رواية عشق المراد الفصل الثالث عشر 13 - بقلم نورا رمضان

الصفحة الرئيسية

رواية عشق المراد البارت الثالث عشر 13 بقلم نورا رمضان

رواية عشق المراد كاملة

رواية عشق المراد الفصل الثالث عشر 13

البنت جيسكا : وحشتني اوي يمراد بقالي كتير مشوفتكش
مراد كان هيزقها من حضنه بس لما لقي عشق اتغاظت راح حاضنها عشان يغيظ عشق 
مراد:وانتي كمان وحشتيني يجيسكا
 بعدو عن بعض واتكلموا شويه 
مراد:بس انتي جيتي باريس تعملي اي 
جيسيكا:ما انت عارف اني بحب اسافر كتير وانت بتعمل اي جاي في شغل 
مراد :لا جاي في شهر العسل 
جيسيكا بزعل :الف مبروك بس زعلت منك لانك مو عزمتني 
مراد بيغيظ عشق :مقدرش علي زعلك ياجيسي والموضوع جه بسرعه 
جيسيكا:خلاص مو زعلانه وشاورت علي عشق هاي مراتك 
مراد:اه مراتي مراد لجيسكا  دي عشق مراد لعشق دي جيسكا صاحبتي وانا وهي اشتغلنا مع بعض في كذا صفقه 
جيسيكا مدت أيدها لعشق :اتشرفت بمعرفتك انتي كتير حلوه ومبروك لجوازكم  
عشق مدت أيدها وقرصت علي أيدها من كتر غيظها :وانا كمان اتشرفت بمعرفتك الله يبارك فيكي 
جيسكا :سلام هلا لان جوزي منتظريني ورح اشوفكم قبل ماتمشوا 
مراد:سلام يا جيسي 
عشق بتبص لمراد بغيظ 
مراد بخوف :في أي يعشق 
عشق :هو انت أي ياض هو انا كل شويه الاقي بنت جيالك مره سوزي ومره البنت بتاعت الاتيليه ومره دي انت أي بتتنفس بنات في دم*ك بنات وتقولي علي اللبس اللي قيسته 
البسيه في البيت وهو اساسا مقفول والبت الرخمه دي لابسه 
قمي*ص نو*م ورايح تحضنها وانا واققه عامله زي  كيس  جوافه
مراد : جيسيكا صحبتي من زمان والاتنين التانين انا مليش دعوه بيهم وبتنفس عشق مش بنات ومليش دعوه بلبسها لأن هيا متخصنيش بس ليا دعوه بيكي لانك مراتي وشرفي 
عشق اتكسفت:كل بعقلي حلاوه 
مراد :لا حلاوه ولا مربي انتي كل حاجه حلوه يبت 
عشق ادايقت :متقوليش يبت ياض انت 
مراد :وانتي متقوليش يواد ويلا نرجع الاوتيل انا تعبت 
عشق :يلا يجدي طلعت راجل عجوز 
مراد :هوريكي العجوز هيعمل اي لما يروح عشان مش هينفع هنا 
وراحوا ركبوا العربيه 
في مصر عند ملك في القسم 
ملك بصدمه :هو انت أي اللي جابك هنا 
اسد :علفكره ده مكتبي وانا اللي المفروض أسألك مش انتي احكيلي الواد الزبا*له عمل اي 
ملك :قصت عليه ما حدث 
اسد بغضب : متخافيش مش هيقدر يعملك حاجه تاني انا هوديه ورا الشمس ونده العسكري يدخل الواد 
ملك بسخريه :وبصفتك اي توديه ورا الشمس 
اسد :بصفتي ضابط شرطة 
ملك :بس ده هياخد حبس كام شهر وهيطلع مش لانه معورنيش  هيروح ورا الشمس ازاي 
اسد :بس يماما ملكيش دعوه 
ملك بضيق :مليش دعوه ازاي انا صاحبه الموضوع 
اسد مردش عليها 
دخل العسكري ومعاه الواد 
اسد :ليه يحيلتها قربت منها وكنت هتموت*ها بالسكين*ه 
الواد :انا معملتش حاجه يباشا دي واحده شما*ل وكانت بتقولي كلام مش تمام وانا زعقتلها راحت صوتت والناس اتلمت وضربوني 
اسد بغضب قام وقف قدامه ولكمه في وشه وبطنه :لكمه دي عشان قربت منها ودي عشان فكرت تلمسها يو*سخ ودي عشان جاي تقول انها مش محترمه وفضل يضربوا جامد 
ملك ادايقت منه لأنه هو كمان قال عليها نفس الكلام 
اسد للعسكري:خد حطه في الزنزانة وقولهم يتوصوا بيه 
العسكري خد الواد 
الواد:انا مظلوم يباشا انا معملتش حاجه 
ملك قامت تمشي :انت قولت نفس الكلام اللي الواد قاله يبقا كده انا احبسك 
اسد بندم :انا اسف يملك صدقيني انا معرفش قولت كده ليه بس سامحيني 
ملك :هحاول اني انسي اللي قولته انا همشي سلام 
اسد بسرعه :ينفع اوصلك 
ملك في نفسها: الوقت اتاخر ولو مشيت لوحدي ممكن يحصل زي اللي حصل 
ملك بتردد:ماشي 
خرجوا ركبوا العربيه 
ملك ركبت ورا 
اسد :انا مش السواق بتاعك 
ملك بزهق نزلت ركبت جنبه 
اسد: بيتك فين 
ملك :في ********
واتحرك اسد بالعربيه 
ملك :بس انت ازاي ظابط اصل أول مره اشوف ضابط بتاع بنا*ت
اسد :ليه يعني الظابط مش من حقه يتدلع
ملك بقرف:يتدلع براحته بس مش بالبنات
اسد :خلاص يستي متدايقيش 
وسكتوا 
وأسد كل شويه يبصلها في المرايه 
وملك لاحظت واتكسفت 
وصلوا وملك نزلت 
ملك:شكرا ليك يا اسد 
اسد تاه في كلمه اسد من شفتيها 
ملك :بتحرك ايدها نحيت وشه :انت روحت فين ياخ انت
اسد فاق :ولا حاجه لو احتاجتي حاجه كلميني واداها الكارت بتاعه 
ملك : لا شكرا وانا هعرف اتصرف 
اسد :ماشي براحتك ومره تانيه انا اسف 
ملك :ماشي سلام 
اسد :سلام 
طلعت ملك وأسد استنا لغايت مطلعت وراح ماشي بالعربيه 
ملك طلعت وقالت بصوت عالي:ياللي هنا يا قوم عايزه اكل انا جعانه 
وفاء مامتها:باااس اي الصداع ده الاكل اللي علي النار 
ملك :ماشي يمرات ابويا هدخل اغير هدومي وأخرج يكون الاكل جهز 
وفاء :يلا يابنت الجز*مه 
ملك : علفكره انتي بتشتمي نفسك 
وفاء :ماشي يجزم*ه ومين يبت اللي وصلك بالعربيه 
ملك :انتي واقفه تشوفي الرابح واللي جاي ده انتي مخابرات 
وفاء :ردي يا آخره صبري 
ملك :خلاص ياست  وحكت لها كل حاجه 
وفاء بخوف علي ملك حضنتها :قدر الله وماشاء فعل متخافيش يروحي انتي بخير يحبيبتي 
ملك بذهول :انتي بتكلميني انا يعني لازم يحصلي حاجه عشان تحضنيني وتقولي كده
وفاء :انا غلطانه لو شوفتي اسد تاني تبقي قوليله ماما بتشكرك 
ملك :طيب ودخلت غيرت وخرجت اكلت وراحت تذاكر 
عند اسد :اول مره اعرف ان اسمي حلو كده من شفايفه*ا 
شكلي كده وقعت وفضل يفكر في ملك ورجع القسم وكمل شغل 
عند سليمان وزينب
زينب : مش هتحكيلي حاجه يسليمان عن عشق 
سليمان بفرحه:اول لما يرجعوا هقولكم كل حاجه 
زينب بقله حيله:طيب 
عند عشق ومراد وصلوا الاوتيل وطلعوا الجناح
مراد حط الحاجه اللي جابوها علي الارض وراح عند عشق كتفها 
عشق بخوف : في أي 
مراد:مش انتي بتقولي اني عجوز انا هوريكي هعمل اي *******
جيسيكا عندها 27سنه من لندن بس بتتكلم عربي مكسر عشان بتروح مصر كتير فتعلمت اللغه العربيه عندها شركات كتير واشتغلت هي ومراد علي كذا صفقه ومن ساعتها وهما أصحاب 

google-playkhamsatmostaqltradent