رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني

الصفحة الرئيسية

 رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الخامس عشر بقلم شهد هاني

 رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الخامس عشر

نجمه بصدمه:دخلت اوضه .
شهد:جهزت وخلصت وبتقول نجمه بت انتي ف....لسه هتكمل.
نجمه: مش مصدقه الي عيني بتشوفوا دا دي كلها فلوس دا لو وقفت عليها هطول سما.
شهد:.....
نجمه:بت ي شهد ردي اي دا وجبتي دا كله منين ومدام أنتِ غنيه ساكنه في حارة لي.
شهد:الفلوس دي التبرعات الخيريه الي بعملها كل اسبوع.
نجمه:بدا كله طب ساكنه في الحاره لي وجبتي منين فلوس دا.
شهد:بتعدل الحجاب عشان انا ظابط مخابرات اسمي ديزل ومحدش يعرف غيرك انتي وكيان وطبعا فلوس دي عشان غلابه بساعد بيهم.
نجمه بصدمه:قلبي مش يتحمل صدمات دي كلها طب وصقر ومراد اخوكي.
شهد:نجمه انا قولت محدش يعرف وصقر بذات أما مراد اخويا اكيد عارف ي عني أنا بثق فيكي وعشان كدا عرفتك.
نجمه بحب:وانا قد ثقتك فيا المهم ارئيك لو نروح دار الايتام النهارده.
شهد:اشطا لو طلعت من شغل بدري.
صقر:بيفتح الباب شاف فارس مكسر اتصدم وقال مالك ي فارس مين عمل فيك كدا.
فارس:وبوقه وارم بيقول ميها لله ايان انا ان مالي وماي الحيب.
صقر بضحك:مش قادر انت بتقول منها لله كيان انا كان مالي ومال الحب.
فارس:ايوا صح امسي مس هقدر اروح سركه النهيردة.
صقر:حاضر متجبش خلي بالك من نفسك ياصاحبي.
فارس:اطيمن انا راجل وسيد يجاله.
صقر:اها سيد رجاله اوي ومشي صقر وركب عربيته وذهب الي شركه.
شهد وصلت:لشركه ودخله كان صقر وراها وقال حمدلله علي سلامتك ي دكتورة.
شهد:لفت لصقر وبتقول الله يسلم حضرتك ي استاذ صقورة.
صقر:صقورة شهد هو انتي ليه مش خايفه مني.
شهد:عشان انت مش ربنا ولا ماما وبابا.
صقر:بس انا زعيم المافيا.
شهد بصت لعنيه بقوة:وقالت وهتتغير علي ايد الشهد.
صقر:بص لعنيها وحس أنها مخبيه حاجه وقال ماشي ي حضرة مخابرات شهد.
شهد كحت:وقالت مخابرات مين انا دكتورة.
صقر: عارف بس نظرة عينك مخابرات صح ولااي.
شهد بمرح مزيف:اها فعلا لاني كان نفسي اكون ظبوطه زي دناك الي في المسلسل العدو الحبيب.
صقر:اه طب اتفضلي عشان ورانا شغل كتير.
كيان:قاعده في الاوضه وبتفتكر موقف شهد معاها.
                          فلاش باك.
الحقووووني امي بتموت اي حد يساعدني ونبي.
شهد:في غرفه ودكتورة يخيط جرح ايد شهد وسمعت صوت دا.
شهد:هو في اي ي دكتور في حد بيعيط جامد برا انا هطلع اشوف في اي شهد كانت لبسه لبس الشرطه وطلعت شافت كيان وجريت عليها وقالت مالك ي حببتي.
كيان:ماما محتاجه عمليه في قلب ومش معايا فلوس.
شهد بحب:مسحت دموع كيان وقالت وهتعملها وهتقوم ان شاء الله.
كيان:بجد ازاي.
شهد:قامت بصت لدكتور وقالت في ثانيه تكون ولده كيان في غرفه العمليات وانا هروح ادفع.
كيان:شكرا اوي ي حضرة ظابط.
شهد:اسمي شهد شهوده اي ظابط دي وفعلا بعد مرور الوقت ولدة كيان عملت العمليه من سنتين وشهد وكيان فضلوا اخوات.
                               باك
كان احسن عوض بجد انتي ي شهد وقطع شرودها رساله مبعوته من فارس.
فارس:في ريكورد قال ونعمه ي كيان لهوريكي انا يتعمل فيا كدا ي سيد قشطه.
كيان:صوتت وقالت أنا مش سيد قشطه
فارس:لا سيد قشطه بس احلا قشطه.
كيان بخجل:مردتش ونامت وهي بأحساس جديد.
شهد:ي حوستي اي شغل دا كله اذان العصر اذن طلعت وفقت في نص شركه وقالت يلا يلا كل واحد يسيب الي في ايده وينزل يصلي .
موظفين:بس ازاي استاذ صقر.
شهد:وربنا الي بينادينا عشان نصلي هنقوله لا عشان بنخاف من استاذ صقر يلا كل واحد علي المسجد.
صقر:بيشتغل ومركز في الورق دخلت شهد وقالت هو حضرتك مش سامع الاذان.
صقر:بشتغل عاوزة اي.
شهد:اتفضل حضرتك انزل صلي مع الموظفين في جامع.
صقر:بشتغل لما اخلص هنزل وانتي مين عشان تخليهم بنزلوا وتفرضي علينا.
شهد: انا شهد شهوده ولازم كلمتي تتنفذ.
صقر:وانا مش هنزل.
شهد:تعرف ابو لهب دلوقتي بيقولك تعالي ي حبيبي تعالي ولله م حد قاعد علي حجري غيرك ههههههههه

يتبع الفصل التالي اضغط هنا

رواية زعيم المافيا "عشق الشهد" الفصل الخامس عشر 15 بقلم شهد هاني
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent