رواية ممرضة قلبي الفصل التاسع 9 - بقلم ندى عمر

الصفحة الرئيسية

  رواية ممرضة قلبي البارت التاسع 9  بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل التاسع 9 

لارا : انا مش موافقة
التيم كله: ايييييييييي 
مدير المستشفى: كدا مش هينفع تسافروا باريس أثبتوا علي اي دا ولسه جاي يمشي اسراء مسكت ايده 
اسراء بترجي : ونبي يا عمووووو ونبي خلينا نسافر بااااريس 
مدير المستشفى ضحك عليها : انتي بتعملي اي و اي عمو دي انا مدير المستشفى هنا انا اكبر واحد في المستشفى 
عمر خاف ان هو مش يخليهم يسافروا خالص 
عمر : احترمي نفسك يا إسراء عيب كدا ويالااا علبيت 
اسراء : ونبي يا جدوووو خلينا نسافر 
مدير المستشفى بضحك : لازم كلكوا تكونوا موافقين 
اسراء : يا عم الحرباية دي ملهاش رأي اصلا 
مدير المستشفى: حرباية !!!!!؟ 
لميس : ايييي قصدها علي لارا اصل لارا دي من عيلة الحرباية 
احمد بضحك  مكتوم : الله يخربيتك يا لميس بوظتي كل حاجة 
مدير المستشفى : هو انتوا شكلكوا تيم اهبل ولا اي 
عمر : لا خالص دا هما بس بيحبوا الهزار والضحك وكدا 
اسراء: ااه اه احنا بنحب الهزار والحرباية دي قصدي لارا كانت  بتهزر يعني هي موافقة 
لارا : لا انا مش موافقة هاا 
مدير المستشفى: فييييييي اييييييي انتواااا هتلعبوااااا معاياااااا 
اسراء بخوف : احنا اسفين يسطا 
عمر في سره : الله يخربيتك روحنا في داهية خلاص 🤦‍♀️ 
مدير المستشفى: ايييي!!!!؟ 
اسراء : افندم في اي !!!!؟ 
اسراء حست بكلامها ( يسطا ) 🙆🏻‍♀️ 
لميس  : قصدها آسفين يااا ياا اااه صح مش قولتلنا اسمك اي 
عمر : بلاش ضحك بقا قصدهم يقولوا احنا اسفين 
مدير المستشفى: اه اسفين يا اي بقا 
احمد : انت ليك اسم 
عمر بغضب ضرب عمر في ايده : اسكت يلاااا 
اسراء : احنا اسفين يا سيادة مدير المستشفى 
مدير المستشفى قعد يضحك و يضحك : يلههوي هه حلو سيادة مدير المستشفى دي 
مدير المستشفى: وانا بحسبك يا عمر عارف اسمي 
اسراء : اكيد اسمك حلو زيك كدا 
مدير المستشفى: انا اسمي آسر 
اسراء : الله اسمك حلو اووي 
آسر : شكرآ 
اسراء  : احنا اسمأنا متشابهين انا وانت 
آسر : اه 
اسراء: ممكن اطلب منك طلب 
آسر: اتفضلي 
اسراء: ونبي مش ترفض ونبي وافق 
آسر: انتي لسه مش سألتي 
اسراء : ممكن نسافر باريس 
آسر : إشمعنا باريس يعني 
اسراء : عايزة اشوف الدعسوقة 🐞و القط الاسود 🐈‍⬛ 
آسر : هههههههه انتي مجنونة يبنتي دا مش حقيقة اصلا 
اسراء بضيق: اي مجنونة دي 
اسر : في اي انا اكبر واحد في المستشفى دي يعني اشتم براحتي عجبك ولا مش عجبك 
اسراء : لا يا جدوو عاجبني 
اسر : جدو كمان 
عمر : اسكتي بقا 
أسر : سيبها ياعمر 
اسراء : ها قولت اي 
اسر : البنت دي موافقة اسمها اي دي اهه افتكرت الحرباية 
لارا : علفكرة انا ليا اسم زيك بالظبط 
احمد في سره: نهارك اسود النهاردة 😱 
اسر  : انتي ازاي تكلميني كدا انتي اتهبلتي ولا اي انا مدير  المستشفى دي هو انا بلعب معاكي في الشارع 
عمر  بغضب: اتأسفي يا زفت دلوقتي 
لارا : انا مش اسمي زفت 
احمد قرب منها : والله لو مش اتأسفتي يبقي نهارك اسود علي راسك 
لارا  بتكبر : انا آسفة 
اسراء: هنروح باريس 
آسر: ايواا هتروحوا 
اسراء : بجد هييييييييييه 
لارا : بس انا مش موافقة 
آسر: توافقي مش توافقي رأيك مبقاش مهم انتي اصلا مش ليكي لازمة ولو مش عجبك اخبطي راسك في اي حيط وكمان عاوزة تطلعي من التيم مع السلامة 
لارا كانت هتكلم بس منعها صوت احمد 
احمد بهمس : اخرسي دلوقتي  و متتكلميش خالص 
اسراء : شكرا بجد ودمعت من الفرحة 
آسر ابتسم : انا ماشي سامووو عليكووو 
التيم كله ضحك 
عمر :  شكله اتصاب من جنونك يا إسراء 
اسراء بفرح : بس ياض اسكت انا مش مصدقه انه وافق عشان تعرف بس وانت بتقولي اي مش هينفع ننينينيني 😂
لميس : هنسافر واقتين انتي مش سألتيه 
اسراء : لا استني أسأله 
اسراء بصوت عالي : يااااا اااااااااااااااسر 
آسرطلع علي الصوت : في اي ايه اللي حصل 
اسراء : كنت عايزة أسألك علي حاجة 
آسر: انتي كنتي ممكن تخبطي عليا مش تندهي كدا يا هبلة وبعدين اسمي الدكتور آسر مش آسر حاف كدا 
اسراء  بهزار  : آسر بالجبنة يعني
لارا: علفكرة هي كانت بتشتمك دلوقتي 
اسراء : اييي انا انا متكلمتش 
أسر : ..............



رواية ممرضة قلبي الفصل التاسع 9 - بقلم ندى عمر
ranosha

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent