحوا كالتؤام كحال والديهم (زين و سليم)...
اسد وهو يكاد يجن /وانتوا أن شاء الله عملتوا ايه انتوا كمان خسرتوا فلوسكم في البورصه ولا زين وسليم بيعذبوكم وعايزن وصفوا حسابكم معاهم .
اياد بخبث ومكر/لا ي عمي عيب احنا محترمين وعارفين حقوق الاب كويس.
اسد بتنهيده /الحمد لله يارب اخيرا لقيت حد محترم في العائله دي .
اياد بغيظ وصراخ /بس مش معناه كده أن اخواتك يسيقوا فيها اه هما معتقدين ودماغهم ضاربه علي نفسهم مش علينا .
اياد بغيظ /ايوه ماهو سليم رنا كل يوم تتديله علي قفله يجي يطلع عليه عليا انا ناقص بقولك ايه اقعد معاهم كده وعقلهم طنط حور فين الكيكه بتاعتك .
كان يجلس اسد بصدمه وحسره وهو ينظر إليهم لتقترب منه حور بابتسامه .
/ايه يروحي مالك سرحان فيه ايه.
اسد بصدمه /بحاول افتكر انا واخواتي عملنا ايه في حياتنا علشان نتبلي بالعيال دي  .
حور بضحكه ساحره/ههههه دول عسل والله ومفيش منهم .
اسد وهو يقبل يدها بعشق دائم لسنوات/والله العظيم انتي الي مفيش منك ي روح قلب اسد .
حور بغرور وثقه/طبعا مفيش مني أنا مش اي احد انا الي امتلكت قلب الاسد ❤️❤️❤️❤️.
اسد بعشق /مش بس امتلكتي قلبه امتلكتيه هو بكل جوارحه بحبك ي حور بحبك ❤️❤️❤️❤️.
حور وهي تقبل يده بعشق /وانا بموت فيك ي قلب حور ي أعظم راجل في الدنيا كلها


google-playkhamsatmostaqltradent