Ads by Google X

رواية التؤام الفصل العاشر 10 والأخير - بقلم سارة عطا

الصفحة الرئيسية
الحجم
رواية التؤام الفصل العاشر والأخير بقلم سارة عطا

 رواية التؤام الفصل العاشر والأخير

احمد بدموع وانهيار انا ضر*بت البنت ال كانت واقفة معاكى بالعر*بية 

نيره بصدمة وانهيار قتل*ت مين انت قتل*ت اختك مو*ت اختك الكبيره ي احمد انتى ازاى تعمل كده وفجاه نزل علية قل*م م نيره عايزنى اسا*محك ازاى ي بنى فهمنى ازاى 

دخل لطفى الاوضة بخوف وقال ف اى ي نيره 

نيره بدموع وانهيار احمد قت*تلل نسرين 

لطفى بصدمه الكلام ده صح ي احمد 

احمد بنهيار حصل ي بابا والله مكنش قصدى انا كنت بسوق العربية وانت رنيت والتلفون وقع نزلت اخده ضر*بت البن*ت 

لطفى شد احمد بعصبية وطلع ادخل الاوضة دالوقتى فهمت 

احمد بابا هى ماما تقصد اى ان نسرين اختى 

لطفى بتوتر امك متوترة وبتقول اى كلام ودخل الاوضة وقفل الباب 

نيره بدموع وانهيار يلهو*ى يلهو*ى يلهو*ى اخوها قتل*ها لطفى ماسكها بحنية اسمعينى ي نيره احنا لازم نحافظ ع ابننا لازم محدش يعرف ان احمد قت*ل فهمتى 

نسرين بدموع انا السبب ف كل ده رحيم لو عرف ممكن يقت*ل احمد 

لطفى بشر سيبى رحيم عليا ومتقوليش حاجة لحد 

ف المكتب 

لطفى بقرف بت*ضرب واحد*ه بالعر*بية ي احمد هى ده اخرتها ابنى يق*تل 

احمد بدموع والله ي بابا انا.. بعد فتره من المناقشات والعصبية لطفى قرر ينضف العربية م الحادثة وكريم راح عند نور يهدى فيها ورحيم ناوى ع شر 

رحيم بعصبية ازاى يعنى احمد اخو كريم هو ال قت*ل بنتى 

المساعد ايوة ي باشا الكامرات ال وضحت 

رحيم بعصبية نور سمعتى اخو حبيب القلب ق*تل اختك 

ف فيلا لطفى 

رحيم بعصبية لطففى اطلع انت وابنك 

كريم بعصبية ف اى ي نور 

رحيم بكره وقرف وجه كلامك ليا ي كريم زفت 

نزلت نيره ولطفى وقلبهم بينبض بالخوف

رحيم ابنك هيموت دالوقتى ي لطفى فينة 

نيره وقعت ع ركبتية م الانهيار هتاخد ابنى زى ما خدت بناتى خدت منى نور ونسرين ي رحيم عايز ابنى 

نور بدموع وصدمة بنتك.. الكلام ده صح ي بابا 

رحيم بنهيار ايوة صح وانا مش مستعد اخسر*ك زى اختك 

نور فقدت الوعى وساند*تة سما بدموع 

رحيم بص عليها بحزن فين احمد ي نيره 

نزل احمد بتد*هور وهز*لان انا هنا ي ي رحيم بية وفجاه  دخلت الشرطة 

لطفى بصدمة شد احمد م لياقة قميصة لية عملت كده لية بلغ*ت الشر*طة ليية ي غب*ى 

احمد بص ع نيره بدموع انا مش زى امى ي بابا امى سابت اخواتى وبعتهم وانا بسلم نفسى وحق اختى القانون هياخده 

كلب*ش الظابط احمد ورحيم باصص لية بكره وغل ولطفى وقع ع الكنبة بنهيار ووفجاه رحيم وقع ف الارض 

بعد خمس سنين رحيم اتش*ل وسما عاشت معاه تخدمة ونور اتجوزت كريم وخلفت بنت صغيره وسميتها نسرين وقطعت علاقتها ب نيرة ولطفى ونيره عاشو مع بعض واحمد طلع م الس*جن لانة تحت السن القانو*نى وكون نفسة وعاش ف شقة لوحده وكل اسبوع بيروح لامه وابوة 

نسرين بطفولة ستو ستو 

نيره بضحك انا هنا ي حبيبة ستو ف اى 

نسرين بخبث طفولة عمو احمد بيكلم بنت 

نيره بفرحة نادت احمد انت بتكلم بنت ي احمد 

احمد بخجل خلاص فضا*يح انتى وجوزك فضح*نى ديما 

احمد شال نسرين ودخل يلعب معاها ونور دخلت اوضة نيره 

نور بجدية عمو لطفى بيقولك العشا جاهز 

نيره بحزن حاضر.. سامحينى ي بنتى انا ندمانة سامحينى 

نور دمعت وحضنت نيره ونزلو تحت والكل اجمع ع السفره واخدو صورة احمد هو شايل نسرين فوق كتفة وكريم محاوط وسط نور ولطفى بيبوس نيره م خدها 

المصور قولو بطيخ ف وقت واحد 

الكل بطيييخخخ 

والتقطط الصورة ع هذا الشكل 

                                ♡    النهاية   ♡

اقرا ايضا رواية مابين الالف والكاف كاملة عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل

  • الفهرس يحتوي على جميع فصول الرواية  عبر الرابط (رواية التؤام) اضغط على أسم الرواية
google-playkhamsatmostaqltradent