رواية حورية الاسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة هاني

الصفحة الرئيسية

 رواية حورية الاسد الفصل الثاني عشر بقلم رحمة هاني

 رواية حورية الاسد الفصل الثاني عشر

 استيقظ الجميع وبدلوا ملابسهم ماعدا حور الي لسه نايمه وهم علي السفره
سلوي ..عشق بنتي هيا حور لسه ماقامتش
عشق..لا هيا دي بتقوم انتو كنتو مفروض أسموها غيبوبة
سلوى بضحك..عندك حق واللهي طيب معلشي قومي صحبها
عشق..من عيوني
وبعد القليل من الوقت سمعو صوت صويا حرية كلهم الي الداخل وجدو عشق تبكي
سلوي ،،في ايه يابنتي وحور لسه ماقامتش ليه
عشق بعياط..حور مش راضيه تصحي ونبضها ضعيف اوي
احمد بصدمه..ايه وجري عليها حور حبيبتي قومي عشان خاطري ثم بدأت دموعه با النزول قومي عشان تنكشيني وتعصبيني وتجري ورايا ثم تذكر فجاءه اه صح العلاج واعطي العلاج لحور وبعد مده قصيره فتحت حور عينيها
سلوي بدموع.. انتي بخير ياقلبي
حور ..بخير ياماما ماتقلقيش عليا
الشرقاوي..ايه العلاج الي بتخديه ده ياحور
حور بتوتر ..علاج ايه انا مبخدش علاج
احمد..اظن كفايه لغايه هنا ولازم نقولهم الحقيقة
سلوي.. حقيقة ايه
احمد ..وهو ياخذ نفس عميق حور عندها مرض القلب وبتاخد علاج له
وقع الخبر عليهم جميعا كاالصدمه
.................
عند المجهول
المجهول الاول..نفذت الي طلبته منك
المجهول الثاني..ظبط كل حاجه ياحلمي
حلمي ..مش عايز اي غلط يا حمزه فاهم
حمزه ..حاضر بس انت متاكد من الانت بتعمله ده
حلمي.. طبعا متاكد امال استني لما تتكشف لا زم نتخلص من اسد باسرع وقت
حمزه..تمام
...................
أما عند حور
سلوي بصدمه..ايه واحنا منعرفش ازاي
احمد..فاكره ياماما لما رحنا نتفسح كلنا وحور أغمي عليها
سلوي ..اه بس ساعتها الدكتور قال إن دي ضربت شمس
احمد..لا انا قابلت الدكتور الاول وقالي انو عندها مرض القلب بس حور مرضيتش اعرفكو عشان متقلقوش عليها
سلوي بدموع..يا عيني عليكي يابنتي شايله ده كلو لوحدك
الشرقاوي..وهو يحتضنها..انتي بخير صح
حور ..واللعب بخير هي حور بنتكم في حاجه بتأثر فيها
عشق  بدموع..كده تلقيني عليكي ياكلب البحر ..حور وهيا تحتضنها ماتخفيش انا كويسه قدامك اهو
نور بمرح لتلطيف الجو ..طب وانا مليش من النايب نصيب
حور ..تعالي ياختي مهي حضانه هيا
اسر ..انتي بخير ياحور
حور ..يالهوووووي الطم انا واللهي كويسه بس ايه الحنيه دي كلها يادرش
اسر ..طول عمري
حور..يا اخي تبا لتواضعك
اسد بخوف...طب انتي مواعيد العلاج بتاعك أمتي
حور با ستغراب.. ليه
اسد.. عشان ابقا اديهولك
كلهم نظرو ليه بصدمه
اسد بتوتر ..اقصد يا عني افكرها بي
حور ..ماتقلقش انا كويسه وانشاء الله هفتكرو
اسد بهدوء..تمام
حور ..ايه يا احمد مش هتروح الجامعة وانتي يا عشق
احمد..لا مش هروح النهارده
عشق..وانا هفضل جمبك
حور ..لا مش عايزه حد جنبي انا كده كده راحه المستشفى دلوقتي
الشرقاوى...لا مستحيل مش هتروحي النهارده
حور ..يابابا ده شغلي مقدرش
الشرقاوي.. وانا قلت لا
حور..عشان خاطري يابابا
الشرقاوي..موافق بس مش تطولي هناك
حور..من عيوني
احمد..يلا عشان اوصلك
حور.. روح انت بس عشان انت اتاخرت ووصل عشق معاك وانا هروح بعربيتي
احمد..انا مستحيل اخليكي تسوقي بوضعك ده
اسد .. انا هوصلها
حور .. خلاص اسد هيوصلني وانت هتاخد عشق معاك وأسر هيوصل نور
عشق..انا مستحيل اركب مع البنأدم ده
حور ..ياختي اتوكسي فاضل علي محاضرته ربع ساعة قولي بقي لو عايزه تنطردي كمان مره
عشق بياس..خلاص اتكلنا علي الله
وذهبو جميعا
في عربيه احمد وعشق

 

رواية حورية الاسد الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة هاني
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent