رواية ممرضة قلبي الفصل السادس 6 - بقلم ندى عمر

الصفحة الرئيسية

رواية ممرضة قلبي البارت السادس 6 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل السادس 6

عمر راح ضربها بالقلم 
عمر بغضب: اخرسسييييييييييي 
لارا بدموع :  انت بتضربني عشانها 
عمر : انتي تعرفي يالارا انت اكتر واحدة بكرها في حياتي وعمر ماحبيتك كفاية بعد اللي عملتيه 
لارا : هو ان عملت اي 
عمر بغضب : لااا والله افكرك
تصدقي الي انتي ممرضة فاشلة 
لارا :  ماهي اسراء ممرضة زيي اشمعنا انا اللي فاشلة 
عمر بسخرية : ههه انتي بتقارني نفسك باسراء 
اسراء دي كانت جايبة مجموع عالي اوي  يعني كانت شاطرة وكمان اسراء بتتقن شغلها و بتحافظ علي حياة المريض بقا قوليلي بتعملي اي 
لارا :  علفكرة انا بعمل زيها 
عمر : زيها !!انت حضرتك بتموتي المريض نفسه زي ما موتي امي الله يرحمها 
لميس بصدمة :  ايييي 
احمد بهمس :  اسكتي دلوقتي 
لارا  : علفكرة دا مش غلطي 
عمر اه مش غلطك !! دا انتي موتيها بالعمد عشان كانت بتكرهك 
لارا : انا اتلغبط في اسم الحقنة يا عمر خلاص بقا وبدأت تعيط 
عمر عشان تصدقيني انك فاشلة و مش بتعرفي تقري
ماهوا دا الي انتي شاطرة فيه تعيطي دموع التماسيح 
لارا دخلت جري علي اوضتها 
اسراء بطفولة انت لي قولت دموع التماسيح مش قولت دموع العصافير او التعابين 
عمر بطلي يا بت دلوقتي 
اسراء : لا بقااا مش عشان انت اطول تبقي تقولي بت  مش عليا الكلام دا انا ممكن اخلي يومك اسود النهاردة 
عمر:  بس يا هبلة انتي هتخلي يومي اسود هه اسكتي يا ام شبر ونص 😏
دانتي لسانك اطول منك شخصيا 
اسراء والله لاخلي يو.....لميس حطت ايدها علي بوقها 
لميس اتهدي بقا هو عمر عنده حق فعلا انتي لسانك اطول منك وانتي ام شبر ونص هههههه 
اسراء انا اطول منك يلمس ب5 سم 😂😂 يعني ام شبر بس 
الكل قعد يضحك الا الحاقدة لارا 😂بتعيط في اوضتها 
عمر : يالا ياجماعة هنفضل نضحك كدا والعملية 
اسراء:  خبطت علي راسها اه صح كدا الراجل هيموت مننا 
عمر : يلا جهزوا نفسكوا وروحي قولوا للحرباية لارا 
اسراء ولميس راحوا عند لارا 
دق دق دق 
لارا مين 
انا لميس و معايا اسراء 
لارا : عايزين مني اي 
اسراء هنعوز منك اي يعني هنخطفك مثلا ولا هنسرق الدهب 
لميس بضحك مش عايزين حاجه والله بس عشان العملية الساعة 9 
ومشيوا 
طبعا التيم كله لبس لبس العمليات الا لارا الحرباية
لبست فستان احمر وفاردة شعرها 
اسراء لحظة يا لارا احنا مش رايحين حفلة بقول علينا عمليه الساعة 9😂😂 
لارا بتكبر: انتي ملكيش دعوه البس الي انا عايزاه 
عمر هنا أتدخل وقال بغضب ادخلي اقلعي الزفت دا وفين لبس العمليات هتروحي كدا ولا رايحه عشان تشوفيلك عريس 
لارا بغرور انا حرة انا.. 
عمر بغضب هو ايه الي انتي حره انا هنا رئيس التيم ماشي واتزفتي علي اوضتك والبس ليس العمليات 
لميس واي ومش تنسي الكِمامة و القفازات هههه😂😂 
لارا دخلت اوضتها بزعل وضيق 
وطلعت ولبست هدومها 
عمر بنزل وبعد كدا لميس واسراء 
احمد استني لارا 
لارا انا مش عارفة عمر بيكرهي كدا ليه وبيعاملني وحش لي 
احمد بتوتر ممكن أسألك سؤال 
لارا بحزن اسأل 
احمد بتتوتر انتي انتي مش عنتي بتحبي عمر 
لارا محدش بيحبني اصلا 
احمد لا انا بحبك 
لارا اي انت انت بتقول اي 
احمد انا بحبك من الاول ونفسي اتجوز...ك 
لارا انت كويس انت شارب حاجة 
احمد انا كويس بحبك اويي 
لارا ضربته امشي من هناااااااااا انت ازاااي تقولي كدا 
احمد انتي مش بتحبيني🥺 
لارا لالااا انا بحب عمر بسسس وامشي عشان مش ألم عليك
 الناس 
احمد بعد كل الي عمله دا انتي لي بتهيني نفسك 
لارا بغضب اخرس مش تقول كدا انا مش بهين نفسي انت الي بتهين نفسك وانا اصلا مش ارضي بيك 
احمد بغضب : .....


رواية ممرضة قلبي الفصل السادس 6 - بقلم ندى عمر
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent