رواية لعنة حبه الفصل الخامس 5 - بقلم جنى محمد

الصفحة الرئيسية

رواية لعنة حبه البارت الخامس 5 بقلم جنى محمد

رواية لعنة حبه كاملة

رواية لعنة حبه الفصل الخامس 5

بدر بيقرب اكتر لغاية ما بقى فوقها و كت"ف ايدين جنى الاتنين بأيد و الايد التانية قط"ع فستانها و صوتت فكتم صوتها ببو"سة لغاية ما هديت و قال بهمس : اهدي ده كم"ين 
جنى بنفس الهمس : يعني انتِ مش هتقر"ب مني 
بدر : انتِ مجنو"نة اهدي بقا انا خايف يكونوا مرقبنا 
بدر بعد عنها و لقي طبق فاكهة وقعه على الارض و اتك"سر ، جنى حاطت ايدها على بوقها بصدمة و ر"عب ، بدر رفع كم الجلبابه و مسك حتة ازاز و عو"ر نفسه جنى قامت جري و قالت بدموع : أنتَ بتعمل ايه يا مجنو"ن ؟
بدر بزعيق : اخر"سي مش عايز نفس 
مسك المنديل الابيض و حاطه على جر"حه لغاية ما بقى لونه احمر و نزل في صدمة جنى 
رمى المنديل في وش الشيخ سليمان و قال بقر"ف : اي حاجة تانية 
الشيخ سليمان: لا يا بني اطلع لمراتك 
بدر طلع و جنى جريت عليه حضنته ، بدر د"فن وشه في رقبتها و كان بينهج فقالت جنى بعياط : انتَ عملت كده ليه ؟
بدر بعد عنها وقال : ده منديل الشرف 
جنى : يعني ايه 
بدر ق"رب منها و قال حاحة عند ودنها جنى وشها احمر و سكتت بكسوف و قالت : و أنتَ معملتش كده ليه بجد ؟
بدر : انا مش حيوا"ن و كفاية بقا انك سبب المشكلة من البداية 
جنى بصدمة : انا يا بدر
بدؤ قاطعها وقال : اومال امي .. ياريتك كنتِ سمعتي كلام امك 
اخد مخدة و راح نام على الكنبة ، جنى ما زالت واقفة مصدومة
بدر غمض عينه وقال : نامي عشان هنرجع القاهرة بكرة 
جنى قعدت على السرير لقيت سليم بيرن على تليفونها طلعت اتكلمت في البلكونة بهمس و قالت : ايوة يا سليم 
سليم بعصبية : انا عمال اكلم بدر مش بيرد عليا انا جيت المكان اللي قالي عليه
جنى بصدمة : هو قالك اللي حصل 
سليم : هو ايه بقا اللي حصل ؟
جنى : طب استنى هنزلك خليك معايا عقبال ما اتنكر
سليم : تتنكري !! 
سليم كان واقف بيد"خن سجا"ير ، واحدة بتيجي ناحية لابسة عباية و ماسك على وشها بتشيل الماسك و بتكون جنى و بتحضن سليم و قالت بعياط : احنا في مصا"يب كبيرة يا سليم 
سليم طبطب عليها و قال : ايه الجديد يعني احكيلي 
جنى : احنا مش هينفع نتكلم هنا تعالى 
سحبت جنى ايده و استخبوا ورا شجرة و حكيت له كل الحصل 
سليم بصدمة : انا مش مصدق اللي حصل 
جنى : سليم ارجوك اسمعني
سليم بعصبية : اسمع ايه انتِ غلطا*نة و ستين غلطا*نة و تاني ساق الهبل على الشيطا*نة 
جنى : ما انا بحبه يا سليم
سليم : حبك بر"ص يا بعيدة هو انا مش زمان قولت بدر لا ليه مصممة تحبي كل الناس المسمو"مة اللي في حياتك 
جنى : بدر طيب يا سليم 
سليم : هو مش صاحب عمري بس مستحيل كنت اجوزه شيرين 
جنى : انتَ مش كنت رافض عشان سنها صغير 
سليم : اسكتي والنبي انتِ مش عارفة حاجة 
قام وقف و عدل هدومه و قال : اديكي اتجوزتيه بالفعل اشر"بي بقا و انا تنزلوني من مصر عشان كده و سايبين الشركة تنها"ر  ....قولي للباشا يجهز الشرط الجزائي بتاع الخواجة لان الشحنة غر"قت 
جنى بصدمة : مستحيل 
سليم : ما هو لو حد فيكم كان بيرد عليا انا مليش فيه ... اشربوا انتم الاتنين انا واخد اجازة 
سليم مشى جنى قال بزعيق : أستني بقا يا سليم 
بدر مكنش نام و كان واقف و سمع كل شئ اتخبط في شجرة بالغلط ، جنى حسيت بحركة رجعت بسرعة و لكن بدر كان اسرع منها ، طلعت و لقيته نايم و هي كمان نامت 
تاني يوم 
صحيت جنى بكسل لقيت بدر صاحي  و بيجهز فقال : قومي اجهزي عشان هنمشي دلوقتي 
جنى :طب و اهلي مش هسلم عليهم 
بدر ببرود : محدش عايز يشوفنا يلا بقا عشان نعرف نحل مشكلة الشرط الجزائي 
جنى : هو انتَ عرفت ؟ 
بدر دخل البلكونة و مردش عليها 
بعد فترة جنى و بدر كانوا راكبين و بدر كان متحنب جنى 
بدر قطع الصمت و قال : اعملي حسابك هنطل"ق اول ما نوصل القاهرة 
جنى لسة هترد ، عربيات بتقف قدام عربية بدر و كانوا ملثم"ين و ماسكين ا"سلحة و ضر"بوا نا"ر و ..
رواية لعنة حبه الفصل الخامس 5 - بقلم جنى محمد
أيمن محمد

تعليقات

ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق
    google-playkhamsatmostaqltradent