رواية جحيم عاشقي الفصل الخامس عشر 15 - بقلم زولة وحيد

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عاشقي  الفصل الخامس عشر 15 بقلم زولة وحيد

 رواية جحيم عاشقي  الفصل الخامس عشر 15

دي العيدية وطولت البارت وكدا تبقى الفرحة فرحتين
 وشكراً بجد التفاعل ياقمرات
أيهم :دة مش وقت الرومانسية ياجماعة يلا نقطع الكيك
تقى بعدت عن آسر ووشها كله احمر
كلهم ضحكوا
آسر :يلا نقطع الكيك
تقى قطعت الكيك واحتفلوا
في الاوضة
تقى حضنت آسر
تقى :شكراً ياحبيبي انت احلى آسر في العالم
آسر :العفو ياحبيبتي
وراح جاب خاتم من الماس
وقعد على ركبته وقال تقى تقبلي تبدي معايا بداية جديدة
تقى:موافقة
آسر لبسها الخاتم
تلفون آسر رن
آسر :الو
زياد :تعال يا آسر بسرعة انا قدام القصر
آسر :في ايه
زياد :قولتلك تعال وبس
آسر لتقى:انا هروح ثواني
تقى :اوكي
بعد مدة تقى طلعت لافة فوطة
آسر دخل وابتسم بخبث
تقى :اعاااااا انت ازاي تدخل كدا.. خبط الباب قبل ماتدخل
وجريت ع الحمام بس آسر مسكها من ايدها وشدها عليه
تقى بفزع:آسر...
آسر حط ايده ع بوقها :هششش.. عادي ادخل ع اوضتي بدون ما اخبط وبعدين انتي مراتي عادي
تقى :بس
آسر قاطعها بقبلة وزقها ع السرير وووو
==================
في صباح يوم جديد
عند أيهم
أيهم :اه ياماما انا في القاهرة
الأم :طب ليه ماجتنيش في الإسكندرية
أيهم :كان عندي شغل بس هاجي واخدك انتي وبابا وزوزو
الأم :لا احنا هنا كويسين
أيهم :بس
زينب (اخت أيهم بنت جميلة ذات الشعر الأسود الطويل والعيون البنية عمرها 20)
زينب اخدت التلفون
زينب :امتى هتيجي انت وحشتني اوي
ايهم :وانتي كمان وحشتيني ياقلبي هاجي بكرة ان شاء الله
زينب :اه تعال وخلي آسر ومراتو يجو عايزة اشوفها
أيهم :حاضر ياحبيبتي... يلا انا هقفل آسر هيقتلني
وقفل السكة بسرعة
آسر :يلا يا استاذ
أيهم :اه جاي
==================
في الشركة
آسر :زياد جبتلي الزفت دة
زياد :اه
آسر وزياد راحو ع مكان مهجور
ياسر كان مربوط في كرسي
آسر راح ناحيته وفضل يضربه لحد ما اغمى عليه
آسر :خد الزفت دة ع السجن وقول للمحقق يخلو بالهم منو لانو إذا هرب تاني انا هقتله
زياد :حاضر
زياد اخد ياسر وراح
================
في القصر
آسر وايهم رجعوا
آسر للدادة :فين تقى
نرجس :قاعدة مع المنشاوي
آسر راح ع اوضة المنشاوي بسرعة
أيهم بضحك :حاسب تقع
عند المنشاوي تقى كانت قاعدة معاه ولابسة بيجامة قصيرة
آسر دخل بغضب وغضبه زاد لما شاف تقى مش لابسة طرحة
آسر :تقى تعالي
تقى :آسر انت امتى وصلت
آسر :دلوقت عشان كدا تعالي
المنشاوي :احنا بنتكلم في موضوع مهم
آسر :مراتي وعايز اكلمها
المنشاوي :مش هتروح معاك
تقى:جدو انا هشوف عايز ايه وهرجع
المنشاوي :اوكي بس المرة الجاية تخبط الباب يا آسر
آسر :حاضر
آسر اخد تقى وراح ع الاوضة بغضب
آسر وهو ماسك ايدها بغضب :انتي ازاي تقعدي كدا مع راجل غيري
تقى بوجع :آسر ايدي بتوجعني
آسر بغضب :وقسما بالله الاقيكِ قاعدة بدون طرحة وباللبس دة مش هيحصل خير
تقى بدموع وصوت مخفوت:آسر بتوجعنيييييي
آسر حضنها :انا اسف
تقى زقتو بغضب وراحت ع السرير
آسر :حبيبتي انا بس غرت لما شوفتك كدا مع جدي
تقى:..........
آسر راح ناحيتها
آسر :مش عايزة تتكلمي؟
تقى :.............
آسر :حقك عليا انا غلطت سامحيني
تقى :.........
آسر راح حضنها :بحبك
تقى :وأنا بحبك بس مبحبش عصبيتك
آسر :اعمل ايه إذا أنا بغير عليكي من الهوى
تقى ابتسمت وحضنتو
آسر :بكرة هنروح نجيب عمي ومراتو وزوزو
تقى بغيرة:مين زوزو دي بقى
آسر بضحك :دي اخت أيهم هتحبيها اوي
تقى :انت ليه عيلتك كل حد في مكان
آسر :كله بسبب بابا بعد ماما اتوفت بابا راح اتجوز واحدة رقاصة وكل العيلة عارضتو لانو اتجوز رقاصة واصلا سبب موت ماما لما اكتشفت انو بابا بيخونها
تقى بدموع :وانت هتكون زيه؟
آسر مسح دموعها :انتي ليه بتقولي كدا
تقى :مش قادرة انسى لما شوفتك مع فريدة
آسر :حبيبتي انا كنت مفكرها انتي صدقيني انا معدتش احب البنت دي
تقى :مصدقاك بس ما تقرب منها تاني لاني بغير
آسر بغمز :امال أقرب من مين
تقى ضربته ف كتفه بخفة :قليل ادب
آسر :اه عارف
وباسها بحب وووووو
==================
فى صباح يوم جديد
تقى كانت في المطبخ
آسر :انا هروح عايز الاقيكِ جهزتي ها
تقى :بس انت مكلتش
آسر :لا انا اتأخرت وايهم راح قبلي
تقى مسكتو من ايدو
تقى :كُل اللقمة دي
آسر شدها عليه واكل وهو بيبص ع عينيها
آسر :يخربيت عيونك شكلي مش هروح الشغل
تقى بعدت عنو بسرعة :لالا روح هتتأخر
آسر ضحك عليها وراح
تقى  ابتسمت
فريدة من وراها وهي ماسكة السكين :بتضحكي مع نفسك
تقى دارت وشها
فريدة مسكت ايد تقى وقطعت ليها شريانها......



رواية جحيم عاشقي الفصل الخامس عشر 15 - بقلم زولة وحيد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent