رواية ملاك القاسي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم مي عبدالله

الصفحة الرئيسية

رواية ملاك القاسي البارت الثاني عشر 12 بقلم مي عبدالله

رواية ملاك القاسي كاملة

رواية ملاك القاسي الفصل الثاني عشر 12

ملاك جالها تليفون وواحده بتقول جوزك مش بيحبك زي ما انتي فاكره لو مش مصدقاني روحي عماره** شقه رقم**

ملاك راحت علي المكان لكن اتصدمت لما شافت قاسي نازل من العربيه وطالع فعلا العماره ملاك دموعها نزلت وقلبها دق بسرعه.. طلعت وراه بدقايق ورنت علي الجرس وهي بتدعي ربنا ان كل ده يطلع كدب..! 

لكن اتصدمت من الي شافته سوزان هي الي فتحت الباب وهي بتقول بتوتر م ملااك! 

ملاك زقتها ودخلت الشقه لكن اتصدمت لما لاقيت قاسي قاعد وفي ازايز خمـ...ـره علي الترابيزه واغاني شغاله.!

ملاك قربت منه وهو سكرا"ن وضربته بالقلم جامد وهي بتقول يااحقيير يغاااشاش يخااااين..! 

قاسي قام وراها وهو بيقول ملاك اسمعيني انتي فاهمه غلط استني بس ملااك..! 

ملاك سابته ومشيت وراحت علي القصر وهي دموعها نازله بقـ ـهر افتكرت انها خلاص استريحت وهيعيشو حياه سعيده لكن للاسف الي حصل غير كده..!!! 

ملاك دخلت والكل بصولها بقلق من منظرها لكن طلعت علي الجناح بتاعها بسرعه...! 

تحت كان جمال بيقول بخوف علي بنته ملاك مالها في ايه..! 

عاطف بالتسغراب وقلق مش عارف في اي.! 

قاطع كلامهم دخول قاسي وهو بيقول ملاك فين..! 

جمال بقلق فوق وكانت بتعيط هو في اي؟! 

قاسي ببرود وجمود علشان اتجوزت!! 

جمال وعاطف بصدمه اتجووووزت!!! 

جمال قرب من قاسي وهو بيمسكو من هدومه وبيقول بقييي تتتجوز علي بنتييي ديييي الامانه الي قولتلك حااافظ عليها. 

طالاما اتتتجووزت لازمتها ايه انك متمسك بملاااك وكنت رااافض تتطلها....!  ردددددددددد!! 

قاسي ببرود شال ايده وهو بيقول اعصابك ياعمي وبعدين الشرع محللي اربعهةةةةةةةةة وانا بحب ملاك وبحب برضو سوزان...!! 

عاطف قرب منه وهو بيضربه قلم قوي جدا وهو بيقول انتتتت عاارف انت بتتتقوووول اييييييي تتتجووزز علييي ملااااك بنتتت عمكككك وحببب عمرككك الي قعدت في المصحةةةةةة سنةةةةةة علشاااانها..! 

ديييي ملااااك الي كنت رااافض تطلقققهاااااا وزعقت معااانااا علشاانهااا..!  دييي ملاك الي اول ماعرفت انها بنت عمك وحبيبتك طررررت من الفرررحةةةةةة ماااااتردددددد دييي التربيييةةةةة الي ربتهاالكك..!! 

قاسي ببرود خلصت..! عن اذنك طالع لمراتي..! 

عاطف بصدمه ايه البجاـحه دييي...! وكمان مشش عاامل احترام لياا ولا لكلامي..! 

قاسي طلع ومردش علي حد..! 

قاسي دخل الجناح لكن اتصدمت من شكل ملاك اللي كانت منهاره من العياط ومنكمشه في نفسها..! 

قاسي  بصلها ببرود وهو بيقول علفكره انا مكنتش بخونك انا كنت عند مراتي التانيه..! 

ملاك بصيتله بصدمه وهي بتقول مراتكككك!! 

قاسي بصلها ببرود وقسوه  وهو بيقول الشرع محلل اربعةةة ايي كفررت! 

ملاك بذهول لا مكفرتش بسسس لييي مسلللت انك بتحبنييي حرااام عليييك انا كمان حبييتك لكن دلوقتي اناااااا بككككرررهككك يقاااااسيييي بككررهككك وانهارت في العياط...!! 

قاسي بصلها بحزن ودخل البلوكونه وهو بيقول بحزن وتعـ ـب نفذت وقفل السكه..! 

قاسي دخل وهو بيقول من بكره سوزان هتيجي تعيش معانا..!! 

ملاك بصتله بتعب وهي بتقول طلقني يقاسي واعمل الي انت عاوزه..! 

قاسي ببرود طلاق مش هطلق وخرج من الاوضه..! 

بعد فتره رجع الاوضه لكن اتصدم لما لاقي ملاك... وجري عليها بخوف وهو بيقول بتعملي اييه يامجنونه.. 

رواية ملاك القاسي الفصل الثاني عشر 12 - بقلم مي عبدالله
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent