رواية ممرضة قلبي الفصل الثامن 8 - بقلم ندى عمر

الصفحة الرئيسية

 رواية ممرضة قلبي البارت الثامن 8 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل الثامن 8

عمر : يلااااا عايز اشرب بيبسي 
احمد : جاي اهو ورايحين يمشوا انصدموا لما لاقي اسراء كانت واقفة 
اسراء : كملوا كنتي بتقولي اي يست لميس 
لميس : انتي سمعتي حاجة 
اسراء : انا سمعت كل حاجة 
اسراء : وبعدين اي الرومانسية العامية دي 
احمد : رومانسية اي بس انا كنت واقف وهي خبطت فيا بالغلط 
اسراء وهي بتغمز للميس: بالغلط بردوا ولا بالقصد 
لميس : يعني انا هخبط فيه بالقصد لي يعني 
اسراء : انتي وقعتي الراجل في حبك 
لميس: يبنتي اسكتي انا خبطت فيه بالغلط يس 
اسراء : و لما قلتيله مش تكلم لارا تاني ولو كلمتها تكون في تربتك دي اي بالغلط بردوا 
لميس: انا كنت بقوله كدا عشان مش يقع في مشاكل معاها 
وقعدوا يضحكوا وقطع ضحكهم لاراااا 🙆🏻‍♀️
لارا : وانا بقا بعمل مشاكل يست لميس 
اسراء: انا همشي اصل الجو حر في المطبخ 
لارا : هو الجو حرر لما جيت ولا اي 
اسراء : اه شكله كدا وسابتها ومشيت 
عمر : فين البيبسي اي التأخير دا كله 
اسراء : الحرباية كانت عندنا جوا 
عمر : كانت بتعمل اي 
اسراء : بتنكد علينا 
لارا : انا انكد عليكوا ليه أن شاءالله 
اسراء مش ردت عليها : لميييييس يا لمييييس تعالي ومعاكي البيبسي 
لميس طلعت وبعدها احمد 
لميس : البيبسي اهو 
اسراء في سرها والله لأوريكي يا حرباية 
وصبت كوباية لعمر وقالت 
اسراء : اتفضل يا حبيب قلبي انا عارفة انك كنت عطشان 
عمر بصلها باستغراب بس فهم لما اسراء غمزتله 
عمر : هاتي يا روحي ربنا يخليكي ليا يارب 
لارا كانت متغاظة اوووي كانت حرفيا مولعه 🔥 
عمر بص ل لارا وقال: ربنا يبعد عنا عيون الحاسدين 
احمد و لميس مش فاهمين حاجة وقعدوا جمب بعض وكلهم قعدوا يتكلموا ما عدااا لارا كانت وحيدة 😂 
عمر : الاسبوع دا كله في عمليات مش عايز اهمال وبص ل لارا ولا عايز دلع تمام اللهم بلغت اللهم فاشهد 
اسراء : خلاص يعم عرفنا 
عمر : طب اسكتي عشان مش اطلعك من التيم ها 
_______ 
بقلمي / ندي عبدالحميد 💗 
بعد مرور اسبوع كانوا عملوا 5 عمليات 
عمر : يارب نكون احنا احسن
اسراء جريت علي عمر : عمر عمر احنا طلعنا التيم الاووووول هييييييييييه 
عمر : بجد طب مين اللي قلك 
اسراء : ايوااا مدير المستشفى هو اللي قالي 
لميس : في اي حصل اي 
اسراء  :لميس احنا طلعنا التيم الأول 
لميس : هييييه 🥳 
والكل كان فرحان ماعدا لارا كانت عادي عشان هي كانت عايزة تموت المرضى بس 😂
اسراء : احنا هنعمل اي بعد كدا 
عمر : احنا هنسافر برااااااا 
اسراء : هنروح فين هنروح فين 
عمر : هنسافر إيطاليا 
اسراء : اي دا إيطاليا 
عمر : مالها إيطاليا 
احمد : هنسافر واقتين 
عمر : لسه مش عارف 
اسراء راحت عند لميس واتكلمت معاها 
اسراء : انا هقله ماشي 
لميس : يبنتي مش هينفع 
اسراء : خليكي كدا علطول مش هينفع مش هينفع 
عمر : في اييييي 
اسراء بتفكير : اي رأيك نسافر باريس 
احمد : فكرة والله 
عمر : هو اي الي فكرة مش ينفع اصلا مش بمزاجنا علفكرة 
اسراء : ليييييي 
عمر : مش هينفع بقولك 
اسراء : انا الي هحلها 
عمر : هتعملي اي 
اسراء : هتشوف تعالي معايا يا لميس 
عمر : انا هاجي معاكي 
احمد : وانا هاجي انتوا هتسبوني مع الحرباية 😂 
لارا : وانا كمان هاجي 
اسراء : اهي الحرباية جت شخصيا 
وفضلوا يضحكوا 
لارا : انتوا بتضحكوا علي اي 
محدش مش رد عليها 
اسراء لمدير المستشفى: ممكن نسافر لباريس بدل إيطاليا 
مدير المستشفى: ازااي يعني و مالها إيطاليا وبعدين فين رئيس التيم دا 
عمر : انا انا رئيس التيم احنا اسفين يلا نروح يا اسراء 
اسراء : استني انت كمان 
اسراء : احنا طلعنا التيم الأول صح 
مدير المستشفى: ايوا تمام 
اسراء : يبقى من حقنا نطلب نسافر فين  احنا مش طلبنا حاجة  خالص ودا هو طلبنا كلنا 
مدير المستشفى: خلاص ماشي سافروا باريس 
اسراء نطت من الفرحة وقالت : هيييييييييييييييه 
الكل ضحك عليها حتي مدير المستشفى 
مدير المستشفى: بس انتوا لازم كلكوا تكونوا موافقين 
اسراء : اكيد كلنا موافقين 
لارا رفعت ايديها وقالت 
لارا: انا مش موافقة 
التيم كله: ايييييييييي 
مدير المستشفى: ....


رواية ممرضة قلبي الفصل الثامن 8 - بقلم ندى عمر
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent