Ads by Google X

رواية مقابلة غيرت حياتي الفصل الحادي عشر والاخير 11 بقلم سامية احمد

الصفحة الرئيسية
رواية مقابلة غيرت حياتي الفصل  الحادي عشر والاخير بقلم سامية احمد

 رواية مقابلة غيرت حياتي الفصل  الحادي عشر والاخير

 بعد ما خلصو أكل
ملك: كنت عاوزة اقولكم حاجه مهمه
عبدو: خير ي بنتي
ملك: انا مكنتش ف شغل انا كنت متجوزة وحكيت كل حاجه من الاول للأخر
عبدو: ومقولتيش ليه ياملك من الاول علي الاقل كنا نبقي عارفين كده اللي عملتيه غلط بس الاستاذ احمد انسان محترم ومشوفناش منه حاجه وحشة
ملك: طيب انا قولت لاحمد عاوزة اطلق
عبدو: بتحبيه ي ملك
ملك سكتت
عبدو: لو بتحبيه بلاش تسيبيه ونا معاكي ف اي حاجه انتي عوزاها
ملك: انا بفكر افتح حضانة اسلي نفسي بيها لحد ماأشوف هعمل ايه
عبدو: ماشي يابنتي ربنا يهديكي يارب
**عند أحمد*
مفيش حاجه جديدة عندهم وكل والفيلا بقيت زي الاول اللي اتغير بس ان كلهم بقو يصلو وقربو من ربنا وهالة خلاص قربيت تتعافي من المرض لان في تحسن كويس
واحمد كل يوم بيشتاق لملك اكتر من الاول وبيتصل بملك كتير بس هي مش بترد وقرر ان يخلي *ناصر وهالة ومليكة* يروحو عشان يجيبوها
احمد: انا جمعتكم هنا عشان اقول لكم. علي حاجه
كلهم: اي هي ي أحمد
احمد: انا عاوزكم تروحو لملك عشان تجيبوها
وافقو علي اللي قالو أحمد وهيروحو لملك تاني يوم.
عند ملك: خلاص عملت الحضانة وكان عليها اقبال كتير لانها بتعلمهم كل حاجه واهم حاجه فيهم الدين وحفظ القرأن
عدي شهر وملك مش عاوزة ترد علي هالة او أي حد منهم وهما خلاص قررو يروحو لملك عشان يجيبوها
**ف بيت ملك*
الباب كان بيخبط
ملك فتحت لقيت هالة وناصر ومليكة هالة خديت ملك ب الحضن ومليكة كذالك وناصر سلم عليها
ملك: اتفضلو
دخلو ومامت ملك وعبدو سلمو عليهم واتعرفو عليهم
هالة: ملك احمد بيحبك ومش قادر يستغني عنك تعالي معانا ي ملك
ملك: لا هو بيحب واحدة تانية
هالة: لأ والهي ي ملك هو بس مقالش ليكي عشان بيقول انك مش بتحبيه
فايزة: ملك فكري كويس انتي بتحبيه وبلاش تبعدو عن بعض
ملك: هاجي معاكم😁
روحو الفيلا بس ملك اتفقت معاهم ان ميقولوش لاحمد انها جت
احمد: ملك جت معاكم ي ماما
هالة: ملك رفضت تيجي وقالت عاوزة الطلاق
احمد بحزن حاضر ي ماما انا هطلقها
احمد طلع الاوضه فوق وحس بحركة ف الاوضه
دخل البلكونة لقي ملك بتصلي فيها
احمد بفرح: ملك انتي جيتي
ملك خلصت صلي
ملك: ايوة ي احمد
احمد: وحشتيني اوي ي ملك
ملك: وانت كمان ي احمد
احمد: كنت عاوز اقولك حاجه
ملك: قول
احمد: انا بحبك ي ملك
ملك: اي مش سامعه
احمد: هنهزر😂
ملك: خلاص براحتك
احمد: بحبك ❤
ملك: ونا كمان ي احمد
وعدي سنه وكل حاجه تمام بس للأسف ملك مجابتش بيبي 🙂
ملك: احمد عاوزين نفتح ملجأ وهو يكون عندنا اطفال كتير بدل اللي اتحرمنا منهم🥺💔
احمد: ماشي ياحبيبتي
وفتحو الملجأه وكل حاجه تمام بس للأسف ملك زعلانه لان معندهاش طفل 👶
وراحو للدكتور كتير بس مفيش نصيب
بعد أربع سنين
ملك: احمد
احمد: نعم
ملك: في حد كده هيشرف البيت بعد9شهور
احمد: بتقولي ايه
ملك: انا حامل 🥹♥️
احمد: الحمدلله يارب ♥️🥹
وبعد 9شهور
ملك: اعععععععع الحقني ي احمد
احمد: قديمة العبي غيرها
ملك: يخرب بيتك بولد الحقني
احمد خد ملك ونزلها العربية وراحو المستشفي وملك دخلت تولد
احمد: يارب ولد 😂
ناصر وهالة: بنت ان شاءلله 😂
مليكة: اللي يجيبه ربنا حلو
الممرضه: مبروك توأم
احمد: تؤام ي ماما ♥️♥️
هالة: مبروك ي حبيبي ♥️
ملك طلعت من العمليات  
ملك: فين ابني ي احمد
احمد: مبروك ياحبيبتي بنوتة قمر زيك
ملك: مبروك علينا ي حبيبي
احمد: خدي بقا الولد القمور دا
ملك: هو انا جبت تؤام
احمد: ايوة ي ملوكة
يتربي ف عزهم بقا 😂❤❤

تمت ..النهاية

google-playkhamsatmostaqltradent