رواية احببته رغم قسوته الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك محمد

الصفحة الرئيسية

  رواية احببته رغم قسوته  الفصل الثاني عشر بقلم ملك محمد

 رواية احببته رغم قسوته  الفصل الثاني عشر

 جميلة بصت بصدمة والشنطة وقعت من ايديها دياب قام بخضة و سالي اتنفضت من مكانها وقامت جريت علي تحت .
دياب بغضب :انتي ايه اللي جااابك هناا.
جميلة دخلت وفتحت الدولاب وقعدت تدور علي العقد ومسكته وورته لدياب وهي بتصرخ في وشه :انااا مرااااتك يا دياااب فوووق بقا من اللي بتعمله ده يا دياااب ....انت دم"رتني يا دياااب دم"رتني .
دياب :انتي ...انتي مراتي بجد .
جميلة بعياط:حرام عليك يا دياب بقاا حرام عليك.
دياب قرب منها بعدم وعي نتيجة الزف"ت اللي شربه .
جميلة :انت بتقرب مني كدة ليه ...دياب فوق يا دياب .
دياب قرب منها جامد تحت اعتراض جميلة .
"في الصباح بقلمي #Malak_mohamed"
جميلة صحيت من النوم وافتكرت اللي حصل امبارح وحست بندم لأنها مكنتش مستعدة لخطوة إتمام جوازهم ده ...بالذات بعد ما دياب فقد الذاكرة .
دياب صحي من النوم وبص علي جميلة وافتكر كل اللي حصل.
دياب :صدقتك يا جميلة ...صدقتك .
جميلة حست انها فرحانة لأن اخيرا دياب صدق أنها مراته .
جميلة :طب وبعدين ..انت لازم تفتكر يا دياب ...لازم تفتكر .
دياب :مش بايدي يا جميلة مش بايدي .
راح دياب دخل الحمام خد شاور وخرج بص علي المراية وفجأة دياب بدأ يقول كلام غريب ويصرخ جامد وهو بيقول :لاا لااا ...مش هيحصل لااا.
جميلة :مالك يا دياب مالك يا حبيبي مالك.
فجأة دياب خبط المراية بايده واتكسرت المراية وأيده كانت بتن"زف د"م كتير .
جميلة راحت عليه بسرعة وجابت شاش من الدرج وبدأت تعقم الجرح أما دياب كان صاحي ونايم في نفس الوقت لانه كان صاحي ودماغه في عالم تاني خااالص....
عند راشد وجلال في الفيلا ....
راشد :يا جلال دياب مرجعش من امبارح .
جلال :هو الدكتور قالك ايه .
راشد :قال إنه فقدان ذاكرة مؤقت .
جلال :يعني ايييه....
راشد :يعني ممكن في اي وقت ترجعله الذاكرة ويفتكر كل حاجة حصلت يفتكر أن احنا حاولنا نقت"له ويفتكر أن انا مش أبوه .
جلال :دي تبقا مصيبة يا راشد عارف يعني ايه مصيبة .
راشد :المصيبة الأكبر لو عرف أن جميلة بنتي أناا.
جلال :بنتك !! بنتك ازاي يعني ..جميلة بنت سعاد و لطيف الله يرحمه .
راشد اتنهد وقاله :لا بنتي انا ...انا غلطت مع سعاد .
جلال :يا نهارك اسود ومنيل بتغلط مع مراتك اخوك ...طب طب دياب وريهام ... ولاد مين .
راشد :ريهام ودياب ابن مراتي سميرة من راجل تاني .
جلال :والراجل ده عايش .
راشد بتنهيدة:عايش ...عايش .
جلال :انت عايز من دياب ايه دلوقتي .
راشد :عايز الشركة ومليون جنيه بس ..
جلال بتريقة :بس هااا.
كانوا قاعدين في مكان محدش سامعهم في لكن المفاجأة أن فيه حد سمعهم !!!
عند دياب وجميلة ....بقلمي #Malak_mohamed
 جميلة بعد ما ربطت ايد دياب قعدت تنده عليه لكنه مكنتش بيرد بعدها جميلة ضربته علي كتفه وقالت له دياااب .
دياب :اي يا جميلة ...في ايه.
جميلة :مالك سرحان في ايه .
دياب :هااا..لا مش سرحان ولا حاجة .
جميلة بشك: اممم ،طيب مش هنروح نزور عمو راشد .
دياب شعر بنيران داخل قلبه حين سمع اسمه وقال لجميلة بغضب :لااا يا جمييلة ...مش وقته خالص .
جميلة :طب أهدى طيب أهدى...وفجأة في حد خبط علي باب الفيلا .
دياب وجميلة نزلوا يشوفوا مين لقوا ريهام ووشها مخطوف .
ريهام :دياب الحقني يا دياب.... لم تكمل الجملة حتي فقدت الوعي .
فجأة حد جيه وضرب نا"ر .
جميلة : لااااا.

 يتبع الفصل التالي اضغط هنا

الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية كاملة: "رواية احببته رغم قسوته " اضغط على أسم الرواية
رواية احببته رغم قسوته الفصل الثاني عشر 12 بقلم ملك محمد
princess

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent