رواية جحيم عشقه الفصل السادس 6 - بقلم ملكة القلم

الصفحة الرئيسية

رواية جحيم عشقه البارت السادس 6 بقلم ملكة القلم

رواية جحيم عشقه كاملة

رواية جحيم عشقه الفصل السادس 6

كيان دموعها نزلت وهي بتفتكر كلامه بعد اللي حصل بينهم
فلاش باك
ليل....علشان تعرفي انك وحده سهله 
كيان بعدت عنه....انت بتقول ايه انت اكيد مش قصدك
ليل بقسوه....لا قصدي انتي وحده سهله يا كيان اي حد بيقرب منك بتستسلمي ليه
كيان قامت وهي بتلف الملايه حوالين جسمها....انت بجد اقذر واحد شفته في حياتي انا مش عارفه حبيتك ازاي 
ليل بحده....انا اللي مش عارف قلبي حبك ازاي معقول كنت غبي للدرجه دي
كيان بدموع وقهره.....انا عمري ما عملت حاجه غلط او فكرت اعمل حاجه غلط بس انت دماغك مصورالك كده بس علشان اقولك ايوه انا وحده سهله وياريت تبعد عني بقا علشان اعرف اعيش حياتي 
ليل بعصبيه سحبها من شعرها... انتي بتقولي ايه لعلمك بقا انا مش هطلقك يا كيان ومش هخليكي تعرفي تعيشي حياتك انا هدمرك وعلشان اقولك القاضيه انا هتجوز يا كيان
كيان اتصدمت من كلامه وحاولت تفلت من بين ايده
كيان بخوف....انت بتقول اي انت عايز تتجوز تاني طيب ومراتك وبنتك انت اي يا اخي وبعدين فين مامت كنزي
ليل بقسوه لم تشاهدها من قبل....ماتت ودي حاجه متخصكيش
كيان....ماتت يعني اي طيب وكنزي 
ليل....ماتت زي ما كلنا هنموت وعلشان تحطي في بالك خروج من هنا مفيش 
كيان بعصبيه.....لا هخرج ومش هفضل معاك ثانيه واحده انت فاهم 
ليل بخبث....واختك تحبي ارجعها لباسم وبعدين مفيش حاجه شرعيه تثبت طلاقهم غير قرار المحكمه 
كيان اتوترت وخافت علي اختها....انت بتقول اي انت بتعمل فيا كده ليه حرام عليك يا اخي
ليل.....بردلك اللي عملتيه واوعي تفكري اني هضعف في يوم وارجع ليل بتاع زمان لا ليل بتاع زمان مات
كيان بدموع.....بس انا معرفش اللي واقف قدامي انا اعرف ليل حبيبي وجوزي بس انت انا معرفكش ومش عايزه اعرفك ولو رجع بيا الزمن اتمني اني مكنتش اقابلك
ليل اتعصب وسحب هدومها ورماها عليها....البسي هدومك واطلعي برا
يلا
باك... 
كيان بتنهيده وجع....اااه يا ليل لو تعرف كلامك كان زي السكا"كين اللي بتقطع في قلبي انا بعترف اني ضعفت بس ده من اشتياقي ليك انت عمرك ما هتعرف اي اللي انا بحس فيه دلوقتي 
خدت نفس عميق وغمضت عينيها وحاولت تنام

 
عند ليل مكنش عارف ينام وهو بيفكر فيها وانه كان قاسي في كلامه 
بس محي الفكره من دماغه وان هي تستاهل 
ليل بحزن.....انا مكنش قصدي اني اجرحك بس قلبي مش قادر ينسي اللي عملتيه فيه
تلفونه رن رد 
ليل....الو
...ايوه يا بيه نفذنا اللي قولتلنا عليه وخلناه يمضي علي ورق الطلاق
ليل....تمام روقه بقا مش عايزه يخرج من غير ما ياخد واجبه انتو فاهمين
...تمام يا بيه
ليل قفل تلفونه وضميره بيأنبه علي كلامه اللي قالوا ليها
ليل بعصبيه....ليه ليه مش قادر اجرحها زي ما جرحتني يارب ريح قلبي يارب
ليل نزل من اوضته قابل زهره في طريقه
ليل....مساء الخير
زهره....مساء النور في حاجه 
ليل....باسم طلقك واوراق طلاقك هتوصلك بكره 
زهره بفرحه....بجد انا بقيت حره اخيرا شكرا ليك 
ليل....العفو 
قالها وسابها ومشي
زهره في سرها....ماله ده شايف نفسه علينا كده يا ساتر بس مش مهم المهم اني هتخلص من باسم للابد كان كابوس وخلص
_________
ليل راح اوضه كيان وفضل واقف قدام الاوضه وهو متردد يدخل او لا
فتح الباب ودخل كيان مخدتش بالها وكانت بتتكلم في التلفون لانها مقدرتش تنام
ليل كان بيسمع حديثها ونار الغيره بتغلي جواه
كيان بابتسامة....طبعا يا حبيبي بكره انشاء الله هتلاقيني عندك
لا متقلقش هعمل اللي اتفقنا عليه اوعدك
المهم انك متزعلش يروحي خلاص بقا متزعلش وانا هاجي بكره 
كيان قفلت تلفونها وهي بتبتسم لفت لقيت ليل في وشها اتخضت ورجعت لورا
كيان حطت ايدها علي قلبها....انت بتعمل ايه هنا خضيتني
ليل قرب منها.....كنتي بتكلمي مين
كيان باستغراب....بتسأل ليه وبعدين دي حاجه تخصني
ليل بعصبيه....بقولك كنتي بتكلمي مين انطقي
كيان لفت وادته ضهرها.... كنت بكلم.... 
ليل اتصدم

رواية جحيم عشقه الفصل السادس 6 - بقلم ملكة القلم
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent